Beantwoord

Wel opwaarderen, maar nooit een code gekregen

• 10 januari 2017
  • 7 reacties
  • 128 Bekeken

Ik heb een prepaid toestel. Normaal gesproken krijg je dan na het opwaarderen een berichtje waar in staat dat je een surprise krijgt nadat je hebt ingelogd met een toegestuurde code. Nu heb ik het afgelopen jaar zeker drie maal de kaart opgewaardeerd, maar nooit en code mogen ontvangen. Kunt u nakijken of dat klopt en wat de reden daarvan is.
icon

Beste antwoord door Pilovali 10 januari 2017, 13:05

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Heb je misschien een blokkade op SMS-diensten? Dit kun je checken via My T-Mobile > Instellingen > Blokkades.

Als SMS-diensten geblokkeerd is, dan houd die ook de SMSjes van PrePaid Surprise tegen.

Groet,
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Heb je misschien een blokkade op SMS-diensten? Dit kun je checken via My T-Mobile > Instellingen > Blokkades.

Als SMS-diensten geblokkeerd is, dan houd die ook de SMSjes van PrePaid Surprise tegen.

Groet,
Nee, alle diensten zijn toegestaan
Reputatie 5
Badge +17
Ah, oké. Je kunt dan het beste even wachten tot een T-Mobile medewerker reageert. Ze pakken dit topic vaak binnen 24-48 uur op.
Dank je wel. Daar hoop ik ook op.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Miss Story,

Zo te zien had Pilovali het wel bij het goede eind met zijn reactie over de blokkades. Ook via jouw My T-Mobile stonden deze nog altijd actief. Je hebt in januari 2015 namelijk een blokkade geplaatst op het ontvangen van promoties van ons via e-mail, post en SMS. Aangezien de SMS'jes van PrePaid Surprise via de SMS worden verstuurd, kon je deze nu niet ontvangen.

Ik heb de blokkade handmatig in ons systeem nu voor jou verwijderd, dus vanaf de volgende opwaardering kun je de speelcodes voor PrePaid Surprise weer verwachten en meespelen! Via je My T-Mobile kun je deze blokkade eventueel weer activeren, maar houd er dan wel rekening mee dat je de codes ook niet ontvangt.

Mocht er verder nog iets zijn waar we bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
In ieder geval bedankt voor de actie en reactie, al is het wel zo dat op dit toestel alles op "toestaan"staat op de blokkadepagina. Dat blijft dan vreemd. Waar kan ik zien wat u heeft gedaan ?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Miss Story,

Je kan de wijziging die David heeft gedaan zelf niet terugzien dat zien alleen wij in ons systeem. Je kan vanaf nu in ieder geval weer sms'jes ontvangen! 🙂

Reageer