Vraag

Waarom betaal ik nog steeds voor een sms met mijn prepaid bundel?

• 3 mei 2014
  • 4 reacties
  • 262 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 2 reacties
Hallo,

Ik heb met 10 euro opgewaardeed en een sms bundel aangevraagd zodat ik goedkoop kon smsen. Nu is er geld van mn prepaid af gegaan terwijl ik aan het smsen ben. Dus betaal ik naar mijn idee in principe meer dan dat ik zou moeten. Bovendien gaat er wel steeds een smsje van mn gratis smsjes af. 

Kan iemand mij helpen? Volgens mij is dit een server fout of iets dergelijks want ik kan t zelf niet oplossen en klantenservice is maandag pas weer in de lucht (en nog duur ook.. ben je 25 cent kwijt in de 1e minuut aan t automatische bandje..)

Hier nog even wat er over mn bundel gezegd word:
PrePaid Sms bundel
Zorgeloos sms'en voor een vast bedrag per maand
500 sms'jes binnen Nederland voor € 4,95
30 dagen geldig
De bundel wordt automatisch verlengd en is via sms opzegbaar
Activeren
Sms SMS AAN naar 4000 (gratis).
Op My T-Mobile kun je ook de bundel aanschaffen.

Om het je makkelijk te maken wordt je bundel na 30 dagen automatisch verlengd. Natuurlijk sturen we je van te voren een sms.
Stopzetten
Sms SMS UIT naar 4000 (gratis).
Op My T-Mobile kun je ook de bundel stopzetten.
De bundel blijft geldig tot het einde van de periode van je bundel.
Status van mijn bundel
Sms Saldo naar 1144 voor het overzicht van je tegoed, inclusief je bundels.
Op My T-Mobile vind je alle details van je bundel, zoals je bundeltegoed en de geldigheid.

Je ontvangt van ons een gratis waarschuwings sms als je minder dan 10 sms'jes over hebt. Ook ontvang je een sms als je bundel inmiddels op is.
Een dag voodat je bundel verlengd wordt, sturen we je een sms. Je kunt de bundel dan nog steeds eenvoudig stopzetten.
Je bundel wordt uiteraard alleen verlengd bij voldoende beltegoed. 

JAMMER GENOEG staat er niet bij dat je zelf niet zou betalen hiervoor. DAT vind ik niet kunnen!

4 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@Taol

Allereerst wil ik je welkom heten op het forum!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken naar wat er precies heeft plaatsgevonden. Na de opwaardering van €10,- is er door jou inderdaad een SMS bundel aangeschaft. Daarna zijn er geen kosten in rekening gebracht voor het versturen van sms'jes. Er zijn alleen kosten in rekening gebracht voor uitgaande gesprekken.

Zou je kunnen aangeven wanneer er volgens jou beltegoed in mindering is gebracht nadat je een sms had verstuurd? Daarnaast begrijp ik niet zo goed wat je bedoelt met je laatste zin, zou je dit misschien kunnen toelichten?
Nou, ik dacht dat nadat deze geupdate was, dat ik er niet meer voor zou hoeven betalen. Naar mijn idee heb ik niemand gebeld nadat die bundel verlengd was. Toen checkte ik mijn prepaid tegoed en daarbij vond ik uit dat ik 4,81 prepaid beltegoed had. Daarna heb ik geprobeerd om de helpservice te bellen (op zaterdag) waarbij er 25 cent van mn beltegoed af is gegaan, omdat ik 1 min naar dat automatische bandje heb geluisterd van de helpservice.

Ik vraag me af waar dat geld is heen gegaan.
Reputatie 3
@ Taol

Als ik naar jouw belgegevens kijk ziet ik dat er na aanschaf van de bundel een uitgaand gesprek is gevoerd, hiervoor is 0.24 euro in rekening gebracht. Alle daarop volgende kosten betreffen alleen uitgaande gesprekken. Momenteel heb je een beltegoed van 0.23 euro.
@ https://"https://forum.t-mobile.nl/members/taol-343639/"

Als ik naar jouw belgegevens kijk ziet ik dat er na aanschaf van de bundel een uitgaand gesprek is gevoerd, hiervoor is 0.24 euro in rekening gebracht. Alle daarop volgende kosten betreffen alleen uitgaande gesprekken. Momenteel heb je een beltegoed van 0.23 euro.

Nou ja.. okee dan. zal misschien op n verkeerd knopje gedrukt hebben.

Reageer