Abonnement T-Mobile Thuis

• 30 oktober 2017
  • 16 reacties
  • 328 Bekeken

Hallo,

Aangezien ik geen andere manier kan vinden, zie ik mij genoodzaakt om het via deze weg te proberen. Ik heb namelijk een klacht over T- Mobile, ben heel erg teleurgesteld over de manier waarop ik op dit moment word behandeld door T - Mobile. Ik kan alleen nergens heen met mijn klacht en de manieren die ik geprobeerd heb daar heb ik geen antwoord op gekregen. Wie kan mij helpen?

Gr Moon J

This topic has been closed for comments

16 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo Moon J,

Welkom op het Community forum.
Wellicht kunnen we je hier verder helpen als je ons verteld wat het probleem is.
Nou dat zou kunnen maar is een heel lang verhaal om te typen🙄
Is er een andere mogelijkheid?
Badge +13
Een moderator pakt dit topic met 24/48 uur op het kan handig zijn de grote lijnen op te schrijven
Zodat ze een beetje weten waar het om gaat
Het begon op moment dat Vodafone thuis door T- Mobile werd overgenomen. Ik hoorde in de Mobile zaak dat de mogelijkheid bestond dat T-Mobile ook mijn Mobiele abbonement mee overnam en dat jullie dan het abonnement bij Vodafone zouden afkopen. Omdat ik hier in t verleden een slechte ervaring mee heb gehad wilde ik dit nog even laten bezinken. Enige tijd later ben ik in de T Mobile winkel in Heerlen en die vertelde mij dat ik daar een mail over zou krijgen en dat ze anders niks voor me konden doen. En dat dit vanuit Vodafone geregeld moest worden...na een lang heen en weer gestuur en bellen kreeg ik een medewerker va T Mobile aan de lijn die wel wist waar het over ging maar die me mee deelde dat dit kon maar dan moest mijn man bellen omdat T Mobile thuis oo zijn naam stond. Mijn man de dag erna in de gelegenheid om te bellen en u raad het al....nu was hwt zogenaamd te laat. 2: afgelopen voorjaar bestel ik een extra kastje voor in mijn tuinhuis en ipv van een extra te sturen zet de medewerker een swap in t sytmsteem en moet ik ineens mijn harddiskrecorder en de andere ontvanger terugsturen en krijg ik pas die ^ extra^ die ik aangevraagd had?!?!??! 3: afgelopen week zie ik online een aanbieding voorbij komen van T Mobile waarvan ik d8...dat is misschien iets voor ons. Ik bel met T-Mobile en de medeweker aan de telefoon verteld mij dat dit alleen voor nieuwe klanten is. Maar hij ging kijken wat hij voor ons kon doen. Uiteindelijk krijg ik een mooie aanbieding met als maandbedrag de eerste 6 maanden € 32.00 en daarna € 42.00. Ik vraag nog eens ter bevestiging of het écht € 32.00 was voor de eerste 6 maanden en daarna € 42.00 ( al die tijd zit mijn partner naast mij in de auto en krijgt het hele gesprek mee) vervolgens krijg ik netjes een bevestigingsmail en wat schets mijn verbazing. Is het bedrag ineens €42.00 en na 6 maanden € 52.00! Mooi verkooppraatje. Ik bel terug en krijg toevallig dezelfde medewerker eraan die ineens stellig ontkent dat hij dit gezegd heeft en dat het komt omdat ik een harddiskrecorder heb?@#!$! Dat staat toch in t systeem? Zwaar teleurgestelde en verdrietig zeg ik dat ik het dan bij het oude wil laten omdat ik op die basis geen overeenkomst aanga. En wat denkt u? Ik krijg 2 dagen later een brief van jullie dat ik mijn abonnement heb aangepast? Ik had toch gezegd dat t niet meer hoefde. Maar omdat ik inmdiddels was gaan tellen en er achter kwam dat het nog steeds wel iets goedkoper was besloot ik om het zo door te laten gaan en voor de zekerheid te bellen wat er nu allemaal gedaan was. Afgelopen vrijdag 3 kwartier on de wacht gestaan?!?!?!?! Wederom zeer klantonvriendelijk. Krijg ik eindelijk een medewerkster eraan die me helemaak begreep maar niks voor me kon doen en me helaas weer door moest verbinden. Wederom 1 kwartier in de wacht gestaan. Inmiddels 1 uur aan de lijn met T-Mobile! Krijg ik een medewerker eraan die zegt: ik kan niet alles zien in mijn systeem * zucht* ik moet het even gaan voorleggen met mijn teamleader ik bel u vandaag (dus diezelfde vrijdag) voor 18.00 op met een goeie aanbieding. Tot op heden wacht ik nog op dat telefoontje. Ten einde raad vrijdagavond deze klacht geplaatst op Klacht.Nl maar helaas T-!Mobile doet ook hier helemaal niets en laat ook niets van zich horen. De volgende dag,zaterdag besluit ik het nog maar eens te proberen via de * klantenservice* nou ja als je op deze manier met je klanten omgaat zou ik het geen service noemen , maaar goed, en na wederom na 40 minuten!!!! In de wacht te hebben gestaan krijg ik weer een medewerker eraan die ook wederom mij moet doorverbinden en dan lijkt het erop dat er schot inde zaak komt. De medewerker heeft zijn uiterste best gedaan! En kwam erachter dat er wen fout zat bij jullie in het systeem waardoor hij wel die €32.00 te zien kreeg maar het hier niet voor kon doen?!?! Hij is 2 uur met mij bezig geweest om het voor elkaar te krijgen. En nu maandag is nog steeds niet alles helder en zal ik tegen de tijd dat de factuur komt weer contact met jullie moeten opnemen omdat het volgens de medewerker waarschijnlijk weer mis zal gaan. Hoe is t mogelijk dat er zoveel mis gaat en dat het zo lang, en ook de wachttijd, duurt? En waarom worden er dingen geroepen die men niet nakomt? En waarom worden er dingen beloofd die men niet na komt? En als ik dan uiteindelijk op aanraden van de laatste medewerker probeer via de website van T-Mobile een klachtenformulier in te vullen geeft T-Mobile ook niet thuis. Dan kom ik bij jullie uit....geef aan dat het te veel is om te typen en ook dan geen medewerking.....dus omdat het in t kort niet ging deze versie. * misschien even naar mijn gegevens gevraagd en de logging (s) nakijken? Ik ben echt zwaar teleurgesteld in de gang van zaken bij T-Mobile. En ik denk dat als mensen bovenstaand lezen me wel zullen begrijpen en geen ongelijk geven. Het lijkt er sterk op dat sinds de overgang van Vodafone na T-Mobile veel Ziggo klantenservice praktijken mee zijn overgenomen. Jammer dat Vodafone niet meer is....

