Beantwoord

Aantal vragen overstappen naar t-mobile thuis

  • 28 juni 2019
  • 9 reacties
  • 406 Bekeken

Hallo, ik zit er aan te denken om over te stappen naar T-mobile thuis alles in 1.

vraag 1:
Tijdens het bestellen zie ik alleen geen optie om een interactieve tv box inclusief harddisk te selecteren (alleen dus zonder harddisk) ik wil graag opnemen dus dat is wel een vereiste, hoe kan ik toch een harddisk versie krijgen zonder deze na aankoop van het abonnement pas te bestellen?

vraag 2:
Ook vroeg ik mij af of de aansluiting gaat lukken, op dit moment gebruik ik ziggo (coax) en jullie ivm glasvezel dit niet gebruiken. Hoe kan ik controleren of ik aan alles voldoe om glasvezel te ontvangen en niet tegen problemen aan ga lopen zoals bijv niet de juiste verbindingsmogelijkheid. Op de website staat dat mijn adres glasvezel kan ontvangen maar hoe controleer ik dit?

vraag 3:
Er staat dat tijdens aanschaf dat er 'Thuis Installatie Garantie' wordt gegeven, wat houdt dit precies in?

vraag 4:
Ik zie dat ik korting krijg als je unlimited data abonnement aanschaft via t-mobile. Op dit moment hebben wij in huis 3x 5GB abonnementen. Als we dit zouden upgraden naar 3x unlimited (inclusief t-mobile thuis) zie ik dat dit 12,50,- p.p korting gaat opleveren.

"Meer dan 3 Go Unlimited of meer dan 2 Go Unlimited + 1 Thuis abonnement = € 12,50 extra korting p/mnd per Unlimited abonnement."

Geldt dit voor zowel sim only als met een mobiele abonnement? En geldt dit alleen voor unlimited + onbeperkt bellen of ook voor unlimited + 120 minuten bellen?

En stapelt dit met de t-mobile samen korting van 5,- dus een totale korting van 17,50 p.p p/m?

Als ik iets niet goed heb begrepen hoor ik het graag en natuurlijk de antwoorden op de vragen.
icon

Beste antwoord door TAVL 28 juni 2019, 15:27

Goedemiddag @Nadimlg,

Welkom op de T-Mobile Community. Ik snap dat je veel vragen hebt en goed dat je die stelt. Zo voorkom je verrassingen achteraf. Je zou hiervoor ook in dit topic kunnen kijken. Hier zijn een aantal onderwerpen verzameld die bij een mogelijke overstap spelen. Uiteraard ga ik je verder helpen met jouw specifiekere vragen.

vraag 1:
Tijdens het bestellen zie ik alleen geen optie om een interactieve tv box inclusief harddisk te selecteren (alleen dus zonder harddisk) ik wil graag opnemen dus dat is wel een vereiste, hoe kan ik toch een harddisk versie krijgen zonder deze na aankoop van het abonnement pas te bestellen?


Dat klopt. Deze is momenteel niet goed leverbaar, waardoor deze nu niet te selecteren is tijdens het aanvraagproces. Op welke termijn dit weer beschikbaar komt is nu niet bekend. Wel is het mogelijk om programma gemist (NPO, SBS) tot 10 dagen terug te kijken of via TV Anywhere (42 zenders) tot 7 dagen terug te kijken en te casten via Chromecast, AppleTV of mirrorcast (mits ondersteund door TV én device). Ik besef me dat dit niet de oplossing is, maar wellicht helpt iets voor de tussentijd.

vraag 2:
Ook vroeg ik mij af of de aansluiting gaat lukken, op dit moment gebruik ik ziggo (coax) en jullie ivm glasvezel dit niet gebruiken. Hoe kan ik controleren of ik aan alles voldoe om glasvezel te ontvangen en niet tegen problemen aan ga lopen zoals bijv niet de juiste verbindingsmogelijkheid. Op de website staat dat mijn adres glasvezel kan ontvangen maar hoe controleer ik dit?


