Beantwoord

Aanpassing abonnement

• 27 januari 2019
  • 1 reactie
  • 415 Bekeken

Ik heb nu bijna 1 jaar t-mobile thuis. Nu zie ik dat ik voor internet meer betaal (ruim 40,-) dan er staat aangeven op de site bij dezelfde internetsnelheid die ik heb(100 Mb). Internet werkt erg slecht bij ons, ik wil eigenlijk verhogen, maar wil graag weten waar het verschil in zit. Ik zou graag een nieuw voorstel voor mijn contractverlenging ontvangen. Alvast dank!
icon

Beste antwoord door Cheyenne 13 februari 2019, 11:05

Hoi Yolandavanderhout honderd - nee, duizendmaal sorry voor mijn late reactie. Jouw bericht is er vanwege een fout systeem tussendoor geglipt, vandaar dat je eerder niets van mij hebt vernomen. Wat ontzettend gaaf dat je jouw contract wilt verlengen! Bedankt voor het trouwen Yolanda. Ik heb mijn collega's van de afdeling Verlengingen meteen aan de mouw getrokken. Zij nemen binnen enkele dagen contact met jou op! Wil je liever meteen een verlengingsaanbod ontvangen die je bijna niet kan weigeren? Bel dan met 0800-0419. Op nog vele jaren samen! 😍
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2
Hoi Yolandavanderhout honderd - nee, duizendmaal sorry voor mijn late reactie. Jouw bericht is er vanwege een fout systeem tussendoor geglipt, vandaar dat je eerder niets van mij hebt vernomen. Wat ontzettend gaaf dat je jouw contract wilt verlengen! Bedankt voor het trouwen Yolanda. Ik heb mijn collega's van de afdeling Verlengingen meteen aan de mouw getrokken. Zij nemen binnen enkele dagen contact met jou op! Wil je liever meteen een verlengingsaanbod ontvangen die je bijna niet kan weigeren? Bel dan met 0800-0419. Op nog vele jaren samen! 😍

Reageer