Beantwoord

Abonnement te hoog

Waarom betaal ik voor mijn internet abonnement van Internet 100 per maand 42,50 (sinds dec 2015) terwijl dit al heel lang maar 36 euro is ???
Graag uw reactie.
icon

Beste antwoord door Sterre 21 maart 2018, 10:54

Hi A. Esders!

Ons prijsplan wijzigt ieder jaar, zo kunnen wij onze klanten goed blijven bedienen. Jij valt inderdaad nog in een oude prijsklasse. Maar: wist je al dat je kunt verlengen? Dan krijg je een mooi aanbod van ons met korting. Je kunt hiervoor bellen naar 0800-1603. Mijn collega kan je alles uitleggen! Tot snel 😃.
Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 2
Badge
Had je ooit korting?
Deze kan vervallen zijn na een actieperiode en/of contractperiode...
Wat staat er op de factuur? Is er een verschil met korting en de huidige factuur?
nee korting niet gehad, ben al lid sinds 2015 (toen nog Vodafone) en zie nu dat ik voor mijn Internet 100 42,50 betaal terwijl het op de site nu 36,- is, dat vind ik vreemd. Kan ik beter opzeggen en opnieuw lid worden ?
Zou een rare constructie zijn maar heb vaker het idee dat trouwe klanten benadeeld worden ten opzichte van nieuwe klanten.
Reputatie 5
Badge +3
Hi A. Esders!

Ons prijsplan wijzigt ieder jaar, zo kunnen wij onze klanten goed blijven bedienen. Jij valt inderdaad nog in een oude prijsklasse. Maar: wist je al dat je kunt verlengen? Dan krijg je een mooi aanbod van ons met korting. Je kunt hiervoor bellen naar 0800-1603. Mijn collega kan je alles uitleggen! Tot snel 😃.
ok, gedaan
Reputatie 5
Badge +3
Yay! Ik zie dat je verlengd hebt. Dat vind ik heel leuk! En je weet het hè, mocht ik je met iets kunnen helpen: ik sta voor je klaar!

Yay! Ik zie dat je verlengd hebt. Dat vind ik heel leuk! En je weet het hè, mocht ik je met iets kunnen helpen: ik sta voor je klaar!

Nou HELP dan....
schijnbaar is mijn verlenging niet doorgekomen, ondanks dat ik een verlengingsmail heb gehad:
Beste mevrouw Esders,

Je hebt je T-Mobile Thuis abonnement vernieuwd. Goede keuze! Handig ook, dat je je abonnement helemaal gratis en op ieder moment kunt wijzigen, toch? Ook het komende jaar gebruik je dus alleen wat je wilt.

Met ingang van 05-04-2018 wordt je T-Mobile Thuis abonnement met klantnummer [verwijderd door moderator] vernieuwd. In de bijlage en in My T-Mobile Thuis vind je de nieuwe overeenkomst waarin we alle informatie op een rijtje hebben gezet. (dit is 21/3 gestuurd)
Maar nu betaal ik nog steeds 65 euro ipv 50 euro en nadat ik hierover belde zouden ze het 'uitzoeken'....zou binnen 3/5 werkdagen bericht krijgen...NOT.
Vandaar dus deze noodkreet.
Gr Astrid
Reputatie 5
Badge +3
Hi Astrid!

Sterre to the rescue! Ik ben blij dat je mij om hulp vraagt, want ik heb duidelijkheid voor je! Ik heb het meteen uitgezocht. Achter de schermen hebben mijn collega's het onderzocht en opgelost, maar hartstikke stom natuurlijk dat jij geen bericht hebt gehad hierover. Sorry daarvoor! Maar geen paniek, jouw verlenging is nu goedgezet in ons systeem waardoor jij vanaf nu echt 50 euro per maand betaalt. Je rekening voor april is inderdaad te hoog, daarom heb ik het verschil voor je vergoed. Dit bedrag krijg je bij je volgende rekening terug van ons. Hier heb je ook een bevestigingsmail over gekregen. Bedankt voor het aankaarten!
Dank je Sterre, ik wacht het even af...zal daarna april weer betalen.
Hoi Sterre
Nu zie ik dat het idd verrekend gaat worden met de maand mei maar ik zie OOK dat ik eigenlijk toch nog te veel betaal voor mijn internet 750 abo. Daar wordt nu 50 euro voor gerekend en het is nu 40,- volgens jullie website plus zie ik dat mijn 'nieuwe' abo van totaal 50,- maar voor 6 maanden geldt en daarna komt er schijnbaar weer 10,- bij, dus zit ik bijna weer op het oude niveau qua betaling/kosten. Dat was niet verteld dat het maar voor 6 maanden 50 euro zou zijn !
Voor een 'trouwe' klant vanaf 2013 is dat niet zo netjes...volgens mijn "My t-mobilethuis" heb ik dit internet abo ook al sinds 2013.... (Internet 750 Aan sinds 26-07-2013 € 50,00 per maand), dat klopt ook voor geen.....
Graag jouw reactie,
mvg
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Astrid,

Ik help je meteen aan duidelijkheid! Op de website staat inderdaad dat een 750 Mbps abonnement €40,- kost. Maar jij krijgt hier extra korting op, jij betaalt in jouw abonnement voor de 750 Mbps slechts €37.50. Dit bedrag geldt voor de hele contractsperiode. Je kunt dit op je factuur terugzien onder de kop: " Actie: Internet 750, €12,50 korting p. maand".

