Beantwoord

Waar vind ik mijn puk-code?

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik ben mijn puk code kwijt. Via my tmobile heb ik m opgevraagd maar die pakt ie niet. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Issam 9 januari 2016, 11:59

Hi annvug,

Welkom bij de T-Mobile Community! Leuk dat je hier je vraag stelt. Heb je jezelf al voorgesteld in het voorstel topic?

Goed dat je dit bij ons navraagt. Je kan via My T-Mobile je puk code opvragen. Ik weet niet of je de puk-code inmiddels hebt gevonden, dus stuur ik je voor de zekerheid een mailtje met daarin je puk code. Deze krijg je binnen 15 minuten binnen.

Laat ons weten of het is gelukt. We helpen je graag verder!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
De snelste manier is om contact op te nemen met de klantenservice per telefoon of per chat (alleen via de pc). Dit kun je doen op de volgende webpagina: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/contact
Reputatie 6
Badge +16
Hi annvug,

Welkom bij de T-Mobile Community! Leuk dat je hier je vraag stelt. Heb je jezelf al voorgesteld in het voorstel topic?

Goed dat je dit bij ons navraagt. Je kan via My T-Mobile je puk code opvragen. Ik weet niet of je de puk-code inmiddels hebt gevonden, dus stuur ik je voor de zekerheid een mailtje met daarin je puk code. Deze krijg je binnen 15 minuten binnen.

Laat ons weten of het is gelukt. We helpen je graag verder!
Bedankt voor je reactie. Inmiddels is het opgelost via een T-Mobile winkel! Groetjes
Reputatie 6
Badge +17
Hoi annvug,

Bedankt voor de terugkoppeling. Fijn om te horen dat het opgelost is! Als je in de toekomst nog een keer een vraag hebt, dan weet je ons te vinden!

Reageer