Beantwoord

Verkeerde simkaart gekregen

• 20 februari 2018
  • 4 reacties
  • 208 Bekeken

Een paar weken geleden heb ik voor mijn vriendin een prepaid simkaart gekocht, nu wouden we opwaarderen maar na 3 keer 1244 geprobeerd te bellen en bellen met het service nummer kwam ik erachter dat ik een verkeerde simkaart heb gekregen.
Nu heeft ze haar nummer al aan iedereen door gegeven en zou dat liever niet nog een keer doen.
Het rare is dat ze wel tegoed had toen we hem kregen maar kunnen nu niet meer opwarderen.
Is er een mogelijkheid om de kaart om te zetten naar prepaid en het nummer te behouden?
icon

Beste antwoord door Bas 21 februari 2018, 13:26

Leuk om te zien dat je de weg richting onze Community gevonden hebt, Iandenk! :D

Ik ga er alles aan doen om je van een antwoord te voorzien, maar om heel eerlijk te zijn is de situatie mij op dit moment nog niet helemaal duidelijk.. Daarom wil ik er eerst voor zorgen dat we het probleem helder in kaart brengen, zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen met een oplossing! Een aantal weken geleden heb je dus voor jouw vriendin een nieuwe Prepaid simkaart gekocht, maar deze blijkt verkeerd te zijn. Wat is er precies verkeerd aan de simkaart? En het tegoed dat in het begin op de simkaart stond heeft je vriendin wel gewoon kunnen gebruiken? Dus kon ze gewoon bellen, appen en internetten voordat jullie probeerden het tegoed op te waarderen?

Verder zou ik je willen vragen of je de gegevens (haar naam, volledige adres en geboortedatum) van je vriendin naar mij kunt sturen in een privebericht, dan kan ik namelijk in ons systeem kijken hoe we dit kunnen oplossen.

Ik hoor het graag van je, Iandenk!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +13
Leuk om te zien dat je de weg richting onze Community gevonden hebt, Iandenk! :D

Ik ga er alles aan doen om je van een antwoord te voorzien, maar om heel eerlijk te zijn is de situatie mij op dit moment nog niet helemaal duidelijk.. Daarom wil ik er eerst voor zorgen dat we het probleem helder in kaart brengen, zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen met een oplossing! Een aantal weken geleden heb je dus voor jouw vriendin een nieuwe Prepaid simkaart gekocht, maar deze blijkt verkeerd te zijn. Wat is er precies verkeerd aan de simkaart? En het tegoed dat in het begin op de simkaart stond heeft je vriendin wel gewoon kunnen gebruiken? Dus kon ze gewoon bellen, appen en internetten voordat jullie probeerden het tegoed op te waarderen?

Verder zou ik je willen vragen of je de gegevens (haar naam, volledige adres en geboortedatum) van je vriendin naar mij kunt sturen in een privebericht, dan kan ik namelijk in ons systeem kijken hoe we dit kunnen oplossen.

Ik hoor het graag van je, Iandenk!
Hee bas,

De simkaart die ik heb gekregen is een abonee kaartje (het type simkaart waar een abonnement opgezet kan worden)
Mijn vriendin heeft gewoon kunnen bellen en internetten, bij de t mobile winkel legde ze uit dat dat kwam omdat als het abonoment er nog niet opstond door een storing dat je dan wel een beetje kan bellen en internetten.
Mijn vriendin staat niet geregistreerd bij t mobile en de simkaart staat niet op naam, ik denk dus dat je niet veel kan met haar gegevens.

Ik hoop dat dit iets oplevert.
Reputatie 4
Badge +13
Ahaa op die manier! Bedankt voor de reactie met aanvullende informatie, Iandenk. Ik heb echter wel het 06-nummer van je vriendin nodig om je verder te kunnen helpen! 😃 Zou je deze in een privebericht naar mij kunnen sturen? Bedankt alvast!
Hee bas, ik wou je even laten weten dat ik een nieuwe simkaart heb aangevraagd en met succes het nummer heb over gezet naar een prepaid kaart. Alles is dus opgelost.
Bedankt voor het meedenken!

Reageer