Beantwoord

Abonnement wijzigen T-Mobile Thuis

• 28 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Hallo,

Ik heb een tijd geleden gebeld om mijn t-mobile thuis abonnement te wijzigen. Ze zeiden toen dat ik na 19 okt. terug moest bellen omdat ik anders duurder uit was. Dit probeer ik nu al een week te doen, maar ik sta steeds zo lang in de wachtrij dat ik wel op moet hangen. Ik heb deze week al 5 keer gebeld. Vandaag zelf 30 min in de wachtrij gestaan. Ik heb nu geen idee meer hoe ik dit abonnement moet wijzigen want als ik niet snel ben betaal ik straks voor dingen die ik helemaal niet wil.

Kan iemand mij helpen?

Groeten,
Annika van Gerven
icon

Beste antwoord door Brian 3 november 2017, 11:00

Hi AnnikaGerven, excuses voor de late reactie. Zoals je al hebt gemerkt is het op het moment erg druk. Ik zie dat het inmiddels is gelukt om je abonnement aan te passen, helemaal goed! Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, dan kijk ik graag met je mee!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo AnnikaGerven,

Wat vervelend dat je niemand te pakken kunt krijgen.
Je mag je vraag ook hier op het forum stellen. een T-Mobile moderator kan dan ook de aanpassingen voor je doen. Het kan wel even duren voor dat deze reageren.
Reputatie 7
Badge +8
Hi AnnikaGerven, excuses voor de late reactie. Zoals je al hebt gemerkt is het op het moment erg druk. Ik zie dat het inmiddels is gelukt om je abonnement aan te passen, helemaal goed! Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, dan kijk ik graag met je mee!