Als de website aangeeft dat je glasvezel kunt ontvangen, dan mag je er vanuit gaan dat dit zo is. Je kunt dit nog extra checken op Fourstack. Meestal is de kabel al tot in de woning beschikbaar. Deze is in de meeste gevallen in de meterkast. Eventueel aangesloten op een (witte) doos.

Coaxkabel werkt helaas niet. Voor in de woning heb je 2 opties om verbinding te leggen.
  • CAT5 kabel trekken (UTP). Je kunt dit eventueel doen door de coax kabel te vervangen, door een loze leiding of via de plint. Dit is het meest stabiel qua signaal.
  • Via zogenaamde Powerline adapters. Deze adapters werken via het stoomnet en geven op die wijze het signaal door. Let wel dat dit een minder stabiele verbinding is. Het gaat vaak goed, maar het biedt minder garantie. De kans op interefentie is groter.
Let er trouwens op dat je 2 stopcontacten in de meterkast hebt voor de router en de mediaconverter.

vraag 3:
Er staat dat tijdens aanschaf dat er 'Thuis Installatie Garantie' wordt gegeven, wat houdt dit precies in?


Dat is mooie marketing (kan ik als medeklant zeggen). In feite komt het er op neer dat je garantie hebt dat alles goed werkt en je zonodig hulp krijgt. In het geval van DSL installeer je zelf en kom je er dan niet uit, dan komt er alsnog een monteur ondersteunen.

Maar ook op deze klant helpt klant community helpen we je graag als er iets niet lukt.

vraag 4:
Ik zie dat ik korting krijg als je unlimited data abonnement aanschaft via t-mobile. Op dit moment hebben wij in huis 3x 5GB abonnementen. Als we dit zouden upgraden naar 3x unlimited (inclusief t-mobile thuis) zie ik dat dit 12,50,- p.p korting gaat opleveren.

"Meer dan 3 Go Unlimited of meer dan 2 Go Unlimited + 1 Thuis abonnement = € 12,50 extra korting p/mnd per Unlimited abonnement."
Geldt dit voor zowel sim only als met een mobiele abonnement? En geldt dit alleen voor unlimited + onbeperkt bellen of ook voor unlimited + 120 minuten bellen?

En stapelt dit met de t-mobile samen korting van 5,- dus een totale korting van 17,50 p.p p/m?


Okay, dit zijn veel vragen in 1. Je krijgt Klantvoordeel bij abonnementen afgesloten na 28 januari 2018. Met 3 Unlimited abonnementen (minuten+data) en Thuis is dit € 12,50 korting per abonnement. Voor abonnementen voor deze tijd geldt deze korting niet. Dan geldt bijvoorbeeld de T-Mobile Samen korting. Het is dus helaas niet stapelbaar met kortingen van Samen en Klantvoordeel. Andere voordelen gelden overigens wel en daar maakt de ingangsdatum van het mobiele abonnement niet uit. Mocht je jouw mobiele abonnementen kunnen verlengen, dan kun je het klantvoordeel wel krijgen, maar vervalt automatisch T-Mobile Samen.

Neem je enkel unlimited data of enkel unlimited minuten dan geldt de reguliere korting van € 2,50. In die zin is het waarschijnlijk dat je voordeliger uit bent als je volledig Unlimited bent.

Het maakt niet uit of je bij jouw abonnement wel of geen telefoon neemt. De korting is gelijk.

Helpt dit je op weg? Mocht je meer willen weten voor jouw afweging, dan gerust posten. Welkom bij T-Mobile Thuis?
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Goedemiddag @Nadimlg,

Welkom op de T-Mobile Community. Ik snap dat je veel vragen hebt en goed dat je die stelt. Zo voorkom je verrassingen achteraf. Je zou hiervoor ook in dit topic kunnen kijken. Hier zijn een aantal onderwerpen verzameld die bij een mogelijke overstap spelen. Uiteraard ga ik je verder helpen met jouw specifiekere vragen.

vraag 1:
Tijdens het bestellen zie ik alleen geen optie om een interactieve tv box inclusief harddisk te selecteren (alleen dus zonder harddisk) ik wil graag opnemen dus dat is wel een vereiste, hoe kan ik toch een harddisk versie krijgen zonder deze na aankoop van het abonnement pas te bestellen?


