Beantwoord

Wijzigen prepaid bonus?

Ik krijg op dit moment bij opwaardering van 10,- euro of meer 300 gratis smsjes. Alleen zou ik dit graag willen veranderen naar 150 gratis belminuten. Ik had gelezen dat die actie niet meer geld voor nieuwe klanten. Mijn vraag is dus kan ik dit nog wel veranderen en zo ja hoe? Of is dit niet meer mogelijk omdat die actie niet meer geldt?
icon

Beste antwoord door Gwendolyn70 1 juni 2014, 21:03

De tariefplannen bonus bellen en bonus sms worden niet meer aangeboden. Klanten die een van deze tariefplannen nog in gebruik hebben kunnen het blijven gebruiken, het is echter niet meer mogelijk om tussen die plannen te switchen, alleen overstappen naar prepaid voordeel kan wel, terug niet meer.

Bekijk origineel

2 reacties

De tariefplannen bonus bellen en bonus sms worden niet meer aangeboden. Klanten die een van deze tariefplannen nog in gebruik hebben kunnen het blijven gebruiken, het is echter niet meer mogelijk om tussen die plannen te switchen, alleen overstappen naar prepaid voordeel kan wel, terug niet meer.

Okey top dankje voor de informatie 😉

Reageer