Beantwoord

zakelijk nr porteren wil maar niet lukken

• 2 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 514 Bekeken

Mijn IT afdeling heeft de aanvraag afgehandeld direct via Tmobile zakelijk om mijn gsm nummer te porteren van zakelijk naar prive echter kan ik mijn nummer nog steeds niet vrij krijgen om naar een andere provider mee te nemen. Inmiddels lheb ik wel een sms van Tmobile ontvangen met de melding welkom bij Tmobile prepaid en toch staat er kennelijk ergens in het system dta ik ook nog steeds zakelijk ben, wie kan dit voor mij oplossen. Ik heb inmiddels al 16 keer gebeld met zakelijk en particulier...mijn prepaid tegoed is inmiddels daardoor ook opgeraakt...
icon

Beste antwoord door Jaimy 4 augustus 2019, 10:25

Hoi Renemobile,

Allereerst spijt het me ontzettend dat dit zo loopt! Dat is natuurlijk iets wat wij zo snel mogelijk voor jou op willen lossen.

Als je in jouw My T-Mobile kijkt, dan zie je daar de volgende melding staan:

"Probleem bij registreren
Het is op dit moment niet mogelijk om je PrePaid nummer te registreren. We werken hard aan een oplossing, maar verwachten hier nog enkele weken mee bezig te zijn. Houd deze pagina in de gaten voor updates!"

Dit is dan ook de verklaring voor de issues rondom het aanmelden van jouw PrePaid nummer. Op het moment kan ik niet exact zeggen wanneer dit wordt opgelost, maar weet dat we er wel mee bezig zijn!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Renemobile,

Allereerst spijt het me ontzettend dat dit zo loopt! Dat is natuurlijk iets wat wij zo snel mogelijk voor jou op willen lossen.

Als je in jouw My T-Mobile kijkt, dan zie je daar de volgende melding staan:

"Probleem bij registreren
Het is op dit moment niet mogelijk om je PrePaid nummer te registreren. We werken hard aan een oplossing, maar verwachten hier nog enkele weken mee bezig te zijn. Houd deze pagina in de gaten voor updates!"

Dit is dan ook de verklaring voor de issues rondom het aanmelden van jouw PrePaid nummer. Op het moment kan ik niet exact zeggen wanneer dit wordt opgelost, maar weet dat we er wel mee bezig zijn!
Hoi Jaimy, Bedankt voor de reactie :-)
Dit bericht had ik ook al eerder gelezen maar ik begrijp het echt helemaal niet want ik heb de bevestigings email van mijn werkgever Philips waarin staat dat de case is afgerond en ook dat T-mobile mijn nr al op 1 aug 2019 zou vrijgeven om te "porteren". Ik begrijp dus niet waar men nog verder me bezig moet zijn dan het nr te porteren en waarom dat weken moet duren terwijl T-mobile aangaf dat op 1 aug 2019 te zullen doen?
Note: Ik heb zojuist begrepen dat het mogelijk om een systeem probleem gaat bij T-mobile en het op dit moment niet mogelijk is om mijn gegevens te registreren?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Rene,

Excuses voor hoe het allemaal loopt. Het blijkt om een technische storing te gaan in ons systeem. Je kan voor meer informatie ook bellen met onze zakelijke afdeling om te zien wat de status is. Je kan ze gratis bereiken op 0800 - 7112 .Nogmaals excuses!

Reageer