Dat klopt. Deze is momenteel niet goed leverbaar, waardoor deze nu niet te selecteren is tijdens het aanvraagproces. Op welke termijn dit weer beschikbaar komt is nu niet bekend. Wel is het mogelijk om programma gemist (NPO, SBS) tot 10 dagen terug te kijken of via TV Anywhere (42 zenders) tot 7 dagen terug te kijken en te casten via Chromecast, AppleTV of mirrorcast (mits ondersteund door TV én device). Ik besef me dat dit niet de oplossing is, maar wellicht helpt iets voor de tussentijd.

vraag 2:
Ook vroeg ik mij af of de aansluiting gaat lukken, op dit moment gebruik ik ziggo (coax) en jullie ivm glasvezel dit niet gebruiken. Hoe kan ik controleren of ik aan alles voldoe om glasvezel te ontvangen en niet tegen problemen aan ga lopen zoals bijv niet de juiste verbindingsmogelijkheid. Op de website staat dat mijn adres glasvezel kan ontvangen maar hoe controleer ik dit?


Als de website aangeeft dat je glasvezel kunt ontvangen, dan mag je er vanuit gaan dat dit zo is. Je kunt dit nog extra checken op Fourstack. Meestal is de kabel al tot in de woning beschikbaar. Deze is in de meeste gevallen in de meterkast. Eventueel aangesloten op een (witte) doos.

Coaxkabel werkt helaas niet. Voor in de woning heb je 2 opties om verbinding te leggen.
  • CAT5 kabel trekken (UTP). Je kunt dit eventueel doen door de coax kabel te vervangen, door een loze leiding of via de plint. Dit is het meest stabiel qua signaal.
  • Via zogenaamde Powerline adapters. Deze adapters werken via het stoomnet en geven op die wijze het signaal door. Let wel dat dit een minder stabiele verbinding is. Het gaat vaak goed, maar het biedt minder garantie. De kans op interefentie is groter.
Let er trouwens op dat je 2 stopcontacten in de meterkast hebt voor de router en de mediaconverter.

vraag 3:
Er staat dat tijdens aanschaf dat er 'Thuis Installatie Garantie' wordt gegeven, wat houdt dit precies in?


Dat is mooie marketing (kan ik als medeklant zeggen). In feite komt het er op neer dat je garantie hebt dat alles goed werkt en je zonodig hulp krijgt. In het geval van DSL installeer je zelf en kom je er dan niet uit, dan komt er alsnog een monteur ondersteunen.

Maar ook op deze klant helpt klant community helpen we je graag als er iets niet lukt.

vraag 4:
Ik zie dat ik korting krijg als je unlimited data abonnement aanschaft via t-mobile. Op dit moment hebben wij in huis 3x 5GB abonnementen. Als we dit zouden upgraden naar 3x unlimited (inclusief t-mobile thuis) zie ik dat dit 12,50,- p.p korting gaat opleveren.

"Meer dan 3 Go Unlimited of meer dan 2 Go Unlimited + 1 Thuis abonnement = € 12,50 extra korting p/mnd per Unlimited abonnement."
Geldt dit voor zowel sim only als met een mobiele abonnement? En geldt dit alleen voor unlimited + onbeperkt bellen of ook voor unlimited + 120 minuten bellen?

En stapelt dit met de t-mobile samen korting van 5,- dus een totale korting van 17,50 p.p p/m?


