Beantwoord

Voordeelbundel prepaid verdwenen

• 1 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 156 Bekeken

Ik had tot 15 oktober 500 min extra tegoed gehad al diversen van gebruikt. Maar ook van beltegoed diverse euro's verdwenen. Waar is dit gebleven.
icon

Beste antwoord door David 3 oktober 2016, 12:30

Hey Lenoirton,

Welkom op ons forum! :)

In ons systeem zie ik niet terug dat je 500 belminuten gekregen zou hebben. Ik zie wel dat je €5,- beltegoed hebt ontvangen voor je registratie. Het meeste beltegoed is verbruikt aan gevoerde gesprekken en nog een klein deel aan datasessies. Op het moment heb je nog €2,02 aan beltegoed over, dit kun je ook via My T-Mobile inzien.

Mocht je hier nog meer vragen over hebben, laat het dan gerust weten!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Lenoirton,

Welkom op ons forum! :)

In ons systeem zie ik niet terug dat je 500 belminuten gekregen zou hebben. Ik zie wel dat je €5,- beltegoed hebt ontvangen voor je registratie. Het meeste beltegoed is verbruikt aan gevoerde gesprekken en nog een klein deel aan datasessies. Op het moment heb je nog €2,02 aan beltegoed over, dit kun je ook via My T-Mobile inzien.

Mocht je hier nog meer vragen over hebben, laat het dan gerust weten!
Er stond echt als ik keek dat er 500 tot 15 oktober gebruikt kon worden. Deze minuten telde ook af want op gegeven moment stonden er nog 460 ongeveer. Dus heel raar. En ï vermoed ook dat dit ineens met mijn bel tegoed is verrekend. Dit bel tegoed bleef eerst staan en per 1 oktober was het ineens waarschijnlijk verrekend. Dus raar eerst blij maken met een gratis tegoed en dan afstraffen dat het niet goed was merkwaardig.
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Lenoirton,

Het is begrijpelijk dat je hier niet blij mee bent. Het is ook zeker niet onze bedoeling om je blij te maken met iets waar je geen gebruik van kan maken. Ik vermoed dat er een fout is ontstaan in de weergave van je My T-Mobile account. Dit kunnen we echter niet meer controleren.

Om je hierin tegemoet te komen heb ik je beltegoed cadeau gedaan. Let er trouwens wel op dat je toestel verbinding maakt met het internet. Hierdoor wordt er beltegoed in mindering gebracht. Wil je internetten via ons mobiele netwerk, dan adviseren we je om een internet bundel te activeren.

Wil je geen gebruik maken van internet, dan kan je via de instellingen van je telefoon de mobiele data of gegevensverbinding uitschakelen. Wil je dat wij een blokkade op het netwerk plaatsen zodat je nooit verbinding kan maken met het internet. Zo voorkom je dat er onbewust kosten in rekening worden gebracht.
Ja bedankt voor de tegoed. Ik heb hier vrede mee.

Reageer