Beantwoord

Abonnement niet zichtbaar op t-mobilethuis

• 17 oktober 2020
  • 8 reacties
  • 160 Bekeken

Hoi, ik heb sinds kost T-mobile Thuis  en T-mobile mobiel. Ik heb logins voor beide en ik kan op beide succesvol inloggen, maar bij Thuis mis ik mijn abonnement gegevens in het dashboard, ik zie wel mijn account gegevens, maar geen abonnement. 

icon

Beste antwoord door Jason 20 oktober 2020, 13:15

Goedemiddag @jrsikken, welkom op de Community en bij Thuis!

Ik weet niet precies waar het misging, maar wanneer ik nu jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account (de links is klikbaar) open, staan alle abonnementsgegevens correct onder het juiste kopje. Fijn dat het opgelost is en tegelijkertijd excuses voor het ongemak!

Het lijkt erop dat jouw pagina een tijdelijke bug heeft gehad waardoor de informatie niet correct of helemaal niet weergegeven werd. Top dat je het aangekaart hebt, we zullen er alles aan doen om dit in de toekomst niet meer te laten gebeuren. Mochten we je ergens anders mee kunnen helpen, geef dan alsjeblieft een seintje.

Veel plezier met het abonnement en stay safe!

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Geen enkel probleem, heel graag gedaan en fijn dat alles nu opgeklaard is! 😄

Het is opgelost. En nu begrijp ik ook waarom ik een oud T-mobile account heb, ik had T-mobile aangevraagd en toen kwam ik erachter dat ik nog een paar maanden bij mijn oude provider moest uitzitten. Bedankt Jason

Reputatie 7
Badge +7

Ik zie het probleem al: je logt op het account van je vorige abonnement in. Probeer het eens met het andere e-mailadres dat je bij je nieuwe abonnement hebt opgegeven. Dan gaat het 100% zeker lukken! 😉

Het eerdere My T-Mobile Thuis account is namelijk gedeactiveerd omdat dat abonnement geannuleerd is eerder dit jaar.

P.s. ik stuur je het e-mailadres wel toe waarmee je kunt inloggen op het actieve account, sorry voor de verwarring!

Hi Jason, ik weet ook niet wat er mis ging. Maar je hebt het niet voor me opgelost. Dus de “antwoord” markering mag van je bericht af :kissing: Dit is wat ik zie.

Misschien kijk jij in een ander account

Mijn klantnummer XXXX

Mijn gebruikersnaam XXXX

Probeer het nog eens

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie plaatsen in een openbaar topic alsjeblieft.

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @jrsikken, welkom op de Community en bij Thuis!

Ik weet niet precies waar het misging, maar wanneer ik nu jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account (de links is klikbaar) open, staan alle abonnementsgegevens correct onder het juiste kopje. Fijn dat het opgelost is en tegelijkertijd excuses voor het ongemak!

Het lijkt erop dat jouw pagina een tijdelijke bug heeft gehad waardoor de informatie niet correct of helemaal niet weergegeven werd. Top dat je het aangekaart hebt, we zullen er alles aan doen om dit in de toekomst niet meer te laten gebeuren. Mochten we je ergens anders mee kunnen helpen, geef dan alsjeblieft een seintje.

Veel plezier met het abonnement en stay safe!

Reputatie 7
Badge +18

@jrsikken

Ik ben ook een klant bij T-Mobile maar normaal zie je internet Basic/Fast/Premium aan sinds (datum) en daaronder tv en vast bellen met een kosten overzicht.

Ik kan verder helaas niet veel voor je doen, het is even afwachten op de reactie van een moderator.

Als ik op abonnement klik zie ik staan: 

Op dit moment is er geen abonnement beschikbaar

Bij “Mijn gegevens” staan wel mijn account gegevens (klantnummer, wachtwoord, naam, adres, rekeningnummer) en ik kan daar de overeenkomst als pdf downloaden. Maar ook die is niet echt specifiek want ingangsdatum en type verbinding staat er niet in. Ik vind het maar vaag.

Wie ben jij eigenlijk Waqqas? Een T-mobile support medewerker? Kan jij me helpen of niet?

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @jrsikken 

Als je op abonnementen klikt staat daar niks aan?

Onderaan bij abonnementen kan je ook je contract inzien en downloaden.

Reageer