Okay, dit zijn veel vragen in 1. Je krijgt Klantvoordeel bij abonnementen afgesloten na 28 januari 2018. Met 3 Unlimited abonnementen (minuten+data) en Thuis is dit € 12,50 korting per abonnement. Voor abonnementen voor deze tijd geldt deze korting niet. Dan geldt bijvoorbeeld de T-Mobile Samen korting. Het is dus helaas niet stapelbaar met kortingen van Samen en Klantvoordeel. Andere voordelen gelden overigens wel en daar maakt de ingangsdatum van het mobiele abonnement niet uit. Mocht je jouw mobiele abonnementen kunnen verlengen, dan kun je het klantvoordeel wel krijgen, maar vervalt automatisch T-Mobile Samen.

Neem je enkel unlimited data of enkel unlimited minuten dan geldt de reguliere korting van € 2,50. In die zin is het waarschijnlijk dat je voordeliger uit bent als je volledig Unlimited bent.

Het maakt niet uit of je bij jouw abonnement wel of geen telefoon neemt. De korting is gelijk.

Helpt dit je op weg? Mocht je meer willen weten voor jouw afweging, dan gerust posten. Welkom bij T-Mobile Thuis?
Goedemiddag @Nadimlg,

Welkom op de T-Mobile Community. Ik snap dat je veel vragen hebt en goed dat je die stelt. Zo voorkom je verrassingen achteraf. Je zou hiervoor ook in dit topic kunnen kijken. Hier zijn een aantal onderwerpen verzameld die bij een mogelijke overstap spelen. Uiteraard ga ik je verder helpen met jouw specifiekere vragen.





vraag 1:
Tijdens het bestellen zie ik alleen geen optie om een interactieve tv box inclusief harddisk te selecteren (alleen dus zonder harddisk) ik wil graag opnemen dus dat is wel een vereiste, hoe kan ik toch een harddisk versie krijgen zonder deze na aankoop van het abonnement pas te bestellen?
Dat klopt. Deze is momenteel niet goed leverbaar, waardoor deze nu niet te selecteren is tijdens het aanvraagproces. Op welke termijn dit weer beschikbaar komt is nu niet bekend. Wel is het mogelijk om programma gemist (NPO, SBS) tot 10 dagen terug te kijken of via TV Anywhere (42 zenders) tot 7 dagen terug te kijken en te casten via Chromecast, AppleTV of mirrorcast (mits ondersteund door TV én device). Ik besef me dat dit niet de oplossing is, maar wellicht helpt iets voor de tussentijd.





vraag 2:
Ook vroeg ik mij af of de aansluiting gaat lukken, op dit moment gebruik ik ziggo (coax) en jullie ivm glasvezel dit niet gebruiken. Hoe kan ik controleren of ik aan alles voldoe om glasvezel te ontvangen en niet tegen problemen aan ga lopen zoals bijv niet de juiste verbindingsmogelijkheid. Op de website staat dat mijn adres glasvezel kan ontvangen maar hoe controleer ik dit?
Als de website aangeeft dat je glasvezel kunt ontvangen, dan mag je er vanuit gaan dat dit zo is. Je kunt dit nog extra checken op Fourstack. Meestal is de kabel al tot in de woning beschikbaar. Deze is in de meeste gevallen in de meterkast. Eventueel aangesloten op een (witte) doos.

Coaxkabel werkt helaas niet. Voor in de woning heb je 2 opties om verbinding te leggen.
  • CAT5 kabel trekken (UTP). Je kunt dit eventueel doen door de coax kabel te vervangen, door een loze leiding of via de plint. Dit is het meest stabiel qua signaal.
  • Via zogenaamde Powerline adapters. Deze adapters werken via het stoomnet en geven op die wijze het signaal door. Let wel dat dit een minder stabiele verbinding is. Het gaat vaak goed, maar het biedt minder garantie. De kans op interefentie is groter.
Let er trouwens op dat je 2 stopcontacten in de meterkast hebt voor de router en de mediaconverter.





vraag 3:
Er staat dat tijdens aanschaf dat er 'Thuis Installatie Garantie' wordt gegeven, wat houdt dit precies in?
Dat is mooie marketing (kan ik als medeklant zeggen). In feite komt het er op neer dat je garantie hebt dat alles goed werkt en je zonodig hulp krijgt. In het geval van DSL installeer je zelf en kom je er dan niet uit, dan komt er alsnog een monteur ondersteunen.

