Beantwoord

Werking PrePaid Surprise spel

• 5 november 2016
  • 1 reactie
  • 93 Bekeken

De laatste 3x dat ik het spel speelde, had ik élke x het 'verborgen voorwerp 'gevonden',maar het werd niet h-erkend. En ik heb er een béétje genoeg van! Dit na 10 jaar klant zijn. Dit heeft een staartje. echt een nare ervaring. Sleutels gevonden zegt ie en ik eb er geen 2 of 3 maar EEN.. Respons aub
icon

Beste antwoord door David 7 november 2016, 14:57

Hey Staatmetdevuist,

Welkom terug op het forum!

Ik heb het even gecontroleerd in ons systeem en zie in ieder geval wel dat je na elke opwaardering een PrePaid Surprise cadeau hebt ontvangen. Het ontvangen van de prijzen gaat dus in ieder geval wel goed!

Zou je kunnen aangeven via welk apparaat je PrePaid Surprise speelt? Heb je het al eens geprobeerd met een ander apparaat en/of andere internetbrowser? Het is bijvoorbeeld bekend dat het met Internet Explorer niet altijd even lekker werkt.

Ik hoor graag van je of het bij de volgende opwaardering via een ander apparaat wel gelukt is!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Staatmetdevuist,

Welkom terug op het forum!

Ik heb het even gecontroleerd in ons systeem en zie in ieder geval wel dat je na elke opwaardering een PrePaid Surprise cadeau hebt ontvangen. Het ontvangen van de prijzen gaat dus in ieder geval wel goed!

Zou je kunnen aangeven via welk apparaat je PrePaid Surprise speelt? Heb je het al eens geprobeerd met een ander apparaat en/of andere internetbrowser? Het is bijvoorbeeld bekend dat het met Internet Explorer niet altijd even lekker werkt.

Ik hoor graag van je of het bij de volgende opwaardering via een ander apparaat wel gelukt is!

Reageer