Beantwoord

aanbod voor verlenging t-mobile thuis

• 4 oktober 2017
  • 5 reacties
  • 591 Bekeken

14 november as eindigt mijn contract. Als Vodafone klant is het aantrekkelijk om over te stappen naar Ziggo. Kunnen jullie mij, middels een aantrekkelijk aanbod, overtuigen om toch klant bij T-Mobile thuis te blijven?
icon

Beste antwoord door Sander 10 oktober 2017, 10:10

Hoi @GJB1974,

Natuurlijk willen we je graag behouden! Daarom hebben we allerlei 'kadootjes' in de aanbieding. Als je bijvoorbeeld een jaar verlengt, dan ontvang je weer een nieuwe korting bij ons. Dit is afhankelijk van je abonnement, dus hiervoor moet je wel even bellen (0800-0092, optie 5). Dan hoor je meteen wat het doet met je maandbedrag!

En, zoals @Cristien aangeeft, hebben we ook nog voordeel bovenop het verlengen. Als je ook klant bent bij T-Mobile met je mobiel ontvang je ook nog combivoordeel!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Je wens komt uit.
Vanaf 5 oktober: Mobiel + Thuis Voordeel
https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/nieuws-mobiel-thuis-voordeel-is-hier-283630
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @GJB1974,

Natuurlijk willen we je graag behouden! Daarom hebben we allerlei 'kadootjes' in de aanbieding. Als je bijvoorbeeld een jaar verlengt, dan ontvang je weer een nieuwe korting bij ons. Dit is afhankelijk van je abonnement, dus hiervoor moet je wel even bellen (0800-0092, optie 5). Dan hoor je meteen wat het doet met je maandbedrag!

En, zoals @Cristien aangeeft, hebben we ook nog voordeel bovenop het verlengen. Als je ook klant bent bij T-Mobile met je mobiel ontvang je ook nog combivoordeel!
Hoi @GJB1974,

Heb ik gedaan maar wat daar uit kwam sloeg nergens op, waarom krijg ik gewoon niet wat ik een jaar geleden ook had toen het nog vodafonethuis heten ,ik ben toch een nieuwe klant bij jullie?
Zal zeker ook wel weer een maand duren voordat iemand gaat reageren
Reputatie 7
Badge +8
Hi davith dat gaat gelukkig sneller 😉 We hebben je bestaande contract van Vodafone overgenomen dus je bent geen "nieuwe" klant. Maar net als elke nieuwe klant heb ook jij gebruik kunnen maken van een extra aanbod bij je eerste aanmelding bij Vodafone (welke dit was hangt af van wanneer je klant bent geworden). En als je verlengt ontvang je ook gewoon weer korting alleen is deze wat lager dan het eerste aanbod waar je gebruik van hebt gemaakt, zo heb je dus altijd voordeel!

Reageer