Beantwoord

Abonnement aanpassen

• 13 januari 2019
  • 1 reactie
  • 298 Bekeken

• is net lid geworden
  • 0 reacties
Hallo, maandje geleden heb ik een internet en TV aanbonnement bij jullie besteld. Gisteren begon ik internet en tv te instelleren.Het lukt nu even niet,maar ik heb al contact genomen met jullie collega.Hopelijk zal er een monteur langskomen.Nu heb ik pas gevonden dat alles-in-1 pakket juist goedkoper is dan internet en Tv vanwege de grotere korting op eerst 6 maanden,mag ik mijn abonnement nog aanpassen zodat ik voordeligere korting krijg? (Ik gebruik de telefoonservice niet,dus jullie hoeven geen extra apparatuur en kabels naar mijn sturen)
icon

Beste antwoord door Piotr 16 januari 2019, 15:10

Hey @lin27,

Top dat je voor T-Mobile Thuis hebt gekozen, welkom! Ik wil graag voor je kijken wat de mogelijkheden zijn op je adres. Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2
Hey @lin27,

Top dat je voor T-Mobile Thuis hebt gekozen, welkom! Ik wil graag voor je kijken wat de mogelijkheden zijn op je adres. Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN.

Reageer