Beantwoord

Vraag betreffende bonus sms

Goedemiddag allemaal,

Ik heb een vraag. Ik had een Blackberry en deze is overleden. Hier had ik Blackberry Prepaid Bonus sms op. Nou heb ik een nieuwe telefoon besteld, sony Xperia U, en daar de simkaart van de blackberry in gedaan vanwege het telefoonnummer. 

Nou is mijn vraag, hoe kan ik de Blackberry Prepaid Bonus sms omzetten naar gewone Prepaid Bonus sms?

Met vriendelijke groet,

cyclonexxl.
icon

Beste antwoord door Razza 10 december 2012, 19:39

@cyclonexxl

Welkom op het Forum!

Wat jammer van je Blackberry 😞 Je kan met je huidige simkaart gewoon bellen, sms'en en internetten in de Sony Xperia U. Hiervoor hoef je niet je tariefplan te wijzigen. Vergeet alleen niet een Internet bundel aan te schaffen. Hopelijk bevalt je nieuwe toestel!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@cyclonexxl

Welkom op het Forum!

Wat jammer van je Blackberry 😞 Je kan met je huidige simkaart gewoon bellen, sms'en en internetten in de Sony Xperia U. Hiervoor hoef je niet je tariefplan te wijzigen. Vergeet alleen niet een Internet bundel aan te schaffen. Hopelijk bevalt je nieuwe toestel!
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Ik heb laatst mijn blackberry weggedaan en ben nu een iphone-gebruiker. Ik wil graag mijn blackberry prepaid bonus sms overzetten naar een prepaid standaard, zodat ik die 150 gratis minuten kan krijgen als ik hem opwaardeer. Ik heb dit op my t-mobile proberen te veranderen alleen ik kom er niet.
@Razza.

Bedankt voor je antwoord.

Het nieuwe toestel bevalt me zeer goed 🙂
Reputatie 6
Badge +16
@cyclonexxl

Graag gedaan. 🙂 Dat is mooi om te horen!

@Hodayfa

Je kan helaas je Blackberry PrePaid Bonus SMS tariefplan niet wijzigen naar een ander tariefplan. Hier zou je een nieuwe simkaart voor moeten aanschaffen. Indien je wel gebruik wil maken van hetzelfde nummer kan je hier ook nummerbehoud voor aanvragen. Als je gebruik wil maken van de actie €10,- opwaarderen is 150 gratis minuten dan zou je PrePaid Bonus Bellen simkaart moeten aanschaffen.

Reageer