Beantwoord

Vervangende PrePaid simkaart aanvragen lukt niet

  • 31 augustus 2019
  • 28 reacties
  • 1030 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
Ik heb al twee keer geprobeerd via My T-Mobile een vervangende simkaart aangevraagd (na een verloren kaart te hebben geblokkeerd) vandaag en op 12 augustus ook al. Beide keren kreeg ik een mail dat de aanvraag van de nieuwe sim mislukt was. Op 12 augustus heb ik ook gebeld met de klantenservice en de persoon zou het in orde maken, maar dat is dus ook niet gelukt. Er staat nog ruim voldoende beltegoed op dus dat kan het probleem zijn.
Weet u hoe dit kan? En kan iemand me helpen dit op te lossen? (De telefonische klantenservice is gesloten en we hebben de simkaart nu echt snel weer nodig).
Bij voorbaat dank!
icon

Beste antwoord door Gioia 6 september 2019, 15:01

Hoi @MMRJ,

Superfijn om te lezen dat je een nieuwe simkaart hebt, sorry dat het bestellen via je My T-Mobile account niet helemaal soepel is verlopen. Wanneer je een PrePaid simkaart hebt geblokkeerd is het niet mogelijk om zelf via je My T-Mobile account een vervangende simkaart aan te vragen. Een beetje krom natuurlijk en ik ga dit dan ook doorzetten als feedback. We zijn altijd opzoek naar verbeteringen en ik hoop dan ook dat we dit in de toekomst mogelijk kunnen maken zodat het allemaal een stukje simpeler wordt.

Mocht ik nog iets voor je kunnen doen laat je het dan even weten?
Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 2
Badge
Als het mogelijk is, kan je beter naar een t-mobile shop gaan, vaak kan je dan zo een vervangende simkaartje krijgen.

Je moet wel volgens mij je puk-code meenemen en evetueel ander bewijs dat het simkaartje echt van jou is.

Ook weet ik verder niet of zo een shop kosten ervoor in rekening neemt. Maar omdat je zegt de simkaart snel nodig te hebben, zou dit een snelle oplossing kunnen zijn 🙂
Bedankt voor de tip. Dat is misschien wel een optie.
Inderdaad gelukt via de T-Mobile shop, en gratis.
Ik weet niet of iemand van T-Mobile dit nog gaat lezen, maar ik wil wel doorgeven dat ik het jammer vindt dat hun systeem zo slecht werkt. Met name dat ik dus noch online, noch telefonisch lukte om de vervangende simkaart te bestellen. De shop hielp me gelukkig gratis, maar het heeft me wel aardig wat tijd, moeite en telefoonkosten gekost, terwijl het simpel zou moeten zijn (via My T-Mobile, in het verleden is het me namelijk wel eens gelukt om een simkaart te vervangen via die weg).
Reputatie 3
Badge +3
Hoi @MMRJ,

Superfijn om te lezen dat je een nieuwe simkaart hebt, sorry dat het bestellen via je My T-Mobile account niet helemaal soepel is verlopen. Wanneer je een PrePaid simkaart hebt geblokkeerd is het niet mogelijk om zelf via je My T-Mobile account een vervangende simkaart aan te vragen. Een beetje krom natuurlijk en ik ga dit dan ook doorzetten als feedback. We zijn altijd opzoek naar verbeteringen en ik hoop dan ook dat we dit in de toekomst mogelijk kunnen maken zodat het allemaal een stukje simpeler wordt.

Mocht ik nog iets voor je kunnen doen laat je het dan even weten?
Bedankt voor de reactie!
Het is niet duidelijk op de My T-Mobile pagina dat dat niet kan, en blijkbaar wist de helpdesk medewerkster het ook niet. Dus inderdaad een goed idee om hier naar te kijken.

Verder lijkt alles nu weer naar behoren te werken, dus beschouw ik de zaak als afgerond.

Ik probeer al een paar dagen hetzelfde te doen. Mijn simkaart is niet geblokkeerd en toch lukt het niet een simkaart via mytmobile Te bestellen. Dus probleem is na 8 maanden nog niet opgelost blijkbaar

Reputatie 7
Badge +15

@Hansbessems

Krijg je ook een mail met mislukt? Ik zie de optie gewoon staan en wordt daarna gevraagd om mijn gegevens in te vullen. Mocht het niet lukken via de app of website dan kan je langs een T-mobile shop gaan zoals hierboven of misschien kan een Moderator het ook voor je regelen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Hansbessems 

Geen zorgen ik heb een nieuwe simkaart voor je besteld. Die ontvang je binnen 3 werkdagen thuis! Hopelijk is hiermee alles weer naar wens.

Ik kom niet eens zover dat ik een mail krijg. Wanneer ik op simkaart bestellen klik krijg ik de melding. Kan gegevens niet laden. Probeer later nog eens. Deze melding krijg ik al enkele dagen

Reputatie 7
Badge +15

@Hansbessems 

Kan je het eens via de app en website proberen? Bij mij lukt het wel gewoon via prepaid.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Hansbessems 

Ik zie inderdaad dat het bij jou mis gaat daarom heb ik de simkaart ook voor je besteld. Kun je verder My T-Mobile wel goed gebruiken? 

