Vragen/Problemen Instant E-mail (deel 2)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

425 reacties

Reputatie 2
Die had ik direct geprobeerd maar mocht niets helpen.
Echter werkt het sinds vanochtend wel!
Bedankt voor alle hulp!
Reputatie 2
Ik heb hetzelfde probleem. Heb onlangs mijn contract vernieuwd en sinds een week in het bezit van een BB9700. Heb geprobeerd om te registreren via de website maar wordt dan doorverwezen naar Host routing table. Daar heb ik nu een aantal keer het registratieverzoek verzonden maar het werkt nog steeds niet.
Reputatie 5
@SabrinaT

Je hebt op dit moment nog geen Instant E-mail bundel aanstaan. Deze zal pas ingaan op het moment dat je nieuwe contract ingaat. Mocht je al wel gebruik willen maken van Instant E-mail laat het dan even weten. Dan kunnen wij deze alvast voor je activeren. Voor meer informatie over Instant E-mail kun je even hier kijken.
Reputatie 2
hallo allemaal,

Ik heb mijn abbonoment verlengd en ik heb daar bij een blackberry gekregen maar mijn nieuwe abbonoment gaat over 3 maanden pas in en ik heb bij dat nieuwe abbonoment ook instant email erbij genomen. Maar bij mijn huidige abbonoment heb ik nog tmobile relax + webnwalk. Mijn vraag: Kan ik mijn web n walk abbonoment gebruiken in de blackberry zodat ik zonder extra onverwachtse kosten kan internetten? en welke beperkingen heb ik? (ik heb al begrepen dat pingen niet kan)

Alvast bedankt
Reputatie 2
Ik heb hetzelfde probleem , kunt u mij misschien ook een pm sturen?

mvg !
Reputatie 2
@Denilson11
Je kunt je huidige web'n'walk plus vast laten veranderen in een Instant Email bundel. Als je mij je goedkeuring geeft zal ik het veranderen. Helaas kan ik van te voren niet aangeven of er beperkingen zullen zijn. Wij hebben daar nog geen melding over gehad.
Reputatie 6
@alexlam
Ik ga dit voor je uitzoeken en kom hier later op de dag op terug.
Reputatie 6
@alexlam
De instellingen zijn gecontroleerd en gecorrigeerd. Wil je misschien een batterypull uitvoeren? Bij een batterypull haal je de batterij uit het toestel terwijl deze nog aanstaat, even wachten, batterij weer terugplaatsen en het toestel aanzetten. Wil je me laten weten of het probleem is opgelost?
Reputatie 6
Zonder instant e-mail kun je inderdaad niet pingen, heb je geen push e-mail en kun je geen gebruik maken van blackberry app world. Met andere woorden, zonder instant e-mail kun je dus niet fatsoenlijk gebruik maken van een blackberry.
Reputatie 2
oke hartstikke bedankt, dan hou ik het nog wel 2 maandjes vol met mn iphone!
Reputatie 2
Het probleem is helemaal verholpen. Bedankt voor de top service!

😃
Reputatie 6
@alexlam
Graag gedaan!
Reputatie 2
Zelfde geld ook voor mij sinds een paar dagen heb ik een blackberry 9780 als ik op twitter/facebook/hyves/msn wil komt er dat het service niet toegestaan is voor dit toestel
En als ik via blackberry app world wil inloggen of account wil aanmaken komt er loading die nooit eens klaar is?
Willen jullie mij alstjeblieft helpen met Mvg
Reputatie 6
@Oguzhan
Ik zie dat je Instant E-mail nog niet geactiveerd hebt op je abonnement. Dit heb je nodig om hier gebruik van te kunnen maken. Voor Instant E-mail betaal je €11,90 per maand. Indien je Instant E-mail wilt laten activeren, wil ik je vragen om een priv
Reputatie 2
Ja ik wil graag gebruik maken van instant e-mail. Hoe kan ik dat dan activeren?
Reputatie 6
@SabrinaT
Ik heb op je huidige abonnement Instant E-mail voor je geactiveerd. Je kunt hier gelijk gebruik van maken. Je kunt ook nog een Instant E-mail account aanmaken, zodat je optimaal gebruik kunt maken van deze dienst.
Reputatie 2
Ik heb dat van loading in de app store ook en heb wel instant-email hoe kan dit dan?
Reputatie 2
Ik heb sinds vandaag ook een blackberry en gelijk kuren..Ben ik niet blij mee..Ik wil Blackberry Apps World downloaden maar het lukt niet. Ik download whatsapp alleen..

Helllllllp! Ben hele dag ermee bezig geweest en het wil niet:S
Reputatie 2
Hallo, hier hetzelfde probleem. Heb nu de batterij eruitgehaal en dat werkt wel, internet doet het nu weer, maar kan nog steeds geen BB id aanmaken, het laden blijft inderdaad oneindig. Ook springt mijn toestel Blackberry 9780 iedere keer spontaan op YouTube en begint muziek af te spelen. Je kan er dan niets meer mee..... Kan iemand mij helpen? Moet ik ook nog instellingen aanpassen?
Reputatie 6
Je kan ook instant e-mail vast aanzetten en je blackberry gaan gebruiken. ...Ook al snap ik niet dat je van een iphone überhaupt wil overstappen naar een blackberry... 😛
Reputatie 2
idd Bobbie die problemen zyn vet irritant kan iemand ons helpen want ik kan nu geen een app downloaden.
Reputatie 2
Ik heb op dit moment een sim only abonnement en wil overstappen op een
abonnement met nieuwe mobiel Blackberry bold 9700 of 9780, maar de problemen die hier beschreven staan maken me aan het twijfelen.........
Zijn jullie problemen inmiddels opgelost??
Reputatie 2
Is een probleem van Blackberry appworld,
mijn zus heeft een abonnement bij vodafone en heeft sinds kort precies hetzelfde probleem.
Even afwachten dus.
Reputatie 5
@nigelfox

Als het goed is zou het probleem reeds moeten zijn opgelost voor jou. Heb je al een Battery Pull uitgevoerd?
Reputatie 5
[modbreekt]

Deze discussie is gesloten omdat het te groot en daardoor onoverzichtelijk geworden is.

Het vervolg op deze discussie kun je hier vinden [thread=116773]Vragen/problemen Instant E-mail (deel 3)[/thread].

[/modbreekt]