Beantwoord

2e TV Box gratis, zolang je Alles-in-1 hebt, maar niet zodra je verlengt?

• 13 januari 2019
  • 5 reacties
  • 467 Bekeken

Als nieuwe abonnee betaal je 55 euro/maand na 6 maanden voor Alles-in-1, 2 TVs, opnemen op 1 TV en 2e TV Box gratis.. maar bij verlenging lijkt dit laatste niet meer mogelijk.. klopt dit?

Hierdoor zou je na 6 maanden op een hoger bedrag uitkomen bij verlenging.

icon

Beste antwoord door Brian 22 januari 2019, 13:46

Hi Olaf, je ontvangt weer een nieuw aanbod bij een verlenging. Je kan hiervoor het beste even telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0092, daar zit één van mijn collega's voor je klaar om meteen de mogelijkheden met je door te nemen. Ik weet zeker dat we je een mooi aanbod kunnen doen! 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Hey @Olaf van der Spek,

Bij een aanvraag van een nieuw abonnement kan een klant kiezen uit twee opties. De eerste is 6 maanden lang € 20,- korting op een abonnement. De ander is de eerste 6 maanden € 15,- korting, inclusief een tweede gratis TV Box zolang een klant een Alles-in-1 pakket heeft. Na een jaar kan een klant weer verlengen met een geheel nieuwe korting (dit is niet meer dezelfde korting zoals in het eerste jaar). Ben je benieuwd naar die korting? Dan kun je eens kijken op deze pagina onder het kopje verlengen.
Is na verlengen de 2e TV box nog steeds gratis?
Reputatie 7
Badge +7
Hi Olaf, je ontvangt weer een nieuw aanbod bij een verlenging. Je kan hiervoor het beste even telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0092, daar zit één van mijn collega's voor je klaar om meteen de mogelijkheden met je door te nemen. Ik weet zeker dat we je een mooi aanbod kunnen doen! 🙂
Jullie doen er wel geheimzinnig over zeg. Is het zo spannend? 😉
Reputatie 6
Badge +2
@Olaf van der Spek

Daar kom je maar op één manier achter! 😉

Reageer