Maar ook op deze klant helpt klant community helpen we je graag als er iets niet lukt.





vraag 4:
Ik zie dat ik korting krijg als je unlimited data abonnement aanschaft via t-mobile. Op dit moment hebben wij in huis 3x 5GB abonnementen. Als we dit zouden upgraden naar 3x unlimited (inclusief t-mobile thuis) zie ik dat dit 12,50,- p.p korting gaat opleveren.

"Meer dan 3 Go Unlimited of meer dan 2 Go Unlimited + 1 Thuis abonnement = € 12,50 extra korting p/mnd per Unlimited abonnement."
Geldt dit voor zowel sim only als met een mobiele abonnement? En geldt dit alleen voor unlimited + onbeperkt bellen of ook voor unlimited + 120 minuten bellen?

En stapelt dit met de t-mobile samen korting van 5,- dus een totale korting van 17,50 p.p p/m?
Okay, dit zijn veel vragen in 1. Je krijgt Klantvoordeel bij abonnementen afgesloten na 28 januari 2018. Met 3 Unlimited abonnementen (minuten+data) en Thuis is dit € 12,50 korting per abonnement. Voor abonnementen voor deze tijd geldt deze korting niet. Dan geldt bijvoorbeeld de T-Mobile Samen korting. Het is dus helaas niet stapelbaar met kortingen van Samen en Klantvoordeel. Andere voordelen gelden overigens wel en daar maakt de ingangsdatum van het mobiele abonnement niet uit. Mocht je jouw mobiele abonnementen kunnen verlengen, dan kun je het klantvoordeel wel krijgen, maar vervalt automatisch T-Mobile Samen.

Neem je enkel unlimited data of enkel unlimited minuten dan geldt de reguliere korting van € 2,50. In die zin is het waarschijnlijk dat je voordeliger uit bent als je volledig Unlimited bent.

Het maakt niet uit of je bij jouw abonnement wel of geen telefoon neemt. De korting is gelijk.

Helpt dit je op weg? Mocht je meer willen weten voor jouw afweging, dan gerust posten. Welkom bij T-Mobile Thuis?



super bedankt.

Nog een aantal vragen uit je tekst:

  • Dat klopt. Deze is momenteel niet goed leverbaar, waardoor deze nu niet te selecteren is tijdens het aanvraagproces.
Moet ik hiervoor dan extra betalen als deze weer op voorraad zijn of kan dit gecompenseerd worden aangezien het een lever probleem was en ik het oorsponkelijk al wou hebben?


EDIT: ik zie nu er nu wel bijstaan, het is dus weer op voorraad gelukkig, keek 2 dagen terug en toen was het er niet.

  • Je kunt dit nog extra checken op Fourstack.
Hierop staat;
Technologie Internet Snelheid
Fiber 524 Mbit/s

Dus het is alleen mogelijk om 524 te halen op mijn adres en niet de 750 van het abonnement?

Bedankt voor je antwoorden!
Reputatie 7
Badge +5
Graag gedaan. En uiteraard beantwoord ik die ook voor je.

  • Dat klopt. Deze is momenteel niet goed leverbaar, waardoor deze nu niet te selecteren is tijdens het aanvraagproces.
Moet ik hiervoor dan extra betalen als deze weer op voorraad zijn of kan dit gecompenseerd worden aangezien het een lever probleem was en ik het oorsponkelijk al wou hebben?


