Beantwoord

2 TV's aansluiten op Entone Amulet

• 10 april 2019
  • 4 reacties
  • 382 Bekeken

kan ik met entone amulet model 515b op 2 tv s tegelijk kijken
icon

Beste antwoord door TAVL 10 april 2019, 14:59

Goedemiddag @albertjanssen,

Bedoel je met 1 decoder 2 TV's aansturen? Nee, dat gaat niet. Je hebt per TV een decoder nodig. Wil je alle kanalen op beide TV's kijken en/of opnemen, dan heb je dus 2 decoders nodig. Maar er is een alternatief. Mocht het om de belangrijkste basiskanalen gaan, dan kun je de TV Anywhere app ook streamen via Apple TV, Chromecast of als de TV en het mobiele device het ondersteund multicasten van het scherm. Scheelt een extra decoder. De app is te downloaden in iTunes en Google Play stores. TV Anywhere zit gratis bij het TV abonnement.

Helpt dit jou op weg?
Bekijk origineel

4 reacties

bedankt voor het antwoord, dit is wat ik wilde weten.👍🏼
Reputatie 7
Badge +5
Goedemiddag @albertjanssen,

Bedoel je met 1 decoder 2 TV's aansturen? Nee, dat gaat niet. Je hebt per TV een decoder nodig. Wil je alle kanalen op beide TV's kijken en/of opnemen, dan heb je dus 2 decoders nodig. Maar er is een alternatief. Mocht het om de belangrijkste basiskanalen gaan, dan kun je de TV Anywhere app ook streamen via Apple TV, Chromecast of als de TV en het mobiele device het ondersteund multicasten van het scherm. Scheelt een extra decoder. De app is te downloaden in iTunes en Google Play stores. TV Anywhere zit gratis bij het TV abonnement.

Helpt dit jou op weg?
Reputatie 7
Badge +5
Top. Laat het gerust weten als je meer tips en tricks wil. 🙂
Reputatie 5
Badge +2
Lang geleden toen ik nog jong was woonde ik op het "platteland" toen eind jaren 80 de satelliet tv opkwam deze ook aangelegd je had in het begin nog maar weinig zenders, de tv sloot je aan via scart en op het dak stond nog een harkantenne voor NPO 1t/m3.

Boven op mijn kamer had ik ook een tv staan, deze via een coaxsplitter verbonden met de box van de schotel nadeel was dat je boven moest kijken wat er beneden werd gekeken.

Het casten via de chromecast werkt althans bij mij boven op een kleine tv zoals het hoort, klein nadeel is wel dat je wat minder zenders heb maar is voor mij geen probleem, de belangrijkste kan ik zien gebruik er een afgedankte Huawei P8lite voor.

Reageer