Beantwoord

verwerking van internet maand abbo (prepaid)


Wie kan mij helpen? Ik heb van de week me internet maand abbo aan gezet, alleen hij doet het niet. Als ik opnieuw een bericht stuur, dan staat er dat hij nog verwerkt moet worden, maar dat gebeurt niet. Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Jordy01 11 juli 2014, 12:14

Hoi Patriciaantes,

Welkom op de T-Mobile Community!

In het systeem zie ik dat de verwerking van jouw internet maandbundel is blijven hangen. Ik heb dit doorgestuurd naar de IT-afdeling met het verzoek dit op te lossen. Zodra het is opgelost ontvang je een bericht.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Hoi Patriciaantes,

Welkom op de T-Mobile Community!

In het systeem zie ik dat de verwerking van jouw internet maandbundel is blijven hangen. Ik heb dit doorgestuurd naar de IT-afdeling met het verzoek dit op te lossen. Zodra het is opgelost ontvang je een bericht.

Reageer