Je hoeft er nu in principe niet voor te betalen. Zodra deze weer beschikbaar is, dan kun je hem eenvoudig via jouw My T-Mobile Thuis omgeving aanvragen. Ik weet niet of daar compensatie voor is/komt. Hier kan ik zelf - als medeklant - geen uitspraak over doen. Webcare kan dit waarschijnlijk wel. Zij lezen mee op deze community en reageren doorgaans binnen 24 tot 48 uur.

Normaal gesproken kost opnemen € 5,- per maand per decoder. Er zijn ontwikkelingen, maar over welke termijn dit gaat durf ik niet te zeggen.

  • Je kunt dit nog extra checken op Fourstack.
Hierop staat;Technologie Internet SnelheidFiber 524 Mbit/s

Dus het is alleen mogelijk om 524 te halen op mijn adres en niet de 750 van het abonnement?


Okay, dit is een interessante. Nee, je kunt wel 750Mbit halen, als de wizard op deze site dit bij jouw adres aangeeft. Dit kan doordat T-Mobiel op bepaalde plaatsen eigen POP's heeft en daardoor eigen diensten kan aanbieden. In jouw geval lijkt dit dus op te gaan. Wat houdt dit in?

  • Je hebt internet tot 750/750 Mbit
  • Je hebt 1:1 streams. Dus geen compressie, zoals bij KPN (en co) en veel kanalen bij ZIGGO. Dit moet een beter beeld opleveren. Minder zeker ben ik dat er op een aantal kanalen meerdere audiosporen zitten (bijvoorbeeld ook Engels spoor voor Disney Channel) en er nog meer HD zou zijn.
  • Snellere mogelijkheid tot oplossing bij storing, doordat T-Mobile minder afhankelijk is van KPN netwerkbedrijf en meer zelf kan uitvoeren.
Over het algemeen schijnt dit zogenaamde ODF netwerk een stukje stabieler te zijn.

Persoonlijk zou ik graag op ODF zitten, maar helaas is dat bij mij niet beschikbaar. Mooi product van T-Mobile.
Reputatie 5
Badge +2
Als er op het adres bij fourstack wordt aangegeven bij glasvezel 524 mb is het een WBA adres, veelal waren of zijn dit steden of dorpen welke in het verleden van glasvezel zijn voorzien door Reggefiber voor ze helaas in de klauwen van KPN vielen.

In het verleden leverde Glashart media op dit netwerk de tv streams ook zij vielen in de handen van KPN de originele streams van Glashart waren over het algemeen beter dan van KPN, wat KPN vaak deed en heel veel mensen wisten dat niet de slechtere streams van DSL ook over glasvezel verspreiden.

Later toen dit uitkwam heeft KPN de streams over glasvezel iets verhoogd, niet veel maar wel marginaal hogere streams dan bij DSL, niettemin blijft ODF beter dan WBA helaas hier ook WBA en ODF komt voorlopig niet.
Graag gedaan. En uiteraard beantwoord ik die ook voor je.


  • Dat klopt. Deze is momenteel niet goed leverbaar, waardoor deze nu niet te selecteren is tijdens het aanvraagproces.
Moet ik hiervoor dan extra betalen als deze weer op voorraad zijn of kan dit gecompenseerd worden aangezien het een lever probleem was en ik het oorsponkelijk al wou hebben?
Je hoeft er nu in principe niet voor te betalen. Zodra deze weer beschikbaar is, dan kun je hem eenvoudig via jouw My T-Mobile Thuis omgeving aanvragen. Ik weet niet of daar compensatie voor is/komt. Hier kan ik zelf - als medeklant - geen uitspraak over doen. Webcare kan dit waarschijnlijk wel. Zij lezen mee op deze community en reageren doorgaans binnen 24 tot 48 uur.

Normaal gesproken kost opnemen € 5,- per maand per decoder. Er zijn ontwikkelingen, maar over welke termijn dit gaat durf ik niet te zeggen.


