Vraag

Vervangende prepaid simkaart aanvragen lukt niet

• 31 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 697 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
Ik heb al twee keer geprobeerd via My T-Mobile een vervangende simkaart aangevraagd (na een verloren kaart te hebben geblokkeerd) vandaag en op 12 augustus ook al. Beide keren kreeg ik een mail dat de aanvraag van de nieuwe sim mislukt was. Op 12 augustus heb ik ook gebeld met de klantenservice en de persoon zou het in orde maken, maar dat is dus ook niet gelukt. Er staat nog ruim voldoende beltegoed op dus dat kan het probleem zijn.
Weet u hoe dit kan? En kan iemand me helpen dit op te lossen? (De telefonische klantenservice is gesloten en we hebben de simkaart nu echt snel weer nodig).
Bij voorbaat dank!

6 reacties

Reputatie 2
Als het mogelijk is, kan je beter naar een t-mobile shop gaan, vaak kan je dan zo een vervangende simkaartje krijgen.

Je moet wel volgens mij je puk-code meenemen en evetueel ander bewijs dat het simkaartje echt van jou is.

Ook weet ik verder niet of zo een shop kosten ervoor in rekening neemt. Maar omdat je zegt de simkaart snel nodig te hebben, zou dit een snelle oplossing kunnen zijn 🙂
Bedankt voor de tip. Dat is misschien wel een optie.
Inderdaad gelukt via de T-Mobile shop, en gratis.
Ik weet niet of iemand van T-Mobile dit nog gaat lezen, maar ik wil wel doorgeven dat ik het jammer vindt dat hun systeem zo slecht werkt. Met name dat ik dus noch online, noch telefonisch lukte om de vervangende simkaart te bestellen. De shop hielp me gelukkig gratis, maar het heeft me wel aardig wat tijd, moeite en telefoonkosten gekost, terwijl het simpel zou moeten zijn (via My T-Mobile, in het verleden is het me namelijk wel eens gelukt om een simkaart te vervangen via die weg).
Reputatie 2
Badge +3
Hoi @MMRJ,

Superfijn om te lezen dat je een nieuwe simkaart hebt, sorry dat het bestellen via je My T-Mobile account niet helemaal soepel is verlopen. Wanneer je een PrePaid simkaart hebt geblokkeerd is het niet mogelijk om zelf via je My T-Mobile account een vervangende simkaart aan te vragen. Een beetje krom natuurlijk en ik ga dit dan ook doorzetten als feedback. We zijn altijd opzoek naar verbeteringen en ik hoop dan ook dat we dit in de toekomst mogelijk kunnen maken zodat het allemaal een stukje simpeler wordt.

Mocht ik nog iets voor je kunnen doen laat je het dan even weten?
Bedankt voor de reactie!
Het is niet duidelijk op de My T-Mobile pagina dat dat niet kan, en blijkbaar wist de helpdesk medewerkster het ook niet. Dus inderdaad een goed idee om hier naar te kijken.

Verder lijkt alles nu weer naar behoren te werken, dus beschouw ik de zaak als afgerond.

Reageer