Aanpassen storingspagina

  • 11 april 2021
  • 10 reacties
  • 137 Bekeken

Op de storingspagina staat de storing in Dordrecht vermeld. Datum 10 april. Nou, de storing is er nog steeds. Geen updates, geen communicatie.
T-Mobile laat eens wat weten, bijvoorbeeld wat er aan de hand is maar nog liever wanneer het opgelost is!


10 reacties

Reputatie 2

Het begint zo langzamerhand onbeschoft te worden hoe weinig T-Mobile communiceert. Geen updates, geen concrete info over wat er aan de hand is.

Alleen de algemene nietszeggende plattitudes van een klantenservice die erop getraind is om klanten zoveel mogelijk met een kluitje in het riet te sturen. Dat is zo onprofessioneel, arrogant en onbeschoft. Als klant ben je niet meer dan een wandelende pinautomaat om de maandelijkse kosten uit je zakken te troggelen 

Reputatie 3

Internet in Dordrecht is ook stuk...echt een fantastische download en 0 reactie. Sterker nog, er wordt alleen over eeb TV probleem gesproken.

 

Reputatie 6
Badge +12

Er staat een update in HET algemene topic. Niet alle losse topics die klanten openen worden hiermee geüpdate.

Hier inderdaad zelfde probleem. Sinds gisteren blokkerige tv en vandaag komt ook de radio niet meer goed door. Internet is nagenoeg ook dood. Meest storende vind ik nog dat er geen storing op ons adres bekend is terwijl er op diverse plekken wel te zien is dat er meer mensen problemen ervaren in Dordrecht. Informatievoorziening is droevig. 

 

Reputatie 2

Er staat een update in HET algemene topic. Niet alle losse topics die klanten openen worden hiermee geüpdate.

Ja, duh..

Daar wordt je geen fluit wijzer van. Alleen een algemene flutopmerking. Die stond er vanochtend om 08:00 ook al. Geen oorzaak, niet even melden welke acties er ondernomen worden en de nog te verwachten tijdsduur. Jantje van Leiden is er niks bij. 

Reputatie 6
Badge +12

Dat klopt, als er geen oorzaak is gevonden kunnen ze ook niet voorspellen hoe lang de oplossing nog gaat duren. Maar er wordt dus aan gewerkt!

Reputatie 2

Dat klopt, als er geen oorzaak is gevonden kunnen ze ook niet voorspellen hoe lang de oplossing nog gaat duren. Maar er wordt dus aan gewerkt!

Goh. Al meer dan 24 uur? Geweldig!

En geen woord over compensatie.

Reputatie 4
Badge +4

@hank3319a @Arnoldokus @JaySnake @deRover 

Wanneer er zich problemen voordoen aan het Internet, TV of vast Bellen, zullen we dit altijd vermelding in ons storingstopic. Zodra er een update bekend is, zullen wij dat altijd direct plaatsen. Soms neemt het onderzoek langer in beslag, bijvoorbeeld omdat er externe partijen bij betrokken zijn. Het kan daardoor voorkomen dat een update langer op zich laat wachten. Excuses voor het ongemak!

Reputatie 2

@hank3319a @Arnoldokus @JaySnake @deRover 

Wanneer er zich problemen voordoen aan het Internet, TV of vast Bellen, zullen we dit altijd vermelding in ons storingstopic. Zodra er een update bekend is, zullen wij dat altijd direct plaatsen. Soms neemt het onderzoek langer in beslag, bijvoorbeeld omdat er externe partijen bij betrokken zijn. Het kan daardoor voorkomen dat een update langer op zich laat wachten. Excuses voor het ongemak!

Lekker makkelijk weer. Je maakt mij niet wijs dat men na meer dan 24 uur niet weet wat de aard van de storing is en je minstens een indicatie hebt of dit nog uren of meer dan een dag gaat duren. Je zou ook kunnen vermelden dat na een bepaalde tijd de klant al dan niet recht heeft op compensatie.DAT is communiceren. Wat jullie nu doen is de klant met een kluitje in het riet sturen, met nietszeggende algemeenheden. Alles om jezelf vooral maar in te dekken en de klant niets wijzer te maken. Bah.

Reputatie 2

Internet in Dordrecht is ook stuk...echt een fantastische download en 0 reactie. Sterker nog, er wordt alleen over eeb TV probleem gesproken.

 

Yep. 12:55 uur en nog steeds een drama. Internet hapert hier nu ook, dus uitwijken naar tv-anywhere wordt ook een uitdaging als dit zo doorgaat. 

De faalhazen van T-Mobile blijven zich ondertussen verschuilen achter nietszeggende algemeenheden en sinds vanochtend 9 uur is er geen enkele update geplaatst op het algemene topic. Zitten ze te snurken daar en is de technische dienst nog paaseieren aan het zoeken? Gezien het tempo wat hier aan de dag wordt gelegd, zal men daar ook wel vertraging mee hebben 😉

Dat moeten we dus allemaal maar normaal vinden voor de honderden euro's per jaar per klant die deze club ontvangt. Communiceer verdikkeme tenminste normaal en neem je klanten eens serieus, zou ik zeggen.

Innen bij klanten gaat altijd razendsnel. Oplossingen verzinnen en open communiceren: ho maar. 

Reageer