Het klopt dat de korting van €10,- per maand voor zes maanden geldt. Ik vind het jammer te lezen dat je dit niet is medegedeeld tijdens het verlengen. Ik ben blij dat jij al zo lang klant bent van Thuis, dat mag inderdaad wel een beloning ontvangen! Ik heb daarom direct aan mijn collega's die over het verlengen gaan gevraagd wat ik voor je kan betekenen. Ik geef je hier morgen een update over 🙂.
Hoi Sterre
Dank je voor je snelle reactie en hopelijk komt er een soort 'trouwe klant' korting langer dan 6 maanden !
Nu nog even iets anders; omdat ze voor april het volledige bedrag hadden afgeschreven (65,-) heb ik dat laten storneren en nu krijg ik een 'herinnering' plus 5 euro adminkosten om deze te betalen. Ik wilde eerst afwachten of het allemaal wel goed ging met de 'verrekening in mei' en ben dus bereid de 65,- te betalen maar dus niet de 5 euro adminkosten. Ik maak nu die 65 vast over, kun jij ook achter die 5 ,- onzin aan ? Bvd
Het gaat om factnr TMT1005113941
Badge +13
Je kan beter ook het te laat geld betalen anders is er kans dat er nog een herinnering over heen komt ben ik bang.
Storneren is eigenlijk het ‘domste’ wat je kan doen omdat je bij een te late betaling altijd te maken kan krijgen met de gevolgen daar weer van.
Dingen kunen elkaar namelijk kruisen dus een medewerker maakt een afspraak met een klant maar de factuur is er al uit en de bank opdracht is al gegeven dit kan dan niet meer worden gewijzigd.
Het bedrag van afschrijven kan men dan niet meer wijzigen.
De maand erop doet men dan een credit factuur opmaken zodat het weer recht gebreid kan worden.
ik heb de 65 euro betaald maar die 5 euro is natuurlijk grote onzin. Tenzij deze verrekend gaat worden op 'weer' de volgende factuur ga ik deze betalen maar waarom moet een klant bloeden voor een fout van jullie !
Dat is niet netjes en ook het feit dat tijdens mijn verlenging niets is gezegd over 'het geldt maar 6 maanden die korting' is ook al schandalig. Allemaal redenen om weg te gaan maar tot nu toe heeft Sterre alles goed opgelost dus ik wacht even haar verhaal af.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Astrid,

Hier ben ik weer voor je! Ik heb mijn collega's van de verlengingsafdeling erop aangesproken, zodat ik voor je kan achterhalen wat er mis is gegaan en wat ik voor je kan doen. Zij hebben vervolgens het gesprek teruggeluisterd en daaruit bleek dat mijn collega tweemaal heeft aangegeven dat de korting een half jaar geldt. Het blijkt dat de korting en termijn daarvan duidelijk is aangegeven. Daarom kan ik je niet helpen aan langer dan een half jaar korting. Zoals Rosan aangeeft kan ik ook de administratiekosten niet vergoeden. Vergoedingen worden altijd op een rekening verrekend, hier kun je vanuitgaan!

Omdat ik de situatie erg jammer vind, je bent immers al zo lang een trouwe klant, wil ik graag wat anders voor je doen. Ik wil je graag een mooie bos bloemen opsturen. Als bedankje voor het trouwe klant zijn en omdat ik excuses wil aanbieden voor deze situatie. Mag ik dit naar jou opsturen? Ik hoor graag van je!
Hoi Sterre
Eigenlijk zou ik dat gesprek ook graag terughoren want ik kan het mij niet herinneren, anders had ik daar wel op gereageerd. Nu schiet ik er weinig mee op... 😞
Graag neem ik je aanbod van de mooie bos bloemen aan, daar maak ik mijn moeder wel blij mee.
Ben niet echt blij met de situatie en het is zeker een reden om volgend jaar wellicht toch over te stappen...maar jij hebt zekers je best gedaan en bedank ik je ook voor.
Mvg
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Astrid,

Hopelijk heb je een fijn weekend gehad en heb je kunnen genieten van het lekkere weer! De bloemen heb ik besteld voor je en naar je opgestuurd, heb je ze al langs kunnen brengen bij je moeder?

Ik heb het natuurlijk voor je nagevraagd of het mogeljik is. De gesprekken worden opgenomen enkel voor intern gebruik. We doen hier trainingen mee en evalueren de gesprekken, zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Ik begrijp heel goed dat de situatie niet fijn is, excuses. Ik zou het jammer vinden als je ons volgend jaar verlaat, ik ga je erg missen. Maar die keuze is natuurlijk volledig aan jou, laten we er voor nu in ieder geval nog een leuk jaar van maken!

Als ik je nog kan helpen met jouw vragen over T-Mobile Thuis, sta ik voor je klaar! Ik doe graag niet alleen nu, maar altijd mijn best voor je 🙂.
Hoi Sterre
Bedankt voor de mooie bos die vrijdag aankwam. het is niet anders...we gaan zien wat ik volgend jaar doe, ligt aan jullie aanbieding dan, maar er zal duidelijk een goede korting voor het hele jaar doorgevoerd moeten worden. Mijn moeder vond de bos super mooi !
Mvg Astrid

Reageer