Beantwoord

waarom doet mijn gratis sms het niet?

Hoi ik heb een prepaid en elke maand dat ik opwaardeer krijg ik 300 smsjes geatis. Ik heb 270 maar al mijn smsjes mislukken maar toch is het er vanaf gegaan, hoe kan dit?

Mvg
icon

Beste antwoord door Bram 12 februari 2014, 13:04

@boosjes

Welkom op het forum! :)

Ik zie dat je op 6 februari 2014 met €20,- hebt opgewaardeerd. Dat betekent dat je op 1 maart je 300 smsjes krijgt. Hiervoor heb je op 7 december 2013 opgewaardeerd en de smsjes die je op 1 januari 2014 kreeg zijn op 31 januari 2014 verlopen. Is het zo duidelijker?

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
@boosjes

Welkom op het forum! :)

Ik zie dat je op 6 februari 2014 met €20,- hebt opgewaardeerd. Dat betekent dat je op 1 maart je 300 smsjes krijgt. Hiervoor heb je op 7 december 2013 opgewaardeerd en de smsjes die je op 1 januari 2014 kreeg zijn op 31 januari 2014 verlopen. Is het zo duidelijker?
Ja dankje wel.
ik heb ogewaardeerd en nog geen gratis smsjes ontvangen hoe kan dit
Reputatie 6
Badge +16
@kimkimy

Goed dat je hier je vraag stelt. 😉

In het systeem zie ik namelijk dat je inmiddels geen gebruik meer maakt van het PrePaid Bonus SMS tariefplan. Deze is namelijk vervangen door het PrePaid Voordeel 50% tariefplan. Bij dit tariefplan krijg je geen sms'jes meer na een opwaardering, maar je maakt wel altijd, zonder limiet, gebruik van 50% korting op de bel, sms en internet tarieven.
waarom werd er bij het smsjes van t-mobile niet vermeld dat de 300 smsjes kwamen te vervallen als je voor die 50% zou gaan
Ik vind dat t-mobile dat erbij had moeten vermelden ik voel me in de zeik genomen, en vetrouwen doe ik jullie smsjes niet meer.
Ik ben bestolen door een bedrijf dat je vertrouwen in had ben al jaren bij tmobile meer dan 10 jaar ongeloofelijk.
En dan ook nog dat het niet terugezet kan worden omdat het niet meer bestaat voor mensen die erin trappen,wat zullen jullie gelachen hebben
om de mensen die er stom genoeg intrapten, zoals ik.

Reageer