Beantwoord

Abonnement wijzigen Wifi Plus

• 26 april 2021
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Hallo,

Ik probeer Wifi Plus toe te voegen bij mijn abonnement, maar als ik op mijn T-mobile Thuis account inlog, staat het onder het kopje ‘abonnement’ ‘’op dit moment is er geen abonnement beschikbaar.’’. Zo kan ik ook mijn abonnement niet wijzigen en iets toevoegen. Hoe kan ik dit oplossen?

icon

Beste antwoord door Jason 26 april 2021, 15:37

Hoi @emineesad, welkom op de Community!

Tof dat je gebruik wilt maken van Wifi Plus: dat zal het draadloze netwerk Thuis volledig optimaliseren!

Omdat je een oud, inactief abonnement hebt én een nieuw abonnement waarbij My T-Mobile Thuis nog niet geactiveerd is, kun je wanneer je inlogt niets wijzigen. Je hebt immers volgens dat account geen abonnement meer. Ik heb het e-mailadres bij je oude Thuisaccount verwijderd zodat je nu een nieuw account kun aanmaken. De link met registratie is naar je persoonlijke e-mailadres gestuurd. Succes! 😁

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @emineesad, welkom op de Community!

Tof dat je gebruik wilt maken van Wifi Plus: dat zal het draadloze netwerk Thuis volledig optimaliseren!

Omdat je een oud, inactief abonnement hebt én een nieuw abonnement waarbij My T-Mobile Thuis nog niet geactiveerd is, kun je wanneer je inlogt niets wijzigen. Je hebt immers volgens dat account geen abonnement meer. Ik heb het e-mailadres bij je oude Thuisaccount verwijderd zodat je nu een nieuw account kun aanmaken. De link met registratie is naar je persoonlijke e-mailadres gestuurd. Succes! 😁

Reageer