Abonnement is duurder geworden

• 25 juli 2017
  • 1 reactie
  • 294 Bekeken

Sinds 16-11-2015 heb ik een Vodafone Thuis abonnement. Ik betaalde toen uiteindelijk € 46,- per maand. Ik heb toen november 2016 gebeld of Vodafone nog een aanbieding had. Dit hadden ze, € 10,- korting de komende 6 maanden. Ik ben akkoord gegaan. Nu zijn die 6 maanden voorbij en moet ik in 1 keer € 51,- betalen ipv € 46,-.

Ik ben er ook achter hoe dat komt. Bij het afsluiten van het abonnement kreeg ik (blijvend zolang het abonnement loopt) een gratis 2e decoder als ik bellen voor € 2,50 er ook bij zou nemen. Dit heb ik gedaan en staat ook zo in mijn contract. Nu zie ik dat mijn abonnement zomaar is aangepast en staat er dat ik de 1de 6 maanden (vanaf november 2016, toen ik belde) € 5,- korting kreeg op de 2e decoder. Het lijkt mij niet dat jullie zomaar het contract kunnen aanpassen!!

Ik heb hierover gebeld en kreeg te horen dat dit automatisch gaat en dat de medewerker er niks aan kon doen. Dat is natuurlijk wel een heel waardeloos en makkelijk antwoord. Ik moest het maar accepteren komt het op neer.

Ik wil graag dat dit alsnog teruggedraaid wordt en dat ik gewoon weer € 46,- ga betalen want ik neem hier geen genoegen mee.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groeten,
Marcel Gort

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Hoi Marcel,

Al die kortingen en acties maken het er niet makkelijker op. Goed dat je het zo helder beschrijft en dat je alert blijft! Ik ben het eens, belofte maakt schuld. Ik kan niets beloven, behalve dat ik dit tot de bodem ga uitzoeken. Hiervoor heb ik wel een privébericht met je postcode, huisnummer en laatste vier cijfers van je banknummer nodig. Dan spreken we daar even verder! 🙂