  • Je kunt dit nog extra checken op Fourstack.
Hierop staat;Technologie Internet SnelheidFiber 524 Mbit/s

Dus het is alleen mogelijk om 524 te halen op mijn adres en niet de 750 van het abonnement?
Okay, dit is een interessante. Nee, je kunt wel 750Mbit halen, als de wizard op deze site dit bij jouw adres aangeeft. Dit kan doordat T-Mobiel op bepaalde plaatsen eigen POP's heeft en daardoor eigen diensten kan aanbieden. In jouw geval lijkt dit dus op te gaan. Wat houdt dit in?

  • Je hebt internet tot 750/750 Mbit
  • Je hebt 1:1 streams. Dus geen compressie, zoals bij KPN (en co) en veel kanalen bij ZIGGO. Dit zou een beter beeld op moeten leveren. Minder zeker ben ik dat er op een aantal kanelen meerdere ondertitelsporen zitten en er nog meer HD zou zijn.
  • Snellere mogelijkheid tot oplossing bij storing, doordat T-Mobile minder afhankelijk is van KPN netwerkbedrijf en meer zelf kan uitvoeren.
Over het algemeen schijnt dit zogenaamde ODF netwerk een stukje stabieler te zijn.

Persoonlijk zou ik graag op ODF zitten, maar helaas is dat bij mij niet beschikbaar. Mooi product van T-Mobile.



Bedankt.

Ja via de postcode check staat; Op jouw adres is een verwachte maximumsnelheid van 750 Mbit/s downloaden en 750 Mbit/s uploaden beschikbaar.


en kan dit dus ook gewoon selecteren. bedankt.
Reputatie 7
Badge +5
Graag gedaan. Had ondertussen nog paar tekstuele foutjes gecorrigeerd. Kleinigheidjes. :)

Dat is mooi nieuws voor je. Welkom Thuis?
Als er op het adres bij fourstack wordt aangegeven bij glasvezel 524 mb is het een WBA adres, veelal waren of zijn dit steden of dorpen welke in het verleden van glasvezel zijn voorzien door Reggefiber voor ze helaas in de klauwen van KPN vielen.

In het verleden leverde Glashart media op dit netwerk de tv streams ook zij vielen in de handen van KPN de originele streams van Glashart waren over het algemeen beter dan van KPN, wat KPN vaak deed en heel veel mensen wisten dat niet de slechtere streams van DSL ook over glasvezel verspreiden.

Later toen dit uitkwam heeft KPN de streams over glasvezel iets verhoogd, niet veel maar wel marginaal hogere streams dan bij DSL, niettemin blijft ODF beter dan WBA helaas hier ook WBA en ODF komt voorlopig niet.



Bedankt;

als ik via deze link check; https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-van-bestelling-tot-installatie-496/t-mobile-glasvezel-beschikbaar-in-de-volgende-plaatsen-wba-of-odf-297183

zie ik bij mijn gemeente wel gewoon ODF staan?
Reputatie 7
Badge +5
Wat @BeMu bedoelt, is dat Fourstack alleen het KPN netwerkbedrijf weergeeft (en een stukje geschiedenis). Dat zegt niets over het al dan niet beschikbaar zijn van het eigen ODF. In die zin is ODF best bijzonder en mooi, maar helaas niet overal mogelijk of niet overal rendabel om uit te rollen. Wie weet zal dit in de toekomst nog veranderen.

Als de wizard het aangeeft, dan kun je er vanuit gaan dat het zo is. Het kaartje onderbouwt dat nog eens extra. 😉
Reputatie 6
Badge +7
hi @Nadimlg, als eerste van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Mooi dat je met de informatie van @TAVL en @BeMu uit de voeten kan! Als kleine aanvulling op de informatie van TAVL vind je hier meer informatie over wat de Installatie Garantie inhoudt en hier vind je alles over Klantvoordeel.

Wat je snelheid betreft, hiervoor kan je uitgaan van de snelheid die vermeld staat op onze website bij de postcodechecker. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!

Reageer