Beantwoord

192.168.1.1 laadt niet

• 25 januari 2018
  • 14 reacties
  • 8147 Bekeken

Hallo T-mobile,

de link 192.168.1.1 wil maar niet laden. Ik heb geprobeerd mijn IP adres op te zoeken en deze was wel iets anders, toen kwam ik wel op een site terecht maar daarbij was standaard ingevuld "admin" als gebruikersnaam en het wachtwoord dat is niet "user" en ook niet het wachtwoord dat op mijn sticker van mijn modem staat. Ik weet geen mogelijkheden meer, kunt U mij helpen?

alvast bedankt!

Moderator edit
Wil je inloggen op je modem? Dan leggen we het duidelijk uit in dit stappenplan: Inloggen op je modem. Succes!
icon

Beste antwoord door leroy98ecker 28 januari 2018, 12:35

ah kijk. dit krijg ik.

Heb je al eens geprobeerd om in te loggen op de volgende manier: username laten zoals het is en dan als wachtwoord "admin" OF helemaal niets invullen bij wachtwoord. Het IP adres is inderdaad vreemd. Normaal bij ZTE is dit 192.168.0.1

192.168.2.254 is het standaard ip-adres van KPN. Dat wil zeggen dat er ergens in het netwerk nog apparatuur zit dat geconfigureerd is met KPN (ZTE). Ik heb dat met een powerline gehad. Die was geconfigureerd op Ziggo terwijl ik toentertijd KPN had. Ik kon dus niet meer inloggen op de KPN-modem, maar kreeg wel die van Ziggo te zien. 😉
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 4
Ik neem aan dat je contact probeert te maken met de modem van T-Mobile.
Ik heb het net ook geprobeerd en ik krijg dan contact met DrayTek een "Vigor login page". Dit is bij mij wel 192.168.1.1.

Misschien heb je een ander default gateway adres, dit is de ip adres van de modem die direct achter je PC/laptop ect. zit.

Ik ga ervan uit dat je Windows hebt, dat kun je dit opzoeken in een dosvenster door "ipconfig /all" te typen gevolgd door Enter.

Succes.
hi! ja dat heb ik dus al gedaan en dan kan ik dus niet inloggen. Ik probeer mijn wachtwoord van mijn WIFI te veranderen.
Reputatie 4
Ah, dan heb ik je verkeerd begrepen.
Ik heb helaas geen idee of dit wel mogelijk is.
Reputatie 7
Badge +20
Heb je hier al gekeken?
https://thuisservice.t-mobile.nl/internet-en-email/wifi-instellingen/
Reputatie 4
Bedankt CrisTien,

Ik kon inloggen met onderstaande, heb zelf niet de wifi wachtwoord veranderd.
Wel de wachtwoord van de modem. :)

Wachtwoord modem
Open je internetbrowser en ga naar 192.168.1.1
Log in met de standaard inloggegevens (gebruikersnaam: ‘user’ en wachtwoord: ‘user’)
Je wordt naar de volgende pagina geleid om je wachtwoord te wijzigen.
Vul het nieuwe zelfgekozen wachtwoord in bij ‘password’
Vul daarna nog een keer het nieuwe wachtwoord in bij ‘Confirm Password’
Klik op ‘OK’

Wachtwoord wifi
Blijf ingelogd op 192.168.1.1 en ga naar de startpagina
Klik links in het menu op ‘Wireless LAN’
Klik daaronder op ‘Security’
Vul bij het veld ‘Pre-Shared Key (PSK)’ je nieuwe zelfgekozen wachtwoord in
Klik op ‘OK’
volgens mij snappen jullie mijn vraag niet, want zoals ik al zei werkt dit dus niet bij mij. Ik zal T-mobile zelf wel bellen.
ah kijk. dit krijg ik.
Reputatie 6
Badge +13
ah kijk. dit krijg ik.

Ik denk dat je ander netwerkapparatuur in huis hebt, zoals een powerline of wifi-versterker.
Klopt dat? Als je deze ontkoppelt, kun je dan wel verbinden? 🙂

Dit is mij ook een keer overkomen namelijk.
Reputatie 7
Badge +10
Sluit je laptop eens rechtstreeks met een kabel aan op het Huawei/Draytek modem en probeer het dan eens.
Reputatie 3
Badge +2
ah kijk. dit krijg ik.

Heb je al eens geprobeerd om in te loggen op de volgende manier: username laten zoals het is en dan als wachtwoord "admin" OF helemaal niets invullen bij wachtwoord. Het IP adres is inderdaad vreemd. Normaal bij ZTE is dit 192.168.0.1
Reputatie 6
Badge +13
ah kijk. dit krijg ik.

192.168.2.254 is het standaard ip-adres van KPN. Dat wil zeggen dat er ergens in het netwerk nog apparatuur zit dat geconfigureerd is met KPN (ZTE). Ik heb dat met een powerline gehad. Die was geconfigureerd op Ziggo terwijl ik toentertijd KPN had. Ik kon dus niet meer inloggen op de KPN-modem, maar kreeg wel die van Ziggo te zien. 😉
Reputatie 7
Badge +6
Hoi felinederuijter,

Allereerst welkom op onze Community! Er staan hier veel bruikbare tips boven. Ik zie aan het plaatje dat je meestuurde dat je probeert in te loggen op apparatuur die niet van T-Mobile is. Het is dus van belang dat je direct verbindt met ons modem (zonder powerline).

Ik heb nog een tips, voer eerst een fabrieksreset uit. Dan weet je zeker dat de inlog weer moet werken. Lukt ook dat niet, kun je dan iets meer vertellen over jouw modem en het soort abonnement dat je hebt? Houd ons op de hoogte!

@Opagod, leroy98Ecker, Hidden.nld, Onra en CrisTien: bedankt voor het meedenken! Echt super! 😃
Weet je wel zeker dat je klant bent bij T-mobile thuis? Anders zou je deze handleiding van KPN kunnen volgen om je wifi wachtwoord te wijzigen.
Reputatie 7
Badge +7
Hey felinederuijter, is het inmiddels gelukt met de tips die hier zijn gedeeld? Dus eventuele andere apparaten die aangesloten zijn in de woning verwijderen en rechtstreeks inloggen op de modem via een netwerkkabel. Als je nog ergens op vastloopt laat het dan gerust weten!

Reageer