Sticky

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!



Toon eerste reactie

509 reacties

Hallo,

Kunnen jullie mij een extra tv box toesturen?
Gewoon een basic versie, hdd enzo is niet nodig.

Thanks!

Casper
Goedenavond,

Zou graag een 2de tv box aan willen vragen

Mvg Mitchell
ik wil 1 tv box omruilen voor een Interactieve TV BOX met HD recorder. waar kan ik dit doen?
@Sterre Mijn Huisgenoten van verdieping 2 tot en met 4 hebben allemaal last van internet problemen. zowel op de 5g als de 2g. De jongen op de 4e verdieping heeft een wifi versterker maar de versterker kan de verbinding soms niet ontvangen. De 2e en 1e verdieping hebben vooral last met net wel of net niet internet en de wifi op de telefoon ontvangen ze bijna nooit en als ze het wel ontvangen dan is dat voor een korte tijd en weinig bereik.
Reputatie 5
Badge +3
@fleur81 Het omruilen van het Draytek modem naar het Huawei modem is niet mogelijk. Natuurlijk helpen we je graag me het verbeteren van jouw DrayTek-Wifi!

@Casper123 Jazeker! Ik regel dit graag voor je. Ik heb zojuist meteen een TV Box zonder opnamefunctie voor je besteld. Deze heb je binnen 5 werkdagen in huis. Veel kijkplezier! 😃

@mitta112 Ik ga ervoor zorgen dat jij een extra TV Box ontvangt! Wil je er een mét of zonder opnamefunctie? Laat het me weten, dan ga ik 'm voor je bestellen.

@fambos Dat kan je bij mij aanvragen! Ik heb zojuist meteen 1 TV Box zonder opnamefunctie omgeruild voor een TV Box met opnamefunctie. Deze heb je binnen 5 werkdagen in huis. Vergeet je niet de TV Box zonder opnamefunctie naar ons terug te sturen?

@Myleneeee Bedankt voor je reactie. Op welke verdieping staat het modem? De eerste verdieping onder en de eerste verdieping boven het modem zouden goed bereik moeten hebben. Is het mogelijk dat je het modem naar een andere verdieping verplaatst? Probeer ook eens onze Wifi-tips, vooral het wijzigen van het Wifi-kanaal heeft veel effect!
@Sterre Het modem zit in de meterkast op de begane grond. We hebben toen aan de monteur gevraagd of hij ook ergens anders kon maar hij zei van niet.🤔 Ik weet ook niet of de kabel lang genoeg is om hem naar de 1e verdieping te krijgen. Er zit op de 1e verdieping alleen een coax aansluiting en geen lan uitgang. er zou dus een kabel moeten komen dan van de meterkast naar de 1e verdieping.
@Sterre tv box mag zonder opname functie zijn
@Sterre Er is al een keer een nieuw Draytek modem opgehangen dit helpt niet….terwijl de lijn die binnenkomt wel voldoende snelheid geeft. De beloofde snelheid wordt bij lange na niet gehaald. Ik begin nu serieus te denken aan een overstap aangezien zelfs een simpele vraag om een vervangend nieuw modem wordt afgewezen.
Reputatie 5
Badge +5
@Myleneeee Bedankt voor de toelichting! Ik begrijp dat jullie met meerdere appartementen/mensen gebruik maken van dezelfde internetaansluiting? In dat geval zou ik je eigenlijk adviseren om een goede router aan te schaffen en deze ergens centraal te plaatsen zodat deze als Wifi punt kan dienen. Op de router kan je dan ook nog netwerkkabels aansluiten zodat de verdieping ook gebruik kunnen maken van bekabeld internet (deze kabels moeten dan uiteraard wel naar de verdieping getrokken worden). Een andere oplossing is om 'Multi room' Wifi te nemen. Hierbij sluit je één apparaat aan op de modem en deze gaat dan als Wifi punt dienen. De andere apparaten plaats je door het gebouw en deze maken weer verbinding met het eerste apparaat zodat ze onderling een Wifi netwerk vormen. Een voorbeeld daarvan vind je hier.

@mitta112 Helemaal goed, de tweede TV Box komt jouw kant op!

@fleur81 Jammer om te horen dat je nog steeds klachten ervaart, daar gaan we meteen wat aan doen! Ik heb je binnenkomende verbinding bekeken en deze lijkt inderdaad niet helemaal stabiel te zijn. Zou je mij toe kunnen lichten welke problemen je precies ervaart? Werkt je TV wel goed of ervaar je hier ook problemen mee? Zou je eens een speedtest willen doen zowel je bekabelde als je Wifi verbinding? Dan ga ik voor je aan de slag!
beste

ik wil graag mijn tvbox terug sturen?
ik heb deze niet nodig

vrg jongkind
Sterre schreef:

@knirfie Het omwisselen van een Draytek voor een Huawei met mediaconverter is (nog) niet mogelijk. Gelukkig houden we de Draytek up-to-date en is dit ook een prima modem!



Echter ondersteund de Draytek geen 5GHz of 802.11ac. Ik heb de laatste tijd met mijn smartphone en Nintendo Switch continu connectie problemen, waarschijnlijk doordat de 2.4GHz hier compleet vol zit.
Reputatie 5
Badge +5
@Jisca Begrijp ik het goed dat je dan het TV abonnement helemaal stop wil zetten? Stuur mij even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan kijk ik graag met je mee!

