Beantwoord

Volgorde bundels PrePaid

• 18 augustus 2017
  • 10 reacties
  • 166 Bekeken

Hallo. Ik heb 2 bundels. 1 van een spelletje doen en 1 heb ik gekocht. Die van het spelletje is 1 week geldig en de andere 1 maand. Nu wil ik graag dat de mb's eerst van de bundel van 1 week afgehaald worden. Kan ik de volgorde zelf bepalen?
icon

Beste antwoord door Muberra 21 augustus 2017, 10:33

Hi Yama4ever,

Leuk dat je meedoet met PrePaid Suprise!

Ik zal je meer informatie geven. Je maakt altijd eerst de promo-bundel op die je hebt gewonnen. Daarna gaan de MB's uit de databundel die je zelf hebt aangeschaft. De volgorde kun je niet bepalen. Dit is bewust gedaan, want de promo-bundel is maar een week geldig en de vaste bundel een maand. Het zou zonde zijn als de promo-bundel zou verlopen, omdat je eerst de vaste databundel wilt opmaken. :)

Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten aan ons. Ik hoop wel dat ik meer duidelijkheid heb kunnen creëren. Veel plezier met je databundels!
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 4
Hi Yama4ever,

Leuk dat je meedoet met PrePaid Suprise!

Ik zal je meer informatie geven. Je maakt altijd eerst de promo-bundel op die je hebt gewonnen. Daarna gaan de MB's uit de databundel die je zelf hebt aangeschaft. De volgorde kun je niet bepalen. Dit is bewust gedaan, want de promo-bundel is maar een week geldig en de vaste bundel een maand. Het zou zonde zijn als de promo-bundel zou verlopen, omdat je eerst de vaste databundel wilt opmaken. :)

Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten aan ons. Ik hoop wel dat ik meer duidelijkheid heb kunnen creëren. Veel plezier met je databundels!
Hoi, bij mij werkt dit niet. Ik heb een promobundel die een week geldig maar eerst wordt mijn vaste databundel opgemaakt. Enig idee hoe dat kan? En wat ik eraan kan doen?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Nirvana19,

Goed dat je het hier aangeeft!

Ik heb meteen even met je meegekeken en ik zie dat de promobundel op 18 augustus is ingegaan. Jouw vaste databundel ging op 21 augustus in en er zijn inderdaad een aantal MB's uit deze databundel verbruikt. Ben je toevallig in het buitenland geweest? Dat zou namelijk een verklaring zijn voor het verbruik uit jouw vaste databundel.

Ik hoor graag of dat het geval is geweest. Zo niet, dan zoeken wij het natuurlijk verder voor je uit!
Hoi Jaimy,

Bedankt voor je sbelke reactie. Ik ben inderdaad in het buitenland geweest en gisteren weer teruggekomen. Ik zie nu dat mijn promobundel als eerste wordt gebruikt. Wist niet dat promobundels kennelijk niet geldig zijn in het buitenland. Is daar een reden voor?
@nirvana19
Al het promotionele tegoed is alleen geldig in het binnenland, geldt voor zowel prepaid ala abonnementen. Het zijn extraatjes, die vallen niet onder de EU regulering.
Ok, bedankt voor je antwoord. Weer wat geleerd!😊
Graag gedaan. :)

In de FAQ over de EU regulering staat 'ie trouwens ook opgenomen:
Zijn de MB's van o.a. weekendbundels, T-Mobile Samen en PrePaid Surprise ook geldig in de EU na 13 juni?
Nee, dit zijn extra diensten vanuit T-Mobile en vallen niet onder de nieuwe regulering van roaming in de EU. Deze MB's zijn dus alleen in Nederland en niet in de EU te gebruiken.
Ik had in juni een unit bundel en een databundel gekocht. De unit bundel was bedoeld voor belminuten. Het data verbruik werd echt eerst uit mijn unit bundel gehaald zodat ik al snel geen belminuten meer had. Klopt dit.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Willem,

Een unitbundel kun je gebruiken voor internetten, bellen en sms'en. Als je 2 bundels koopt dan wordt de bundel die als eerst is geactiveerd gebruikt dus als jij dan data gebruikt in plaats van bellen dan gaat je dataverbruik eerst van je unit bundel af. Is het zo wat duidelijker? Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!
Dus als ik eerst de databundel activeer en daarna de unitbundel, dan wordt de databundel voor internet gebruikt en de unitbundel voor bellen en sms'en.

Reageer