Beantwoord

abo wijzigen en verlengen

  • 23 november 2018
  • 2 reacties
  • 328 Bekeken

Hoi, wij hebben T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar hebben wij vast bellen er destijds bijgenomen. Wij doen echter niets met het vaste bellen. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, kan vast bellen dan uitgezet worden? Scheelt toch € 2,50 per maand

Sowieso zit het eerste jaar er op, kunnen we dan een nieuwe aanbieding krijgen om te verlengen? T-Mobile Thuis bevalt prima namelijk!
Dit is wel de 4e dat ik een topic aanmaak, 3 x al doorverwezen naar een andere topic, tenslotte naar de 1e waar ik ben begonnen 😢. Graag nu wel actie
icon

Beste antwoord door David 23 november 2018, 15:26

Hi Marcel,

In de topics is iedere keer dit topic aangegeven: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/abonnement-wijzigen-wij-helpen-je-303401

Daar heb je geen reactie achtergelaten, dus je kunt dat alsnog doen of even telefonisch contact opnemen, zoals Stefan.1997 aangeeft. Het is echter niet de bedoeling om iedere keer maar een nieuw topic aan te maken, want dat is spammen en is in strijd met de huisregels.

Ook dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Beste @marcelsw.

Het beste kun je even bellen met de klantenservice. Op het nummer: 0800-0092
Reputatie 7
Badge +20
Hi Marcel,

In de topics is iedere keer dit topic aangegeven: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/abonnement-wijzigen-wij-helpen-je-303401

Daar heb je geen reactie achtergelaten, dus je kunt dat alsnog doen of even telefonisch contact opnemen, zoals Stefan.1997 aangeeft. Het is echter niet de bedoeling om iedere keer maar een nieuw topic aan te maken, want dat is spammen en is in strijd met de huisregels.

Ook dit topic gaat op slot.