Mvg Moon J
Badge +13
Ik zal proberen dit bericht door te zetten naar de juiste personen achter de schermen dan kan die gaan kijken waar en wat er mis gaat en gaan meekijken.

Dat mobiel aanbod waar u het over had in het begin was een bepaalde periode onder bepaalde voorwaarde dus het kan heel goed zijn dat jullie net niet aan die voorwaarden voldeden idd.
In ieder geval kan de medewerker die hierover gaat alvast zich inlezen voordat hij het oppakt.
Wij voldeden aan de voorwaarden, de eerste medewerker had dit al uitgezocht maar goed dat blijft uiteindelijk een ja nee spel waarin T-Mobile de sterkste zal zijn. Verspilde moeite. Maar goed daar kunt u niks aan doen. Fijn als u de rest zou kunnen doorzetten ik ben benieuwd. Bedankt voor je moeite. Mvg Moon J
Badge +13
Waarschijnlijk net te lang gewacht met ja zeggen en dan val je idd net buiten de actie daar zal men nu echt niks meer mee kunnen doen.
En dat heeft niks met een spel te maken maar gewoon met een eind datum van een actie die liep.
Het andere stuk pakt men op voor je ze gaan dan met je mee kijken hoe en wat.
Momenteel is het even wat drukker maar doordat het verhaal er al staat kunnen ze het wanneer dit topic aan de beurt is ermee aan de slag.
Normaal is de oppak tijd 24/48 uur dat is momenteel wat langer begreep ik.
Excuus daarvoor alvast 😳
Als je goed had gezien...ik was idd te laat maar omdat niemand mij een mail heeft gestuurd. Maar goed zoals ik al zei: verspilde moeite...en dat de wachttijd alweer eens langer is dan normaal ook daar kijk ik niet echt van op na 2 dagen meer dan 3 kwartier in de wacht te hebben gestaan. Ik weet jij kunt hier ook niks aan doen maar de irritatie en de teleurstelling word er niet minder om. Ik hoop dat je het écht wilt doorzetten. Alvast bedankt voor de moeite. Mvg Moon J
Ik kan je bevestigen dat Rosan het doorgezet heeft, maar wij zijn ook maar gewoon mede-klanten op een forum. Dit is niet de primaire klantenservice, maar wij hebben wel vertrouwen in het forum team...
Ok bedankt voor je reactie...de primaire klantenservice is helaas voor dit soort zaken niet bereikbaar. Daarom ben ik blij met het forum team.....
Reputatie 7
Badge +8
Oei Moon J wat een verhaal! Wat betreft de overstap aanbieding van Vodafone naar T-Mobile kan ik jammer genoeg niets meer voor je betekenen, dit was een unieke éénmalige actie tussen ons en Vodafone die echt een strenge deadline had. Maar voor de rest van je klacht kijk ik graag wat ik voor je kan doen! Zou je mij hiervoor je T-Mobile Thuis klantnummer, je volledige adres en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door willen sturen via een privébericht (dit kan je doen via je Profiel)? Dan ga ik voor je aan de slag!
Ik heb geprobeerd om een privé bericht te sturen ( weet nm niet zeker of dat de juiste site was, en vervolgens iedereen mijn gegevens ziet) maar daar word niet op gereageerd helaas/
Hoi Moon.

Zat je op dit gedeelte van het forum? Als je Brian een privébericht hebt gestuurd, zal hij daar vast snel mee aan de slag gaan wanneer hij weer aanwezig is op het werk. :)

Het kan soms even duren voor de T-Mobile Moderators (weer) reageren, zeker in het weekend, dat betekent echter niet dat er niet meer naar gekeken gaat worden. Op het forum is soms best wat geduld benodigd voor je weer verder kunt werken aan een oplossing, zeker als het gaat om dingen die alleen T-Mobile kan oplossen.
Ja daar zat ik idd bedankt voor uw reactie! Mvg Moon
Reputatie 7
Badge +8
Hi Moon, ik ben bang dat ik je privébericht niet heb ontvangen, zou je het nog een keer willen proberen? Je kan een privébericht sturen onder je Profiel of door te klikken op mijn naam en dan op Privébericht. Ik hoor graag van je!