Beantwoord

Verwarrende opwaardering

• 23 september 2017
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

Ik probeerde zojuist internet aan te vragen en het leek op my T-mobile of ik nog genoeg beltegoed had voor een L internet bundel, ik heb geklikt op "via beltegoed aanvragen" nou vermoed ik dat dat niet is gelukt, ik dacht namelijk dat ik ook niet echt zoveel beltegoed had, ik zie nu ook dat er deels promotie beltegoed bij zat en deels "echt" beltegoed, maar ik kreeg geen SMS en ik ging er eigenlijk al vanuit dat hij het niet deed, dus ik heb daarna gewoon 15 euro beltegoed opgewaardeerd en INTERNET L naar 4000 gestuurd, en kreeg gelijk een bericht dat internet M is geactiveerd.

Hoeveel beltegoed had ik nou echt en hoeveel beltegoed is eraf gegaan? :?

In verhouding is internet L bundel voordeliger, dus die wil ik liever en heb ik ook aangevraagd, maar die heb ik dus niet gekregen. In de 1e bijlage zie je de SMSjes die ik heb gestuurd/ontvangen. In de 2e bijlage zie je mijn huidige verbruikstatus pagina.
icon

Beste antwoord door David 25 september 2017, 11:13

Hi 2GB per seconde,

Goed dat je het even laat weten!

Er gebeurt bij ons op dit moment iets opmerkelijk, waarbij je de M-bundel krijgt en betaalt, ondanks dat je de correcte SMS verstuurt voor de L-bundel. Wij zijn hard aan het werk om de oorzaak te achterhalen en dit op te lossen! Ik heb jou nu extra MB's toegekend, omdat jij er natuurlijk ook niets aan kunt doen dat dit bij ons verkeerd gaat!

Hopelijk werkt het bij jouw volgende aanvraag wel gewoon goed! Als je nog vragen hebt, let us know!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi 2GB per seconde,

Goed dat je het even laat weten!

Er gebeurt bij ons op dit moment iets opmerkelijk, waarbij je de M-bundel krijgt en betaalt, ondanks dat je de correcte SMS verstuurt voor de L-bundel. Wij zijn hard aan het werk om de oorzaak te achterhalen en dit op te lossen! Ik heb jou nu extra MB's toegekend, omdat jij er natuurlijk ook niets aan kunt doen dat dit bij ons verkeerd gaat!

Hopelijk werkt het bij jouw volgende aanvraag wel gewoon goed! Als je nog vragen hebt, let us know!

Reageer