Beantwoord

Aanpassen email adressen van Vodafone naar T-Mobile

• 30 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 188 Bekeken

ik vind het onbehoorlijk dat derden gewoon je email adres gewijzigd willen hebben, hier heeft niemand ongevraagd,
daar naast zijn er ook kosten. oa briefpapier en niet te vergeten tijd. voor het uitzoeken van alle cliënten die ik toch aan wil schrijven.
dan heb ik het nog niet eens over de overheidsinstellingen.
wie kan mij raad geven om dit niet te laten plaats vinden desnoods via juridische procedure.
en dan gaan we dat met zoveel mogelijk mensen doen.
of massaal opzeggen
zelf vind ik dat t-mobiel cq vodafone je een standaard formulier moeten toesturen dat je zonder boete je contract kan beëindigen of dat je gewoon je email adressen kan behouden
icon

Beste antwoord door Iwan_HTC 30 augustus 2017, 19:59

Waarom gebruik je geen mailadres van Google of Microsoft, dan ben je niet gebonden aan de providermail bij een eventuele overstap.

Emailadressen mogen volgens de algemene voorwaarden gewijzigd worden, en bij overname van een ander bedrijf gebeurt dat vaak ook. Zie :
8.5 T-Mobile Thuis mag altijd aan jou toegewezen of toegekende namen, adressen en codes wijzigen. Daaronder vallen onder
meer My T-Mobile Thuis accountgegevens, klantcodes, gebruikersnamen, toegangscodes, IP-adressen, e-mailadressen en
homepages. De artikelen 8.1 en 8.2 zijn niet van toepassing op deze wijzigingen.

Mijn advies is dan ook om een gmail adres aan te maken, of een domeinnaam te registeren zodat je via mijnmail@jouwnaam.nl altijd zeker bent dat je mailadres behouden blijft, ook bij een overstap/overname van provider.

Edit : Zie ook de volgende forumpost voor meer informatie ; https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/wijziging-in-je-atthuis-e-mailadres-282565
Bekijk origineel

2 reacties

Waarom gebruik je geen mailadres van Google of Microsoft, dan ben je niet gebonden aan de providermail bij een eventuele overstap.

Emailadressen mogen volgens de algemene voorwaarden gewijzigd worden, en bij overname van een ander bedrijf gebeurt dat vaak ook. Zie :
8.5 T-Mobile Thuis mag altijd aan jou toegewezen of toegekende namen, adressen en codes wijzigen. Daaronder vallen onder
meer My T-Mobile Thuis accountgegevens, klantcodes, gebruikersnamen, toegangscodes, IP-adressen, e-mailadressen en
homepages. De artikelen 8.1 en 8.2 zijn niet van toepassing op deze wijzigingen.

Mijn advies is dan ook om een gmail adres aan te maken, of een domeinnaam te registeren zodat je via mijnmail@jouwnaam.nl altijd zeker bent dat je mailadres behouden blijft, ook bij een overstap/overname van provider.

Edit : Zie ook de volgende forumpost voor meer informatie ; https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/wijziging-in-je-atthuis-e-mailadres-282565
het gaat er niet om of ze het wel mogen of niet het is gewoon onfatsoenlijk om andere op kosten te jagen maar ik zal je raad ter harte nemen

Reageer