1e ervaringen t-mobile thuis

• 7 juni 2019
  • 4 reacties
  • 429 Bekeken

Reputatie 1
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
Graag wil ik mijn eerste ervaringen delen.

Een aantal keren heb ik telefonisch contact gehad met de telefonische helpdesk van t-mobile het viel mij hierbij op dat alle medewerkers die ik heb gesproken uitermate vriendelijk en behulpzaam de klant helpen.
Zowas het geen probleem om de aansluitdatum te vervroegen. In eerste instantie zou ik een huawei modem krijgen omdat ik in april mijn bestelling heb geplaatst. A.s. dinsdag wordt de verbinding officieel opgeleverd echter door leveringsproblemen waa ik bang dat het pakket te laat aan zou komen gisteren gebeld wederom vriendelijk en correct geholpen. De medewerker gaf aan een notitie aan te maken en zijn best te doen dat het pakket op tijd binnen zou zijn in de ochtend on elf uur kreeg ik al een email en sms dat het installatiepakket werd verzonden en vanmiddag heb ik het pakket in ontvangst genomen. Tot mijn verbazing heb ik de nieuwste zyxel modem gekregen. Waarvoor dank. Tot nu toe heb ik een goede indruk over de mate van bedrijfsvoering en het menselijk contact van de helpdeskmedewerkers. Wanneer mijn verbinding actief is zal ik nog een recensie gaan schrijven. t-mobile bedankt voor jullie goede service ga zo door!!! Veel bedrijven kunnen hier van leren.

4 reacties

Hallo @MeDa ,

Bedankt voor je positieve bericht. Vaak zie je dat de eerste post van nieuwe klanten een probleem of klacht is. Leuk om te zien dat het ook anders kan. We horen na dinsdag graag van je!
Geluksvogel, houden zo, ik heb andere ervaringen jammer genoeg.🤪
Reputatie 7
Badge +19
@MeDa Welkom in het forum, erg leuk om te lezen.
Gelukkig hebben de meeste mensen deze ervaring!
Fijn weekend.
Reputatie 5
Badge +2
@MeDa Mooi dat het zo goed is begonnen, ook mijn ervaringen bij T-Mobile thuis zijn goed, heb tot nu toe toch diverse providers gehad, of verhuisd en nooit problemen.

Begonnen jaren geleden bij UPC (wou beslist geen DSL) met 1,5mb download ja je leest het goed was toen een snelle verbinding, DSL kwam niet eens in de buurt snelheid werd stapsgewijs opgevoerd naar 25mb download.

Omstreeks 2010-2011 werd in mijn dorp glasvezel aangelegd toen overgegaan naar Lijbrandt helaas is deze provider net als Telfort e.a. in de klauwen van KPN gevallen ook bij Lijbrandt geen enkel probleem.

begin 2014 op me zelf gaan wonen na me goed verdiept te hebben welke provider ik zou nemen uit gekomen bij Vodafone thuis ook daar geen enkel probleem ondervonden geen storingen aansluiten ging ook perfect.

Eind 2017 weer verhuisd naar andere huurwoning mijn T-Mobile abonnement meegenomen natuurlijk glasvezel lag dat er niet was ik naar Ziggo gegaan, ook nu weer probleemloos alles verlopen.

Wel een eigen router achter de Draytek gehangen, maar dat is een keuze die je als consument zelf maakt, kortom denk ik dat een goede analyse vooraf welke provider kies ik al veel onheil kan voorkomen.

Reageer