Vraag over Simkaart

• 7 maart 2012
  • 0 reacties
  • 68 Bekeken

Ook mij lukt het niet 'contact' te krijgen met een levend persoon. Ik wil een keuze in het keuze belmenu waarbij ik een levende medewerker aan de lijn wil krijgen indien mijn vraag er niet tussenstaat en ik mijn antwoord niet via de website kan terugvinden. Bovendien is de klantenservice inmiddels niet meer gratis en betaal ik 0,25ct p/m voor service (die ik dus niet krijg); met dit 'servicenummer' kan u dus net zo goed stoppen, want het leidt alleen maar tot nog meer irritaties bij uw klanten.

Dit geldt net zo goed voor de vraag submitten via de website, want ook dit werkt niet. Ik heb een algemene vraag over de nieuwe prepaid voorwaarden en deze vraag komt niet in de FAQ voor, noch lukt het mij om de vraag de posten via uw site, want ongeacht welke browser je gebruikt (ik heb MS I.E., Chrome en Firefox geprobeerd), je kan op 'verzenden' klikken tot je een ons weegt, maar er gebeurt niets. Eerst dus veel tijd gestoken in het doorlezen van de FAQ en het formuleren van mijn vraag, tot ik er uiteindelijk bij de allerlaatste stap 4 "naar bevestiging - formulier verzenden" achterkom dat de verzendenknop een 'fake' button is.

Nu dan mijn vraag: "Nu de regels omtrent geldigheidsduur van sim + beltegoed recentelijk zijn gewijzigd, wil ik graag weten hoe ik word gewaarschuwd als de geldigheidsduur van mijn sim + beltegoed bijna is verstreken, ofwel de 6 maanden van niet-actief gebruik van de simkaart bijna zijn verstreken? M.a.w.; Ik weet inmiddels dat ik eens in de 6 maanden actief gebruik moet maken van mijn T-Mobile prepaid SIM om mijn nummer en tegoed te kunnen behouden, maar hoe kan ik voor specifiek mijn eigen SIM controleren welke datum dit exact zal zijn?"

0 reacties

Geen reactie

Reageer