Beantwoord

[Winactie] Win een scooter met PrePaid Surprise!

• 6 maart 2017
  • 7 reacties
  • 1122 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 11360 reacties
In de maand maart hebben wij een hele gave actie bij PrePaid Surprise, je kunt namelijk een onwijs mooie SYM Fiddle II scooter winnen (t.w.v. €2300,-)! Elke keer dat je opwaardeert ontvang je een sms met daarin je unieke PrePaid Surprise-speelcode. Vind het verborgen voorwerp binnen de tijd en wie weet ontvang jij de sleutel die het cadeau open maakt! Wie weet win jij dan wel de hoofdprijs van deze maand, deze onwijs mooie scooter!

Deze actie loopt van 1 tot en met 31 maart, dus speel gauw mee met PrePaid Surprise, zodat ook jij kans maakt op deze hoofdprijs! :D

Op deze pagina vind je alle aanvullende voorwaarden van deze actie.

icon

Beste antwoord door MariettaR 3 mei 2017, 10:41

En de winnaar van de scooter is Eva!!
Hartelijk gefeliciteerd met de scooter Eva! :D

https://prepaidsurprise.t-mobile.nl/promo/

Groetjes,
Marietta
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Het is vast een leuk spel maar bij werd de eerste zoekopdracht niet op tijd geladen binnen de 10 seconden 😂
Reputatie 7
Badge +20
Hey R1etveld,

Aiii jammer! Van welke browser en welk apparaat maakte je gebruik? We raden anders aan om even te testen of het via een andere manier wel werkt, want sommige providers werken niet altijd even goed. Ik zie wel dat je uiteindelijk 250 MB hebt gewonnen, maar helaas geen scooter! :S Wie weet volgende keer!

Laat je ons nog weten of het de volgende keer wel goed gaat met het spelen van het spel? Anders helpen we je er graag bij verder!
Jaa helaas hahaha maar wel het internet inderdaad! Altijd lekker meegenomen. Ik gebruikt explorer en ik heb een samsung galaxy zoom K. Ik zal het de volgende keer even met chrome proberen en ik laat ff weten of het werkte of niet.
Bedankt voor je reactie.
Reputatie 7
Badge +20
Laat maar weten of het lukt! Zo'n scooter winnen is wel erg GAAF! 😃
Hoi! Ik heb al enkele keren meegedaan aan de prepaid surprise en vaak 250 mb gewonnen voor een week (prima!) maar deze keer heb ik slechts 0.25 mb gewonnen, kan dit kloppen? Ik vroeg me het af omdat het alle andere keren 250 mb was. Ik hoor het graag 🙂!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Kuifje,

Tof dat je meedoet met PrePaid Surprise. De 250KB die je hebt ontvangen is een fout van ons dat is veroorzaakt door een technische storing. Het probleem is opgelost dus vanaf nu kun je 250MB winnen. In dit topic geef ik ook aan dat er een compensatie komt voor de storing alleen is het nog niet bekend wat dat zal worden. Houd daarom dit topic in de gaten voor meer informatie! 🙂
Reputatie 3
En de winnaar van de scooter is Eva!!
Hartelijk gefeliciteerd met de scooter Eva! :D

https://prepaidsurprise.t-mobile.nl/promo/

Groetjes,
Marietta