Sticky

[25-03-2020] [Technische aanpassing] Mogelijke problemen met Internet/TV



Toon eerste reactie

244 reacties

Reputatie 2

GLASVEZEL

TV

3544

24 UUR GELEDEN

al diverse moderators gesproken, iedereen is aan het oplossen.

alles tig keer gereset in diverse volgordes maar helaas de tv blijft zwart

 

Reputatie 1

Geen Internet in Schiedam postcode 3112VJ 

 

3544 Vleuten hier wel internet maar tv box krijgt geen tv signaal, tv werkte gisteren wel maar tv-gids niet. Na het opnieuw starten krijgt de box geen tv signaal meer.

TV box krijgt prima connectie met modem, netjes dhcp adres ontvangen en vanaf modem te benaderen (ping), maar blijft hangen na “verbinden met server”; zwart scherm

Routing/dns issues of authenticatie?

DSL 
Vast internet 
1016EP
sinds gisteren 25-03-2020

- DSL

- Internet

-T-mobile thuis/ Mobiel internet (ook T-mobile)

- 2573 TJ, Den Haag

- PSN; lag hele tijd en kan niet "normaal" online gamen (wired).

- TV; onscherp beeld via google chrome cast (wireless tv anywhere) gewone tv aansluiting werkt wel.

- Mobiel; Ik kan niet eens fatsoenlijk google laden,  de t-mobile app openen, laat staan een mobile game spelen.

- Sinds; gisteren de hele dag 25-03-2020 (storing bekend), en vandaag 26-03-2020 op en af storing dus over het algemeen baggerslecht internetbereik!

Storing Tv/internet/WIFI sinds gistermiddag, sinds gisteravond gelukkig wel weer internet/Wifi

Verschillende keren gereset

Maar nog steeds geen tv. Entone met melding cannot download app package 2.9.27.0.3_build1-etv-glop-as3

DSL

3533BX Utrecht

 

Storing in internet/tv en thuis bellen 

Postcode 1431

Vanaf een uur of 4 vanmiddag

Gebeld met klantenservice geen storing bekend en modem is niet uit te lezen.

We zouden een mail ontvangen om mobiel internet tijdelijk uit te breiden, nog niet ontvangen. 

Erg lastig om op deze manier thuis te werken.

Glasvezel

TV

3452AN

Sinds woensdag 25 maart 08.00

Hallo,

Bij ons doet het internet thuis niet. Wel heel erg vervelend want mijn vriend en ik zitten thuis en helaas geen wifi

 

DSL 
Internet/WiFi
3067AM
sinds 26-03-2020 11:00 uur

 

Reputatie 1
  • DSL
  • Internet
  • 3011 BJ Rotterdam
  • Sinds 17:00 gisteravond
Reputatie 4
Badge +2

Bedankt voor de meldingen! We verzamelen ze nog steeds. De hulp waarderen we zeer, dus blijf vooral je bevindingen delen!

Glasvezel 

Internet

3861 BT 

Sinds 25 maart 16:00 uur

DSL

Internet WiFi 

3523 CJ Utrecht 

Sinds 25 maart avond

Reputatie 1

Bedankt voor de meldingen! We verzamelen ze nog steeds. De hulp waarderen we zeer, dus blijf vooral je bevindingen delen!

@Cheyenne,

Gebeurt er ondertussen ook nog iets anders naast het verzamelen van deze informatie?

2 dagen onafgebroken storing in een periode waarin veel mensen thuis moeten werken en dus internet nodig hebben is, om het netjes te houden, vrij lang vindt ik.

DSL

Internet en tv

6824ep

Vanaf dinsdag 24 maart in de ochtend

 

Ook in Wageningen hebben we al sinds gisterenmiddag geen internet meer. We hebben een DSL aansluiting, en kunnen wel verbinding maken met de WiFi (hebben een Huwawei modem, de WAN, internet en WiFi lampjes zijn aan), maar er is geen verbinding met het netwerk mogelijk. Zodra we proberen naar een site te gaan, worden we doorgestuurd naar de ‘gateway’. Postcode is 6701DH.

Reputatie 2

Nog steeds geen internet in postcodegebied 5258.

Glasvezel.

Hoop dat dit morgen opgelost is....zit amper 3 mnd bij tmobile.....kan niet overstappen helaas

Nog steeds geen internet en tv in Enschede. Sinds gisterenmiddag is de hele handel er achterweg. Ik heb glasvezel, wifi, internet, tv werkt allemaal niet. 7512AW

- DSL
- Internet
- 3552ER
- Sinds 9:30, 27.03.2020

 

  • Glasvezel
  • TV
  • 3451DJ
  • Sinds gisterenavond 

Geen TV, Na reset/powerflip blijft de opstart  hangen op een zwart scherm na Netwerk Starten.

Internet/WIFI werkt wel goed. Alle tips en tricks uit de topics geprobeerd maar helaas alles op zwart.

 

 

nog geen tv 3527 glasvezel vanaf woensdag 1700

Wij zijn inmiddels al 1,5 dag verder en nog steeds geen internet en ook geen tv! Postcode 7553 NA. 

 

 

 

- Glasvezel

- Geen TV signaal!

- 3543 CR

- sinds woensdagavond 20.30 uur of zo, veel te lang in ieder geval.

Mogelijk ondervind je al enige tijd hinder met je internetverbinding. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je weer optimaal gebruik kunt maken van onze diensten. Daarom gaan wij een aantal technische aanpassingen uitvoeren voor een klein deel van onze klanten. Dit betekent dat je hier mogelijk 30 minuten hinder door ondervindt. Wij blijven graag op de hoogte, dus deel vooral jullie ervaringen hier (en) of alles weer werkt. 

 

Indien je nog klachten ondervindt hebben we een aantal vragen, zodat we duidelijk krijgen wat je precies ervaart:
- Maak je gebruik van Glasvezel of DSL?
- Met welke dienst ervaar je nog problemen (TV/Internet/WiFi/Alle diensten)?
- Wat is de postcode?
- En sinds wanneer ervaar je deze problemen?

 

Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen dat jullie weer goed gebruik kunt maken van onze diensten, zoals jullie van ons gewend zijn.

- Glasvezel

- Geen TV

- 3451

- sinds jullie algehele storing van woensdagavond

 

Reageer