Beantwoord

wifi bellen

• 21 juni 2020
  • 9 reacties
  • 366 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 22 reacties

kan je met t-mobile prepaid wifi bellen ?

icon

Beste antwoord door Gilbert 23 juni 2020, 16:25

Hoi @huis,

Het is op dit moment bij T-Mobile niet mogelijk om met een PrePaid kaart via WiFi of 4G te bellen. Dit kan alleen als je een abonnement hebt.

-Gilbert

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hoi @huis,

Het is op dit moment bij T-Mobile niet mogelijk om met een PrePaid kaart via WiFi of 4G te bellen. Dit kan alleen als je een abonnement hebt.

-Gilbert

Reputatie 7
Badge +5

Aanvullend op @Gilbert; VoWifi is momenteel enkel voor zakelijke klanten en een testgroep beschikbaar. De uitrol hiervan is sowieso vertraagd. Al heb ik geen beeld wat nu de status is met betrekking tot verdere uitrol. Ik ben bang dat het voor prepaid nog even zal duren.

Heb zojuist WLAN CALL bovenin staan op mijn iPhone, ben ik één van de testers?

Ben de aankondiging niet tegengekomen, maar volgens Tweakers is het voor particulieren abonnementen sinds giateren mogelijk om via WiFi te bellen.

In ieder  geval ben je geen Tester @Emre , Dat zou je gevraagd moeten worden.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Emre,

Het bellen over WiFi wordt gefaseerd uitgerold, dus het kan zeker kloppen dat je het in beeld ziet, maar dat is dus geen test. :wink: We hebben al eerder een pilot hiermee gedraaid en deze is goed verlopen! Sinds deze week zijn het aan het activeren bij al onze abonnementen (PrePaid zal er geen gebruik van kunnen maken) en er is nu een hele groep klanten bij wie het geactiveerd is. De uitrol zal nog wel een aantal weken (als alles goed gaat) duren, maar jij zit dus bij groep 1 en kunt er nu al gebruik van maken! Ben benieuwd wat je ervan vindt! 

@David , Jammer dat jullie niet even een aankondiging doen op het forum, T-Mobile loopt steeds achter de feiten aan, we gaan beginnen en als er meldingen komen, Oja laten we het aankondigen.

Reputatie 7
Badge +20

@Doornekamp33, thanks voor de feedback. In dit geval was het een bewuste keuze om dit niet grootschalig aan te kondigen, omdat we sowieso wilden zien of alles goed ging. Zoals je wellicht weet hebben we met bellen over 4G/WiFi flink wat tegenslag gehad, dus we wilden eerst zien dat alles goed verliep en positieve resultaten zagen van de uitrol. Dat is gelukt, dus daar zijn we blij om!

@David Dat kan een keuze zijn, alleen gaat weer Tweakers er mee vandoor en is jullie voor geweest, zelfde met de TV uitrol, waren ze ook al eerder en dat vind ik een slechte ontwikkeling.

Als je dan een probleem ervaart denk je als klant, wat is er nu weer aan de hand, altijd wat met T-Mobile, kondig je het netjes aan met een FAQ erbij als er wat gebeurd zijn de klanten voorbereid en vergevingsgezinder.

Just my 2 cents.

Hi @Emre,

Het bellen over WiFi wordt gefaseerd uitgerold, dus het kan zeker kloppen dat je het in beeld ziet, maar dat is dus geen test. :wink: We hebben al eerder een pilot hiermee gedraaid en deze is goed verlopen! Sinds deze week zijn het aan het activeren bij al onze abonnementen (PrePaid zal er geen gebruik van kunnen maken) en er is nu een hele groep klanten bij wie het geactiveerd is. De uitrol zal nog wel een aantal weken (als alles goed gaat) duren, maar jij zit dus bij groep 1 en kunt er nu al gebruik van maken! Ben benieuwd wat je ervan vindt! 

Ah ok top. Gisteren direct geprobeerd, zelfs met vliegtuigmodus aan werkt het prima. Ben tevreden:)

Reageer