Beantwoord

voorkeur MB gebruik prepaid bundels Combi S'18 en Unit S

• 18 juli 2019
  • 5 reacties
  • 633 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ik gebruik prepaid bellen van T-Mobile en heb vanmorgen een Unit S bundel 100 units voor 4,95 gekocht om te kunnen bellen en sms'en. Incubator zijn daar nog maar 59 units van over.
Er staat nog 265 mb op een actieve bundel Combi S'18 500 mb. En deze bundel wordt aan het eind van de maand automatisch verlengd, dus dan krijg ik weer data en telefoon/sms tegoed.
Ik wil graag dat voor Internet EERST de data uit de lopende Combi S'18 500mb bundel verbruikt wordt en dat ik mijn nieuw gekochte units uit de Unit S 100mb voor bellen en sms'en kan bewaren. Is het mogelijk om de eerder gekochte data ook eerder op te maken? Kan ik zelf kiezen uit welke bundel de data wordt verbruikt?
icon

Beste antwoord door Jaimy 23 juli 2019, 08:49

Hoi RemMar,

Welkom op de Community!

Je kunt dit niet zelf kiezen, als in dat je het zelf aanvinkt of iets dergelijks. Maar uiteraard wordt de bundel die eerder verloopt, eerst verbruikt, dus in jouw geval is dat volgens mij al helemaal goedgekomen, klopt dat? 😃
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi RemMar,

Welkom op de Community!

Je kunt dit niet zelf kiezen, als in dat je het zelf aanvinkt of iets dergelijks. Maar uiteraard wordt de bundel die eerder verloopt, eerst verbruikt, dus in jouw geval is dat volgens mij al helemaal goedgekomen, klopt dat? 😃
Beste Jaimy,

Dank voor het welkom!

Helaas werkte het juist precies andersom:
Unit S100 bundel - geldig tot 17 augustus - is eerst helemaal op gebruikt, terwijl daarna pas weer mb's uit de Combi S'18 500mb bundel gebruikt worden terwijl die bundel al op - 28 juli - verloopt!
Dus zit ik weer zonder belminuten.
Is dat wat aan te doen? Bv dat de verbruikte data uit de Unit bundel vanuit de combi bundel weer teruggezet worden in de nog langer lopende unit bundel?

Alvast bedankt voor de reactie!
RemMar
Reputatie 7
Badge +20
Hi Remmar,

Als het goed is heb je nu een sms ontvangen over je Unitbundel. Ik hoop dat hiermee alles naar wens is!
Hartelijk dank, Hajar, dat is een aardig gebaar!
Het zou wel fijn zijn als jullie het technisch zo kunnen regelen dat het First In First Out principe toegepast zou kunnen worden op de lopende bundels. Ook van andere T mobile gebruikers hoor ik nl hetzelfde.
Nog een fijne dag,
RemMar
Reputatie 7
Badge +20
Hi Remmar,

Graag gedaan en bedankt voor je feedback. Ik heb het doorgezet naar mijn vriendelijke collega's van de PrePaid afdeling. Voor nu wens ik je een fijn weekend toe!

Reageer