Voorwaarden/geldigheid PrePaid tegoed

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

120 reacties

Reputatie 6
@Manny39

Het is niet mogelijk om beltegoed over te dragen naar een ander telefoonnummer.
Reputatie 2
Waarom krijg ik geen SMS terug als ik bijvoorbeeld een SMS stuur naar sms diensten, zoals carspotter enzo. Het kost me alleen de SMS kostte maar ik krijg niks terug wordt dit geblokkeerd? Ik heb pre-paid.

alvast bedankt
Reputatie 2
@uil
Alle T-Mobile Prepaid aansluitingen zijn bij aankoop geblokkeerd voor bellen en smsen naar 0900-nummers. Om gebruik te maken van die dienst moet je minstens 20 euro zelf hebben opgewaardeerd. Daarna gaat de blokkade er vanzelf af. Je hebt reeds 10 euro van je eigen geld opgewaardeerd. Als je nogmaals 10 euro opwaardeert kun je gebruik maken van 0900-nummers.
Reputatie 2
@ webco..

Het lukt me niet om een prive bericht te sturen.
Maar we zijn er achter wat het probleem is.
we hebben een abbo genomen met het zelfde nummer.
daarom geen prepaid kaartje meer
maar nu is het volgende probleem.. door mij toe doen doet het simkaartje van tmoible het prepaid kaartje het ook gewoon. Nu kan hij niet gebeld/gesmst worden.. zou je het prepaid kaartje helemaal er uit willen gooien???

alvast bedankt.!
Reputatie 2
@Dienepiien

Ik heb hetzelfde probleem gehad; wist ook niet hoe een priv
Reputatie 2
koop je tog nieuwew telefoon je vriend heeft eigen zaak is tog rijk hahahahaha
Reputatie 2
Dank je volgens mij heb ik een prive bericht gestuurt..!

@ hassan jij snapt het volgens mij niet. zou zo een nieuwe telefoon kunnen kopen.. maar als je een eigen zaak hebt kan je niet zomaar van ander nummer wisselen.!!!!!!
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb nog een prepaid met de prepaid plan PrePaid Standaard '08, wat zijn de kosten/voorwaarden van het versturen van een sms en het bellen. Wil graag even bepalen of het verstandig is om prepaid plan te wijzigen.
Reputatie 6
versturen sms is 0, 23 bellen 06 en vaste nummers is 0,35 je heb ook nog prepaid bones en je kan kijken op deze site(heb ik ook gedaan) naar andere vormen die het best bij je passen succes
Reputatie 6
Badge +8
Prepaid bonus is altijd goedkoper
Reputatie 2
@ hassan
Dit soort commentaar wordt niet op prijs gesteld. Als je geen oplossing hebt voor vragen of problemen, zeg dan niets.

@dienepiien
Je kunt een priv
Reputatie 2
@arie61
@Jorisk
Jullie kunnen de tarieven van de PrePaid tariefplan nakijken en vergelijken via deze https:// http://www.t-mobile.nl/prepaid/tarieven. Zo wordt je keuze makkelijker.
Reputatie 2
Wij zijn verhuisd en mij zoon raakte zijn sony ericson w200i tijdens die verhuizing kwijt.
Na 8 maanden bleek de telefoon mee verhuist te zijn,
Zoon blij, zoon niet blij
Het is mij duidelijk dat na 6 maanden dat nummer geblokkeerd wordt maar het had wel zo netjes geweest als op onze mail over wat er nu moest gebeuren was gereageerd..
Het is namelijk niet miogelijk om nog wat met het mobieltje te doen omdat het doosje met daarin pin en puk wel zoek zijn.unlocken gaat dus ook niet.
Kan ik er een andere prepaid of sim only sim inzetten?
Reputatie 6
mardejong 1964 als het een sim is van de zelfde proviter kan het wel (waarschuwen word nooit gedaan omdat het voor iedereen duidelijk is dat je in een half jaar moet opwaarderen je kan dat trouwens op ik dacht 1200 horen) bij prepaid
Reputatie 7
@arie61

Bij T-Mobile prepaid is het zo dat je eens per 6 maanden actief gebruik moet maken van je sim om te zorgen dat je nummer niet gedeactiveerd wordt en je beltegoed vervalt. Dit kan maar hoeft niet perse een opwaardering te zijn. Eens per 6 maanden bellen of sms\'en is al voldoende om je prepaid aansluiting actief te houden.
Reputatie 6
ezz die vrouw zegd ook dat ze de tel. 8 maanden is kwijt geweest dan kan er dus niks mee doen dan hoef je dus ook niet te zeggen dat ze had moeten sms en enz.
Reputatie 7
@arie61

Ik reageerde op een stukje van jou waarin je aangaf dat je iedere 6 maanden moet opwaarderen. Dit klopt niet zoals ik aangaf, eens per 6 maanden sms'en of bellen is ook voldoende om je prepaid actief te houden.

Mijn reactie was niet aan mardejong1964 gericht want het is mij volkomen duidelijk dat de mobiel 8 maanden zoek is geweest.
Reputatie 6
ezz je heb gelijk
Reputatie 7
arie61 schreef:

ezz je heb gelijk

Misverstand opgehelderd. 😉
Reputatie 2
Bedankt voor de snelle reactie!!!
Er wordt een nieuwe T-mobile sim voor de telefoon aangeschaft.
Groetjes, Mar