Sticky

[25-03-2020] [Technische aanpassing] Mogelijke problemen met Internet/TV

Reputatie 4
Badge +4
  • T-Mobile Moderator
  • 316 reacties

[Update 31-03] Een beperkte groep klanten kan nog problemen ervaren met het gebruik van hun diensten. We nemen deze laatste meldingen nu persoonlijk individueel in behandeling om ook de laatste klanten weer online te krijgen!

Let op: Dit gaat om problemen naar aanleiding van de eerdere onderbreking op 25-03. Ervaarde je al eerder problemen met je verbinding? Dan heeft dit waarschijnlijk een andere oorzaak, kijk dan hier voor een oplossing.

Ervaar je nog problemen met je verbinding naar aanleiding van de eerdere onderbreking? Voer dan eerst een factory reset van de modem uit en sluit de bekabeling opnieuw aan. 

Mogelijk moet je hierna de Wifi weer activeren, dit kan je doen door op het ‘WLAN’ knopje op de modem te drukken. Zie je het lampje van WLAN branden? Dan is je Wifi actief. Hoe je de Wifi-naam opnieuw in kan stellen vind je hier

Heb je na bovenstaande stappen nog steeds geen verbinding? Laat hier dan een bericht achter met welke stappen je uit hebt gevoerd en welke problemen je nog ervaart, dan gaan we dit zo snel mogelijk oplossen!

[Update 28-03] Bedankt voor de meldingen! We zijn hier erg mee geholpen en zetten de bevindingen stuk voor stuk door. We begrijpen de urgentie in een tijd als deze. Weet dat we onafgebroken aan het werk zijn om iedere klant weer optimaal gebruik te laten maken van zijn of haar diensten! Blijf jullie feedback vooral met ons delen.

[Update 27-03] Dank voor jullie feedback en reacties! Een klein deel van onze klanten ervaart op dit moment nog problemen. We werken onafgebroken door om iedere klant weer optimaal gebruik te laten maken van zijn of haar diensten! Alle details die we jullie vragen gebruiken we om dit op individueel niveau uit te zoeken én op te lossen, dus blijf dit vooral delen.

Mogelijk ondervind je de afgelopen dagen hinder met je internetverbinding. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je weer optimaal gebruik kunt maken van onze diensten. We hebben een aantal technische aanpassingen uitgevoerd. Een klein deel van onze klanten ervaart op dit moment nog problemen. Zou je het modem en/of media converter voor 10 seconden van de stroom willen halen? Mocht dit niet geholpen hebben, stuur dan de volgende gegevens:

• Maak je gebruik van Glasvezel of DSL?
  • Met welke dienst ervaar je nog problemen (TV/Internet/WiFi/Alle diensten)?
  • Wat is de postcode?
  • En sinds wanneer ervaar je deze problemen?

Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen dat jullie weer goed gebruik kunnen maken van onze diensten, zoals jullie van ons gewend zijn.

242 reacties

- Glasvezel

- TV

- 3545

-Sinds gisternamiddag/-avond

Gisteravond geen internet en tv. Na DNS-truc wel weer internet maar nog steeds geen tv. Beeld blijft zwart op het punt dat de 3 witte bolletjes linksboven zouden moeten verschijnen. Stroom eraf, powerflip, stroom van mediaconverter en modem af: allemaal geprobeerd, niks helpt.

DSL

Internet/wifi

1826

Sinds gistermiddag.

Zyxel modem maakt verbinding met gsm/tablet. Lampjes 2.4g en 5g branden maar geen internetverbinding mogelijk. Geen Wi-Fi en ook niet bedraad. Hier ook alles al geprobeerd, zelf modem helemaal gereset maar helpt ook niks. WPS en Wi-Fi knopjes aan de achterzijde indrukken maakt ook geen verschil. 

DSL

Internet

3131LN

Sinds gistermiddag.

Reputatie 3

Hi allemaal, dank voor het delen! Jullie bevindingen helpen ons momenteel erg, dus blijf ze vooral plaatsen in dit topic. 