@knirfie Je kan behoorlijk wat apparaten tegelijkertijd verbinden via Wifi (bij veel geliujktijdig datagebruik zal de snelheid uiteraard wel minder worden) dus ik verwacht niet dat de hoeveelheid apparaten het probleem is. In ons Wifi topic vind je een flink aantal stappen die je uit kan voeren om je verbinding zo optimaal mogelijk te maken dus neem hier zeker even een kijkje!
Hi. I was wondering how can I cancel my Tv and fixed phone subscription? I don’t use them and just an internet connection would be enough for me. Thanks.
BBo schreef:


Sander schreef:

@BBo


Bedankt voor de gegevens. Ik zorg ervoor dat er binnenkort contact opgenomen wordt!

Sander

Een maand geleden heb ik aangegeven dat ik mijn abonnement wilde aanpassen. Er zou contact met me worden opgenomen. Maar tot nu toe (dus ruim een maand later) geen enkel contact. Ik zal de kosten voor de vaste telefoon dan maar zelf debiteren van de automatische incasso...

Dat moet een goede aanbieding worden anders ga ik elders kijken. Zo ga je niet met klanten om.



Nogmaals ruim twee maanden later en nog steeds geen enkele reactie. Ik heb (zie dit forum) mijn telefoonabonnement opgezegd op 4 oktober dus wil graag vanaf 4 november gecrediteerd worden. Daarnaast zou mij als trouwe abonnee een nieuw aanbod worden gedaan maar ook op dat gebied geen enkele voortgang. Bijzonder hoe klanttevredenheid in korte termijn kan omslaan (vertrouwen komt te voet en gaat te paard).
Dus nogmaals: neem contact op, mijn gegevens hebben jullie, en een mail mag ook.
goedemorgen, momenteel hebben wij de tv box standaard maar we willen graag de tv box met opnamefunctie. Bedankt voor de reactie. Groetjes Briëlle
Brian schreef:

Hi CintiaB, no problem! I ended your TV and Call bundles per the 16th of August which is the date your 6 month discount expires. If you have further questions I'll be happy to help!



Hello,

I'm under the same situation, how can I proceed to change my subscription to keep only the internet service? Is it possible to return the TV service under the same condition later?

Thank you in advance.

Juliano
Reputatie 5
Badge +5
@Mehrdad ad I can do that for you! There is a one month cancellation period. With your permission I will end the TV and Call subscriptions within one month from now.

@BBo Mijn collega's hebben je een aantal keer geprobeerd te bellen maar je niet kunnen bereiken. Het duurt nu wel erg lang, om te zorgen dat we elkaar niet blijven mislopen kan je het beste even telefonisch contact opnemen met ons gratis nummer 0800 1603. Hier zit één van mijn collega's klaar om de mogelijkheden met je door te nemen!

@Btjuh Ik wissel de TV Box graag voor je om! De kosten voor de TV Box zijn € 5,- per maand hoger. Als je hiermee akkoord bent dan zet ik het voor je in gang!

@Juliano021 Do you mean stop the subscriptions now and return the TV set later once the TV subscription ends? Yes that's very much possible, you can return the TV set after your TV subscription has ended of course, that's no problem 🙂
Brian schreef:

@Mehrdad I can do that for you! There is a one month cancellation period. With your permission I will end the TV and Call subscriptions within one month from now.



Hi Brian. Thanks for your reply. Yes, please. Shall I return the TV box or I can keep it till end of my contract? (Maybe later I subscribe for TV again 😉 )
Brian schreef:

@Btjuh Ik wissel de TV Box graag voor je om! De kosten voor de TV Box zijn € 5,- per maand hoger. Als je hiermee akkoord bent dan zet ik het voor je in gang!



Brian super! Graag
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Mehrdad, ik heb per 21-1-2019 je TV en telefonie-abonnement stopgezet. De bevesting zit inmiddels in je inbox!

Hoi @Btjuh, de nieuwe TV Box (met opnamefunctie) komt jouw kant op. Tesamen met een retourdoos om de andere terug te sturen.
Hoi,

Bij deze wil ik graag zsm de volgende onderdelen van mijn abonnement opzeggen/stopzetten:

Interactieve TV abonnement
Interactieve TV Box
Vast Bellen Start.

Bij voorbaat dank.
Wij willen graag onze tv box omruilen voor een box waarbij we kunnen opnemen en pauzeren ( als er geen extra kosten bij komen voor t omwisselen. Kosten per maand erbij waren 5 euro geloof ik? ) Waar kunnen we dit doen?
Hallo,

Ik wil mijn vaste telefoon lijn stopzetten. Kunnen jullie dat voor mij regelen?
Goedemiddag,

Ik wil graag per ommegaande de volgende onderdelen van mijn abonnement opzeggen/stopzetten.

Interactieve TV abonnement
FOX Sports Eredivisie
Interactieve TV Box
Vast Bellen Start.

Hiermee maak ik alleen nog gebruik van Internet 50 met klantvoordeel.

Bij voorbaat dank.
Goedemiddag,

Bij het afsluiten van mijn T-Mobile Thuis abonnement voor Internet, TV en Bellen, heb ik een half jaar geleden ook voor de optie bellen gekozen zodat ik de eerste maanden gebruik kon maken van extra korting. Nu maak ik geen gebruk van de telefoonlijn en loopt de korting de komende maand af. Zouden jullie mijn belbundel van 2,50 euro kunnen stopzetten per vandaag?

Reageer