Goedemiddag, ik heb zojuist t-mobile thuis ontvangen. Ik had voorheen KPN en had de radio via de mediabox op mijn versterker aangesloten waardoor ik de tv niet aan hoefde te zetten om naar de radio te kunnen luisteren. Alleen de mediabox en de versterker. Nu wil ik dit natuurlijk weer op deze manier aansluiten, maar ik heb een oude versterken met alleen mogelijkheid voor een audio uitgang met een rode en witte plug. In de mediabox zitten er 3, rood, wit en geel. Volgens de installateur moet ik die gebruiken om mijn versterker aan te sluiten. Ik heb het geprobeerd met alleen de witte en rode, maar dat lukt gewoon niet. Wat voor kabel moet ik hebben om mijn versterker aan te sluiten aan de mediabox? Iemand ervaring?
icon
Beste antwoord door Hidden.nld 17 augustus 2017, 17:21
Je kan dit doen met een TULP kabel.
Deze kan je bestellen bij allekabels voor nog geen 2 euro. of even grabbelen in de oude doos op zolder 🙂 dit is wel een veel voorkomende kabel. wat je nu heb is een tulp naar jack kabel.
https://www.allekabels.nl/tulp-kabel/9/1290678/tulp-kabel.html
Mocht je versterker het ondersteunen dan zou ik kiezen voor een optische kabel. dit zijn meestal versterkers met meerdere speakers en een center speaker bij de tv
Bekijk origineel