Beantwoord

Abonnement verlengen

• 25 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 188 Bekeken

Hoi,

Ben een beetje aan het rondkijken naar internet/tv abonnementen en ik vroeg me af of jullie ook aan iets van verlening/opnieuw afsluiten doen? Als ik mij nu als nieuwe klant zou aanmelden zou ik weer 6 maanden korting krijgen en de eerste 6 maanden maar 30 euro betalen. Ik wil hier ook graag gebruik van maken. Scheelt weer een hoop.

Kan dat?

icon

Beste antwoord door Sander 8 november 2019, 13:42

Hoi @RT01,

Leuk dat je opnieuw bij ons wilt verlengen - dat willen wij natuurlijk ook graag! Je kunt dit direct zelf regelen via 0800-0092. Geef aan dat het om een verlenging gaat en je zit direct bij de juiste afdeling. Zij kunnen dan jouw huidige abonnement bekijken en een mooi aanbod doen. Succes! 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hallo @RT01 

Je kan het beste maandag even contact opnemen met de sales afdeling. wellicht doen ze je een mooie aanbieding die je niet kan laten gaan 😉

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @RT01,

Leuk dat je opnieuw bij ons wilt verlengen - dat willen wij natuurlijk ook graag! Je kunt dit direct zelf regelen via 0800-0092. Geef aan dat het om een verlenging gaat en je zit direct bij de juiste afdeling. Zij kunnen dan jouw huidige abonnement bekijken en een mooi aanbod doen. Succes! 

Reageer