[Update 31-03] Een beperkte groep klanten kan nog problemen ervaren met het gebruik van hun diensten. We nemen deze laatste meldingen nu persoonlijk individueel in behandeling om ook de laatste klanten weer online te krijgen!
Let op: Dit gaat om problemen naar aanleiding van de eerdere onderbreking op 25-03. Ervaarde je al eerder problemen met je verbinding? Dan heeft dit waarschijnlijk een andere oorzaak, kijk dan hier voor een oplossing.
Ervaar je nog problemen met je verbinding naar aanleiding van de eerdere onderbreking? Voer dan eerst een factory reset van de modem uit en sluit de bekabeling opnieuw aan.
Mogelijk moet je hierna de Wifi weer activeren, dit kan je doen door op het ‘WLAN’ knopje op de modem te drukken. Zie je het lampje van WLAN branden? Dan is je Wifi actief. Hoe je de Wifi-naam opnieuw in kan stellen vind je hier.
Heb je na bovenstaande stappen nog steeds geen verbinding? Laat hier dan een bericht achter met welke stappen je uit hebt gevoerd en welke problemen je nog ervaart, dan gaan we dit zo snel mogelijk oplossen!
[Update 28-03] Bedankt voor de meldingen! We zijn hier erg mee geholpen en zetten de bevindingen stuk voor stuk door. We begrijpen de urgentie in een tijd als deze. Weet dat we onafgebroken aan het werk zijn om iedere klant weer optimaal gebruik te laten maken van zijn of haar diensten! Blijf jullie feedback vooral met ons delen.
[Update 27-03] Dank voor jullie feedback en reacties! Een klein deel van onze klanten ervaart op dit moment nog problemen. We werken onafgebroken door om iedere klant weer optimaal gebruik te laten maken van zijn of haar diensten! Alle details die we jullie vragen gebruiken we om dit op individueel niveau uit te zoeken én op te lossen, dus blijf dit vooral delen.
Mogelijk ondervind je de afgelopen dagen hinder met je internetverbinding. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je weer optimaal gebruik kunt maken van onze diensten. We hebben een aantal technische aanpassingen uitgevoerd. Een klein deel van onze klanten ervaart op dit moment nog problemen. Zou je het modem en/of media converter voor 10 seconden van de stroom willen halen? Mocht dit niet geholpen hebben, stuur dan de volgende gegevens:
- Maak je gebruik van Glasvezel of DSL?
- Met welke dienst ervaar je nog problemen (TV/Internet/WiFi/Alle diensten)?
- Wat is de postcode?
- En sinds wanneer ervaar je deze problemen?
Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen dat jullie weer goed gebruik kunnen maken van onze diensten, zoals jullie van ons gewend zijn.