Beantwoord

Aanvraag nieuw wachtwoord My T-Mobile Thuis werkt niet.

  • 9 november 2018
  • 4 reacties
  • 527 Bekeken

Reputatie 2
Probeerde zojuist een wachtwoord aan te vragen voor My T-Mobile Thuis, maar na 5 pogingen nog steeds geen email binnengekregen.
icon

Beste antwoord door Hinster 9 november 2018, 13:30

Na 8 pogingen is het inmiddels gelukt.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Na 8 pogingen is het inmiddels gelukt.
Reputatie 6
Badge +2
Achtmaal is het nieuwe scheepsrecht! 😉 Top dat het is gelukt!
Ja ditzelfde probleem lijk ik tegenaan te lopen: er komt of géén email binnen voor het aanmaken van een nieuw wachtwoord of de email komt pas uren later aan, wanneer ik er al niet meer op zit te wachten, en dan begint het riedeltje weer van voor af aan, aangezien de link in de email maar één uur geldig is.
Wat nu?
Reputatie 5
Badge +3
Hoi @LeonieV,

Daar gaan we samen wat aan doen! Ik krijg hier meer meldingen over binnen, dus ik ben een onderzoek gestart naar de oorzaak, zodat we dit kunnen oplossen. Zou jij voor mij de volgende vragen willen beantwoorden?

  1. Met welk e-mailadres heb je het nieuwe wachtwoord aangevraagd? Is dit een Gmail, hotmail, of een ander e-mailadres?
  2. Hoe laat heb je het nieuwe wachtwoord aangevraagd?
  3. Hoe laat heb je de mail ontvangen?
  4. Wat is je klantnummer?
Voor nu kun je proberen om het wachtwoord aan te vragen via jouw @t-mobilethuis e-mailadres. Ik hoor graag of dit helpt. Alvast bedankt voor jouw antwoorden!

Reageer