Reputatie 4
Badge +2

Hi @RW_Cat, ik wil je melding graag doorzetten. Ik moet daarvoor weten op welk type glasvezel we leveren in jouw straat. Stuur je mij jouw volledige postcode en huisnummer via een privébericht? Je zou mij erg helpen. Bedankt!

When is this going to be solved? Already been two days. It is tge worst time to have no internet. 

In Roermond 6043 nog steeds geen internet/tv thuis.

Reputatie 1

Geen Internet in Schiedam postcode 3112VJ

reset helpt niet en het veranderen van DSN ook

zelfs de diode met het bolsymbool is uit

ZYXEL T-50 tweede en derde LED's zijn uit

Ik heb geen internet van 10.00 uur tot nu. Het is 20.30 uur

In Enschede 7511KJ. No internet or Wi-Fi for 26+ hours.

Zelfde geld voor mij. Nog steeds geen internet/ tv in roermond.. 6042jk

Roermond 6043 geen internet/tv

Reputatie 1

Hier ook geen diensten.

Glasvezel

Alle diensten liggen eruit

5683BH 

Sinds 25-03 16:30 ongeveer

Reputatie 1

30 minuten?? Was het maar waar…

Maak je gebruik van Glasvezel of DSL?

Glasvezel

- Met welke dienst ervaar je nog problemen (TV/Internet/WiFi/Alle diensten)?

Alle diensten

- Wat is de postcode?

6691ZN

- En sinds wanneer ervaar je deze problemen?

Sinds 25-03 09:30

Geen internet

glas vezel

sinds gistermiddag

3011xn

- DSL

- Internet (zahle nicht für Telefon oder Fernsehen)

- 9712HN, Groningen

- Seit gestern 17:00

(Entschuldigung, dass Sie nur auf Englisch und nicht auf Niederländisch schreiben.)

Reputatie 1

Geen Internet in Schiedam postcode 3112VJ

reset helpt niet en het veranderen van DSN ook

zelfs de diode met het bolsymbool is uit

ZYXEL T-50 tweede en derde LED's zijn uit

Ik heb geen internet van 10.00 uur tot nu. Het is 20.30 uur

Hier ook het probleem, al 3 dagen last dat het internet er kortstondig uitlicht (max 1 min) en gister heeft het er de hele avond uitgelegen.

met de tv ervaar ik geen problemen.

ik gebruik glasvezel internet.

5045gc Tilburg.

-DSL

-internet

-3583RA

-Sinds gistermiddag geen internet

- Glasvezel
- TV
- 3544 SB
- Sinds gisteravond (25 maart)

Reputatie 2

Hier in Berlicum postcodegebied 5258 sinds vanmorgen 09.30 geen internet meer.

Het is nu 20.52.

Gisteravond ook al geen Internet 

Reset heeft niks geholpen.

Heb glasvezel. 

Sinds eind december '19 bij tmobile,dit is nu de 3e grote storing in korte tijd,

Ben bang dat t vandaag niet meer goedkomt...

- DSL

- Internet

- 3086TM

-Sinds gisternamiddag/avond (18:00)

modem reset hielp niet, hg659 modem

Internet traag, ca 50% van normaal\

Geen TV, Entone blijft hangen op zwart scherm na Netwerk Starten

• Glasvezel
  • Internet + TV
  • 3544AZ
  • Sinds gisteravond
  • Glasvezel
  • Internet
  • 3072LM Rotterdam
  • 21.03.2020

glasvezel

Alleen geen tv

3544MH Utrecht

sinds gisteren 

Sinds woensdag 24 maart 15.30 geen wifi (dsl) meer! Werkt nu nog steeds niet. En sinds een uur o 18.30 ook geen tv meer!

9231HL 

Daarnaast ook bijna geen mobiel internet sinds woensdagmiddag. kan geen websites laden, en apps doen het ook niet! Appjes komen vaak pas binnen als ik het gesprek open, maar vaak ook niet!

Mag hopen dat dit spoedig wordt opgelost!

Reageer