Vragen/problemen Blackberry (deel 1)

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 17 reacties
me batterijen waren bijna leeg dus heb ik me telefoon uitgezet
stap ik de auto in doe ik het in de oplader gaatie gewoon aan maar opeens valt het beeldscherm helemaal weg ik probeer ik het weer aan te drukken zie ik heel de tijd een witte scherm met een klokje heb ik me batterijen maar eruit gehaalt en weer erin gedaan en nou wil me telefoon helemaal niet meer aangaan...

WAT MOET IK NU DOEN?

hij zit al een paar uurtjes in de oplader maar wil gewoon NIET aangaan

This topic has been closed for comments

605 reacties

Reputatie 2
Haal de batterijen er een tijdje uit (15 minuten) en stop ze er daarna weer in en probeer 'em op te starten..
Reputatie 2
nou nog steeds niks morgen dan maar naar de t-mobile shop denk ik
Reputatie 2
Wow, ik heb nu precies hetzelfde. Ik deed mijn telefoon uit en wilde het weer inschakelen en nu blijft het scherm wit en het klokje blijft maar 'loaden'. Ik heb nu de batterij eruit gehaald en zal het dan even over 15 min weer proberen. 😞
Reputatie 2
Ik heb ook precies het zelfde probleem.
Alleen was ik bezig met mijn telefoon en hij viel opeens uit, nu gaat hij niet meer aan ik zie alleen maar een wit beeld met een klokje er in...

ik ga vanmiddag even naar de t-mobile winkel
Reputatie 2
Ik heb ook precies het zelfde probleem.
Alleen was ik bezig met mijn telefoon en hij viel opeens uit, nu gaat hij niet meer aan ik zie alleen maar een wit beeld met een klokje er in...

ik ga vanmiddag even naar de t-mobile winkel

Kom net terug van de T-mobile winkel
Ik heb een heel nieuw toestel gekregen het was een software fout.
Reputatie 2
Ik heb op dinsdag 6/10 een bb 9000 bold gekocht.
Een dag later zat er een software fout in, ben ik terug gegaan naar de T-Mobile winkel en toen heb ik een geheel nieuw toestel gehad. Vrijdag 9/10 mijn NIEUWE bb 9000 wil niet meer aan gaan, nu is mijn telefoon opgehaald door de verzekering momenteel heb ik een leentoestel (nokia E71). Ik moet wel zeggen de service van Pro assist is super geregeld. Ik mocht zelf kiezen wat voor leentoestel ik wou hebben dus heb ik gekozen voor de E71.

Hebben nog meer mensen last van problemen met de bb 9000 bold?
Reputatie 2
ik had hetzelfde probleem gekregen met me bold na 3 weken pas in me bezig had em ook opstuurd leentoestel gekregen (helaas mocht ik niet zelf kiezen :P) maar kreeg er gewoon een nieuwe bold voor terug. die doet het overigens prima want ik wel kwijt was was natuurljk alles wat op me bold zat van pins telefoonnummers fotos ed. maar over het algemeen goede service gekregen..!!
Reputatie 2
Ik heb sins afgelopen vrijdag een BB bold. En ik heb nu het probleem dat die vaak geen smsjes wil versturen. Er staat dan in behandeling en het ontvangst en alles is goed en bellen gaat ook gewoon.
Reputatie 2
e mijne heb ik 16 september gekocht en al vrij snel kreeg ik spontane herststarts waarbij het soms wel 10 minuten duurt voordat het ding weer operationeel was. ook als die bb via usb aan de pc was verbonden , gisteren teruggebracht om na te laten kijken nu ff afwachten want ze hadden geen leentoestel voor me, kan dat trouwens wel zo? als het lang gaat duren moet ik toch tussentijds een leentoestel kunnen krijgen?
Reputatie 2
Kan iemand mij vertellen wat ik nog meer kan doen. Ik heb vanochtend v4.6.0.303 op mijn BB gezet en nu krijg ik mijn mailtjes niet meer op mijn BB. Ik kan zelf wel vanaf de BB mailtjes sturen. Iemand een oplossing?
Reputatie 2
Log in op http://instantemail.t-mobile.nl

Verwijder daar de account van je emailadres. En stel daarna deze opnieuw in. Daarna moet het werken.

Groetjes
Reputatie 2
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn pin vd blackberry weer aan het werk krijg? Er staat nu een soort verkeersbord voor en ook mijn mail werkt niet meer dit sinds een week of drie
heb het niet eerder nodig gehad maar nu wordt het vervelend
@flo79

Je BlackBerry 'Services' zijn hersteld. Het enige wat je nog hoeft te doen is de batterij uit het toestel verwijderen.

Mocht dit niet baten, neem alsjeblieft contact op met T-Mobile Klantenservice (0800 - 7111)
Reputatie 2
Hebben meer mensen hier last van? Mijn Bold start zich zelf vaak uit het niets opnieuw op en tijdens telefoongesprekken heb ik regelmatig een sim fout waardoor het gesprek stopt.
Reputatie 2
Hoi, Ik moet zeggen dat ik een aantal malen gemerkt heb dat de BB zich automatisch herstart, maar wat ik nog het meest irritant vind is dat ik regelmatig (gisteren 4x in
Reputatie 2
Hebben jullie al de laatste software-update (.303) al uitgevoerd? Ik had soortgelijke problemen en nadat ik deze had uitgevoerd inc. een aantal patches van BB zelf (de desktop manager zoekt zo nu en dan kleine updates) werkt hij bij mij weer mij prima.

Ik moet er wel bij vertellen dat ik mijn update van de BB site gehaald had ipv de T-mobile site.
Reputatie 2
Is het mogelijk bij een sim only een blackberry e-mail instant te nemen ? Weet iemand waar je de blackberry 9700 los kunt kopen?

Alvast bedankt.
Reputatie 2
Beste Sinerios,

Dit probleem wordt veroorzaakt door een slecht UMTS ontvangst.
Probeer het toestel eens op GPRS te zetten. Je zult zien dat de problemen zich dan niet meer voor doen.

MvG Bas
Reputatie 2
Ja dat is mogelijk.
Pdashop.nl
Reputatie 2
@Roro1

http://www.kieskeurig.nl/gsm/blackberry/9700_bold/prijzen/885028/#prijzen

groetjes
Reputatie 2
@Roro1

http://www.kieskeurig.nl/gsm/blackberry/9700_bold/prijzen/885028/#prijzen

groetjes

bekende link;);)
Reputatie 2
Ik heb de 3.03 versie maar het probleem is er nog steeds.

Hoe zet ik de bb op gprs?
@Sinerios, zo zet je je BlackBerry op GPRS: Go to menu, manage connections, mobile network options, network mode, change to 2G.

Het probleem kan ook worden veroorzaakt doordat je een wat oudere simkaart gebruikt, daarom heb ik je een nieuwe simkaart gestuurd. Ik ga ervan uit dat met de nieuwe simkaart het probleem verholpen zal zijn.
Reputatie 2
Super ik ben benieuwd of de nieuwe sim kaar en naar g2 omschakelen helpt 🙂
Reputatie 2
Ik wordt er helemaal gek van dat me BB maar uit valt als ik een gesprek probeer uit te voeren.
Ik heb hem nou al 3 keer op gestuurd.
Het is toch niet normaal dan kan ik beter toch geen abbo betalen.
Dit noem ik nou eens contract breuk.
Verkoop geen toestellen die het niet doen hoor.
En weet ej wat het ergste is hij moet perse helemaal naar engeland toe om gemaakt te worden. moet niet gekker worden