[03-02-2021 T-Mobile Thuis] Problemen met verzenden en ontvangen E-mail

• 3 februari 2021
  • 62 reacties
  • 1776 Bekeken
[03-02-2021 T-Mobile Thuis] Problemen met verzenden en ontvangen E-mail

Toon eerste reactie

62 reacties

Het probleem met de communitysite is nog steeds niet opgelost. Krijg nog steeds een certificaat foutmelding dat deze is revoked. 
Is er al een nieuw certificaat geïnstalleerd?

Er is nu geen veilige verbinding mogelijk. 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @ElianeM Je hoeft geen gebruikersnaam in te vullen maar wel de inkomende en uitgaande e-mailserver. Op dit moment maak je nergens verbinding mee dus het kan kloppen dat de controle van de inlog is mislukt. :wink:

De server voor inkomende e-mail is pop3.t-mobilethuis.nl.
De server voor uitgaande e-mail is smtp.t-mobilethuis.nl

Met deze gegevens kan je verbinden met de e-mail server en zou het wel moeten lukken. Als je het liever telefonisch door wil nemen dan kan dat natuurlijk ook, dan kan je het beste even bellen met 0800 0092, dan neemt één van mijn collega's het graag met je door! Zorg dan dat je de handleiding bij de hand hebt dan kan mijn collega de stappen met je doorlopen. We zijn ma tm zaterdag bereikbaar van 07:00 uur tot 22:00 uur en op zon- & feestdagen van  09:00 uur tot 18:00 uur.

@hemi Het certificaat wordt nog aan gewerkt, voor zover we hebben kunnen achterhalen speelt dit alleen op Apple devices dus met niet-Apple apparaten kan je nog inloggen als tijdelijke workaround.

Sorry @Brian maar ik ben blijkbaar niet duidelijk. Ik kan op die plek niets invullen want in een stap eerder wordt mijn ww al niet geaccepteerd. En dat zie je dus op de printscreen die ik al stuurde. Wat een hel dit. Maar ik bel wel weer. Weer een half uur in een wachtrij en dan een beginner aan de lijn krijgen die het hele verhaal niet kent of snapt. Sorry maar dit is echt verre van klantgericht. Dikke fail. 

@Brian nog even ter aanvulling. Ook bij het invullen van de juiste servers kom ik niet verder. Heb net gebeld en de verbinding wordt verbroken. Dit is dus waar ik al drie weken mee deal. 

Reputatie 7
Badge +8

Hi all, we ontvangen signalen dat het issue met het inloggen op de community opgelost lijkt. Mochten jullie nog problemen ervaren dan hoor ik het graag. Vermeld dan ook van welk device, besturingssysteem en browser je gebruik maakt (inclusief versies) voor zover je dit niet al had doorgegeven.

Reputatie 7
Badge +8

@ElianeM Ik heb jouw een privébericht gestuurd met betrekking tot het inloggen op je e-mail.

Hi all, we ontvangen signalen dat het issue met het inloggen op de community opgelost lijkt. Mochten jullie nog problemen ervaren dan hoor ik het graag. Vermeld dan ook van welk device, besturingssysteem en browser je gebruik maakt (inclusief versies) voor zover je dit niet al had doorgegeven.

Nog steeds niet opgelost, beetje jammer dat het zolang moet duren. Heb iphone en gebruik safari en die zegt geen veilge serververbinding mogelijk dussssssssssssss

Oplossing????????

@john60 en @Brian. Ik kom ook via laptop nog steeds niet op community. Niet met safari en niet met chrome. Zelfde probleemmelding als tig weken geleden. 

@john60 en @Brian. Ik kom ook via laptop nog steeds niet op community. Niet met safari en niet met chrome. Zelfde probleemmelding als tig weken geleden. 

ik kom wel via mijn pc (windows) op deze site, maar mijn apple devices niet, als ik op de link klik dus...

Reputatie 7
Badge +8

Hi @john60 @ElianeM We zijn er samen met onze leverancier een flinke tijd mee bezig geweest maar we kunnen het probleem met het inloggen niet reproduceren en het aantal meldingen is (gelukkig) bij een handvol gebleven. De conclusie die we daar uit moeten trekken is dat het geen “algemeen” probleem is maar iets in de combinatie van de hardware en software en het gebruik van de Community. Zouden jullie eens willen controleren of jullie wel toegang hebben tot de Ben Community? Deze gebruikt hetzelfde certificaat.

Om tot een oplossing te komen wordt het nu een zaak van zoveel oorzaken uitsluiten/aflopen. Één van onze collega's had hetzelfde issue met zijn Macbook en iPhone maar een andere collega met exact dezelfde OS had geen problemen. Het zou dus mogelijk een specifiek issue met de devices kunnen zijn. Online kom ik een aantal tips tegen om deze melding te verhelpen, zouden jullie deze tips eens willen proberen? 

Reputatie 7
Badge +8

Update 22-04-2021 - Het heeft even geduurd maar ook het certificaat issue voor het inloggen op de community is opgelost!

Hallo @Brian, bedankt voor de melding dat het is opgelost. Ik liep overigens laatst weer tegen hetzelfde certificaatprobleem aan toen ik bij een website probeerde te achterhalen wanneer een pakket werd geleverd. Op mijn telefoon kon ik het wel achterhalen, via mijn laptop niet. Mocht het nog eens gebeuren, dan zal ik het hier weer melden. groet Eliane

Reageer