Beantwoord

abbonement t mobile thuis verlengen € 10,00 korting nieuwe klant €20,00

• 18 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 312 Bekeken

Mijn abbonement loopt af. Nu ben ik al jaren klant en eerst nam ik een nieuw abbonement met € 20,00 korting en vorig jaar kreeg ik via FB dit ook met mijn eigen abbonement. Nu zeggen ze maar € 10,00 korting toe.

Bij de helpdesk kreeg ik van de ene gelijk en de ander gaf aan maar € 10,00.

Wat kan ik nu het beste doen .Het scheelt toch € 60,00

icon

Beste antwoord door Hidden.nld 18 oktober 2019, 14:11

beste @charlesschoenmakers,

ook jij heb bij de eerste 6 maanden 20 euro korting gehad op je alles in 1.

En omdat je nog een jaar wil verlengen krijg je 10 euro extra korting :)

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Normaliter krijgen nieuwe klanten bij bedrijven eigenlijk altijd meer korting dan bestaande klanten, dat is nu eenmaal marketing.

Reputatie 7
Badge +10

beste @charlesschoenmakers,

ook jij heb bij de eerste 6 maanden 20 euro korting gehad op je alles in 1.

En omdat je nog een jaar wil verlengen krijg je 10 euro extra korting :)

Klopt ,

2 jaar geleden nieuw klantnummer alles retour en nieuw gekregen. € 20,00 korting 6 mnd.

Vorig jaar alles gehouden en wel € 20,00 korting. Nu vind de klantenservice € 10,00 per maand en een andere collega het vreemd en zeg eigenlijk recht op € 20,00.

Wel vreemd 2 meningen bij de klantenservice.

Ik wil gewoon bij t mobile blijven ben geheel tevreden dus wacht nog even.

Reputatie 4
Badge +4

Dan had je vorig jaar mazzel. T-Mobile kan natuurlijk niet elk jaar aan alle klanten de instap korting gaan geven, want dan moet de prijs van het abonnement omhoog.

Reputatie 5
Badge +2

Hey @charlesschoenmakers,

Het liefst houden we je nog een jaartje bij ons! :smile:  Nu is het zo dat we sinds kort verlengingen alleen telefonisch in orde kunnen maken. Hiervoor kun je contact opnemen met mijn sales collega op het volgende nummer: 0800-0092. Bij de sales afdeling zijn ze op de hoogte van de huidige aanbiedingen. Ik ben ervan overtuigd dat er ook voor jou een mooi aanbod tussen zit!

Reageer