Beantwoord

Waarom hebben jullie mijn nummer veranderd?!

  • 12 september 2019
  • 1 reactie
  • 848 Bekeken

Ik heb in een T-Mobile winkel in Utrecht een prepaid simkaart gekocht MET nummerbehoud. Dit omdat ik voor lange tijd in het buitenland zit en mijn Nederlandse telefoonnummer wil houden.
Het enige doel van deze aankoop was dus ook nummerbehoud en dit heb ik duidelijk gecommuniceerd.

Nu, een aantal weken later, is mijn oude abonnement verlopen en heb ik de prepaid-simkaart in mijn telefoon gestopt. Nu ik een verificatie sms moet ontvangen krijg ik niks en blijkt dat jullie me toch een nieuw nummer hebben gegeven...

Hoe kan dit opgelost worden?
icon

Beste antwoord door Hajar 12 september 2019, 15:54

Hi @HHov

Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer dat je nu hebt en het te behouden nummer? Graag ook je naam, geboortedatum en adres. Ik kijk dan graag met je mee!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi @HHov

Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer dat je nu hebt en het te behouden nummer? Graag ook je naam, geboortedatum en adres. Ik kijk dan graag met je mee!

Reageer