Beantwoord

wijzigen privacy gegevens

• 23 mei 2020
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

beste medewerkers van T-Mobile,

"Helaas, door een technische storing is deze pagina niet beschikbaar. Alsnog je privacy-instellingen aanpassen? Log in op My T-Mobile."

ik krijk deze melding herhaaldelijk wanneer ik als prepaid-klant probeer alle privacy instellingen op ‘NEE’ te zetten. ik hoop dat jullie dit snel voor mij aan kunnen passen.

met vriendelijke groet,

karin astrid

icon

Beste antwoord door David 23 mei 2020, 15:23

Hoi Karin,

Yes, we hebben jammer genoeg nog altijd last van die hardnekkige problemen! Ik heb de privacy-instellingen nu allemaal voor je op ‘Nee’ gezet, dus dat is bij deze geregeld. Als je je ook wilt afmelden voor sms-campagnes, dan kan je dat doen door STOP te sms'en naar 4377 (dit is gratis).

Als ik je nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten en anders een goed weekend! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Karin,

Yes, we hebben jammer genoeg nog altijd last van die hardnekkige problemen! Ik heb de privacy-instellingen nu allemaal voor je op ‘Nee’ gezet, dus dat is bij deze geregeld. Als je je ook wilt afmelden voor sms-campagnes, dan kan je dat doen door STOP te sms'en naar 4377 (dit is gratis).

Als ik je nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten en anders een goed weekend! 

Reageer