Beantwoord

Waar vind ik de optie betalen per mb?

Waar vind ik de optie betalen per mb, ik internet meestal via wifi, maar als dat een keer niet kan wil ik internet aan kunnen zetten met betalen per pre paid. Bij mijn vorige smartphone pakte hij dat automatisch op, nu niet helaas.
Groet Inge
icon

Beste antwoord door Kaassausje 17 december 2017, 18:03

@CrisTien
Een MB-aanvuller is wat anders dan prepaid betalen per MB. 😉

@Inge, welkom op het klantenforum.
Prepaid betalen per MB is een tijd geleden veranderd, er moet nu eerst actief een keuze gemaakt worden via de landingspagina voordat je je tegoed voor internet kunt gebruiken. De keuze zal opnieuw gemaakt moeten worden als je 1GB hebt verbruikt.

In dit topic kun je meer info lezen over internetten met prepaid. Daar vind je ook wat meer uitleg over betalen per MB.

Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust. 🙂

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Zie je die optie niet in je account?
https://www.t-mobile.nl/mb-aanvuller
@CrisTien
Een MB-aanvuller is wat anders dan prepaid betalen per MB. 😉

@Inge, welkom op het klantenforum.
Prepaid betalen per MB is een tijd geleden veranderd, er moet nu eerst actief een keuze gemaakt worden via de landingspagina voordat je je tegoed voor internet kunt gebruiken. De keuze zal opnieuw gemaakt moeten worden als je 1GB hebt verbruikt.

In dit topic kun je meer info lezen over internetten met prepaid. Daar vind je ook wat meer uitleg over betalen per MB.

Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust. 🙂
De optie voor internet betalen per MB is niet meer op mijn bundels pagina, ik kreeg vandaag een SMS:

Je keuze voor betalen per MB op je mobiel is niet meer geldig. Wil je weer internetten op je mobiel? Ga naar https://t-mobile.nl/prepaid-data-pass en kies daar opnieuw voor betalen per MB of een kies voor een voordelige internetbundel. Er is al een internet bundel met 300 MB voor E 4,95. Groeten T-Mobile

Maar ik heb de pagina op mijn mobiel geopened (met WiFi en ook met mobiele data), en ook op mijn laptop, maar ik zie niks. Ik ben momenteel in Italie.

Hoe kan ik nu internet betalen per MB aanzetten?

Stefano
Reputatie 7
Badge +17
Hi Stefano,

Vanaf 4 december 2018 kun je alleen nog gebruik maken van onze nieuwe Combi bundels: minuten, sms'jes en data in 1 bundel. Via My T-Mobile kun je een van die combi bundels kiezen en direct online zijn. Als je niets kiest dan wordt je tegoed in vermindering gebracht als je gebruikt maakt van internet. Voor Internet betaal je € 0,10 per MB. In dit topic lees je alles over PrePaid.

Laat je even weten of het zo lukt? Ik wens je veel plezier in Italië! Fijne feestdagen! 🙂
Hi Hajar,

Bedankt voor jouw antwoord. Helaas kan ik met mobiele data alleen de pagina van t-mobile bereiken, verschillende andere websites geven de foutmelding:

This site can't be reached
took too long to respond

ERR_TIMED_OUT
Ik vind de optie op https://www.t-mobile.nl/my/dashboard Er staan drie bundels tegelijk. Even met > door scrollen naar de betalen per MB bundel.

Bedankt ctjacobs, ik heb de optie gevonden in de bundels. Het was zeker niet daar in de afgelopen dagen (en ook geen Unlimited data vandaag), misschien omdat ik in het buitenland was (ik ben inmiddels terug), en ik kon alleen "maandelijks" bundels selecteren.

Nogmaals bedankt

Reageer