Hi @Hansbessems 

Geen zorgen ik heb een nieuwe simkaart voor je besteld. Die ontvang je binnen 3 werkdagen thuis! Hopelijk is hiermee alles weer naar wens.

Oké, ik was anders van plan naar een T mobile shop te gaan. Dat zou voor mij sneller zijn.

Hi @Hansbessems 

Geen zorgen ik heb een nieuwe simkaart voor je besteld. Die ontvang je binnen 3 werkdagen thuis! Hopelijk is hiermee alles weer naar wens.

Hi Hajar,

my Tmobile functioneert wel goed. Tot en met vandaag nog geen simkaart ontvangen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Hansbessems 

Ik heb de simkaart wel verzonden. Je zou hem binnen 3 werkdagen moeten ontvangen en kan dat het nu wat langer duurt. Als je na dinsdag nog niks hebt ontvangen dan hoor ik het graag. Kun je ook in My T-Mobile controleren of het adres wat daar staat klopt? Zo niet, kun je mij dan via privébericht je naam en adres sturen dan zal ik hem nogmaals op de post doen. 

Hi @Hansbessems 

Ik heb de simkaart wel verzonden. Je zou hem binnen 3 werkdagen moeten ontvangen en kan dat het nu wat langer duurt. Als je na dinsdag nog niks hebt ontvangen dan hoor ik het graag. Kun je ook in My T-Mobile controleren of het adres wat daar staat klopt? Zo niet, kun je mij dan via privébericht je naam en adres sturen dan zal ik hem nogmaals op de post doen. 

Ik krijg ook Nu weer de melding “er is een fout opgetreden bij het ophalen van je gegevens”. Maar mijn adres is: [verwijderd door moderator]

vrijdag was PostNL wel aan de deur geweest met de melding dat ze een pakketje zouden moeten afleveren, maar dat pakketje kon de chauffeur niet vinden in zijn bus. Sturen jullie met PostNL.?

Reputatie 7
Badge +20

@Hansbessems Dit is een openbaar forum. Zet nooit je gegevens online.

klik op de …. rechtsonder je post om het adres te verwijderen.

 

TM stuurt een simkaart per post. Maar volgens mij is dat brievenbus poat
 

Er zijn al heel wat TM shops open waar je langs kan gaan om er een te halen.Veel succes

Hi @Hansbessems 

Ik heb de simkaart wel verzonden. Je zou hem binnen 3 werkdagen moeten ontvangen en kan dat het nu wat langer duurt. Als je na dinsdag nog niks hebt ontvangen dan hoor ik het graag. Kun je ook in My T-Mobile controleren of het adres wat daar staat klopt? Zo niet, kun je mij dan via privébericht je naam en adres sturen dan zal ik hem nogmaals op de post 

vrijdag was PostNL wel aan de deur geweest met de melding dat ze een pakketje zouden moeten afleveren, maar dat pakketje kon de chauffeur niet vinden in zijn bus. Sturen jullie met PostNL.?

 

@Hansbessems Dit is een openbaar forum. Zet nooit je gegevens online.

klik op de …. rechtsonder je post om het adres te verwijderen.

 

TM stuurt een simkaart per post. Maar volgens mij is dat brievenbus poat
 

Er zijn al heel wat TM shops open waar je langs kan gaan om er een te halen.Veel succes

Ben bij een TM shop geweest maar omdat er al een simkaart onderweg is konden ze mij geen nieuwe meegeven helaa

@Hansbessems Dit is een openbaar forum. Zet nooit je gegevens online.

klik op de …. rechtsonder je post om het adres te verwijderen.

 

TM stuurt een simkaart per post. Maar volgens mij is dat brievenbus poat
 

Er zijn al heel wat TM shops open waar je langs kan gaan om er een te halen.Veel succes

PS wanneer ik op … druk vind ik niet hoe ik mijn adres kan verwijderen? Hier heb ik geen ervaring mee dus het zal wel aan mij liggen! 

Reputatie 7
Badge +20

Wacht even morgen af @Hansbessems  Het komt vast wel goed.

De moderators verwijderen morgen je adres. 
Fijne avond, 

Reputatie 7
Badge +20

HI @Hansbessems 

Ik heb je adres gegevens verwijderd in dit topic. Je kan nu het beste even afwachten of je simkaart alsnog deze week ontvangt, mocht dat niet het geval zijn dan zal ik een nieuwe opsturen naar het adres die jij hebt gedeeld.

Ik kan nu al een week niet bellen of gebeld worden. Kan ik niet gewoon een simkaart in een TM shop ophalen?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Hansbessems 

Als je dat graag wilt dan kan dat zeker. Ik heb in je case erbij gezet dat je een simkaart kan ophalen je kan in de shop vragen of ze je case erbij halen, dan zien ze de notitie erbij. Ik hoor graag of het zo lukt!

Hi @Hansbessems 

Als je dat graag wilt dan kan dat zeker. Ik heb in je case erbij gezet dat je een simkaart kan ophalen je kan in de shop vragen of ze je case erbij halen, dan zien ze de notitie erbij. Ik hoor graag of het zo lukt!

Zojuist nieuwe simkaart opgehaald en ik kan weer bellen

Reageer