vragen Blackberry Instant E-mail (deel 1)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

882 reacties

Reputatie 4
@Firat12
1. Binnen je contractsperiode kun je alleen je tariefplan verhogen.
2. De Instant Email bundel kun je niet vroegtijdig laten verwijderen.
3. Het totaalbedrag wordt omstreeks(!) 7 oktober 2010 van uw...
4. De belstatus is indicatief. Wij kunnen deze kosten niet annalyseren. Zie het desbetreffende topic voor meer informatie.
5. Pingen valt onder het internetgebruik. Internetten in het buitenland valt niet onder je bundel(s).
Reputatie 2
Als u dat kunt doen en kan ik mijn sms maximaal omzetten naar verdubbel ?
Reputatie 4
@GielleXe
Ik heb de Instant Email bundel voor je geactiveerd. Je Sms Maximaal bundel kun je niet wijzigen.
Reputatie 2
Hallo,

mijn contract is per 16-10-2010 ingegaan maar het toestel heb ik al een tijdje. Nu hoor ik dat er in het systeem van T-mobile staat dat er 6 maanden slechts korting op internet/e-mail is ipv de 12 maanden op mijn contractbevestiging.

Deze bevestiging moest ik faxen naar T-mobile maar dat lukt niet! Dus nu wil ik mailen maar kan alleen via de site een klacht of vraag!

Kom op T-mobile!! Jullie hebben toch wel een emailadres van klantenservice of contracten afdeling?! Ik merk steeds vaker als 10 jarige klant met 2 accounts dat de service erg achteruit is aan het gaan en vind dit dan ook echt heel knullig!

Dat ik ten eerste als klant n.b. het tegendeel moet bewijzen wat jullie syteem zegt (wat een medewerker verkeer heeft ingevoerd) en dan ook nog niet eens anno 2010 een normaal mailadres hebben voor je klanten?!

Ik ben door dit soort dingen erg aan het twijfelen over mijn toekomstige contracten bij TMobile. Je moet zoveel moeite doen om iets in 1 keer goed te laten gaan door jullie. Te vaak met klantenservice in de weer en maar steeds zelf erachter aan moeten gaan helaas.

I
Reputatie 2
Hallo ik heb sinds vanmorgen instan email maar het lukt me niet om dat on line te registeren.
Baal wel een beetje ik heb me pin en eimei ingevuld maar dan krijg ik foutmelding dat ik me moet registeren hoop dat iemand van tmobile me snel kan helpen

Groetjes Samantha
Reputatie 5
@punaners, ik heb je gegevens gecontroleerd en je ontvangt gewoon 12 maanden korting. De korting loopt door tot juli 2011. Je hoeft dus niets te faxen of te mailen want de korting staat goed in het systeem.
Reputatie 3
Deze discussie is gesloten omdat het te groot en daardoor onoverzichtelijk geworden is.

Het vervolg op deze discussie kun je hier vinden:

[thread=114700]vragen Blackberry Instant E-mail (deel 2)[/thread].